معرفی و دانلود کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول

برای دانلود قانونی کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول

کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول، به همت جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد علوم ورزشی برترین دانشگاه‌های کشور، از جمله مهدی محسن‌زاده، زهرا ذبیحی رضایی، کاظم اسفندیاریان نسب و همکاران نوشته شده است. در این کتاب سؤالات کنکور کارشناسی ارشد سال‌های 90 تا 95 و پاسخ‌های تشریحی هر سؤال به همراه منبع پاسخ برای مطالعه‌ی بیشتر، ارائه می‌شود.

درباره‌ی کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول

کنکور کارشناسی ارشد، یکی از مراحل دشوار زندگی هر فرد است که اگر خوب پشت سر گذاشته شود، می‌تواند دانشجویان را به سمت آینده‌ای درخشان راهنمایی کند. یکی از سخت‌ترین تصمیمات این مسیر، انتخاب منابع خوب و مفید از بین منابع بی‌شماری است که برای مطالعه‌ی هر درس وجود دارد. در عین حال، بررسی سؤالات کنکور سال‌های گذشته، علاوه بر این که افراد را با دیدگاه طراحان سؤال آشنا می‌کند، موضوعات مهم‌تر را به فرد نشان می‌دهد تا آن‌ها را بهتر مطالعه کند. در نتیجه، کتاب مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول که علاوه بر ارائه‌ی سؤالات کنکور سال‌های گذشته، پاسخ‌های تشریحی کامل هر سوال را به همراه منبع پاسخ در اختیار داوطلبین قرار می‌دهد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مطالعه‌ی پیش از کنکور است.

یکی از نقاط قوت کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول، این است که نوشتن پاسخ تشریحی سؤالات هر گرایش را دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد همان گرایش در یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور بر عهده داشته است. مهدی محسن‌زاده، کارشناسی ارشد رشته‌ی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، زهرا ذبیحی رضایی، فیزیولوژی ورزشی دانشگاه خوارزمی، کاظم اسفندیاریان نسب، بیومکانیک دانشگاه خوارزمی، سودا احمدی‌پور بیک‌کندی، رفتار حرکتی دانشگاه شهید بهشتی، بهناز پورجعفری جرجافکی، آسیب‌شناسی ورزشی دانشگاه شهید بهشتی و محمدرضا دودهکی، مدیریت ورزشی دانشگاه تهران سؤالات مرتبط با گرایش خود را پاسخ داده‌اند.

شما می‌توانید ابتدا، با در نظر گرفتن زمان کنکور، سؤالات کنکور را، پاسخ دهید و سپس با بررسی یک به یک پاسخ‌های خود، تشخیص دهید که کدام درس‌ها را به خوبی نیاموخته‌اید، تمرکز خود را باید روی کدام بخش‌ها بگذارید و کدام منابع را بهتر بخوانید. در هر یک از درس‌ها، نام یک یا دو منبع، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب منابع مطالعه‌ی شما باشد.

کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول، از مجموعه‌ی کتاب طلایی حتمی تست است و سوالات کنکور سال‌های 90 تا 95 را در خود جای می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های طلایی سوالات کنکور علوم ورزشی انتشارات حتمی

انتشارات حتمی، مجموعه‌ی کتاب‌‌های طلایی را برای سؤالات کنکور کارشناسی ارشد رشته‌ی علوم ورزشی به چاپ رسانده است. همان‌طور که درباره‌ی کتاب مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول توضیح دادیم، این کتاب‌ها، به دست برترین دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش‌های مختلف علوم ورزشی نوشته شده و با ارائه‌ی سؤالات کنکور سال‌های 90 تا 95، 96 تا 99 و 97 تا 1401، در سه جلد، به همراه پاسخ تشریحی آن و منابع پاسخ‌ها، گام بزرگی برای موفقیت داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد علوم ورزشی برداشته است.

کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول برای داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد رشته‌ی علوم ورزشی مناسب است.

در بخشی از کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول می‌خوانیم

فهرست مطالب کتاب

آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1390
پاسخ‌نامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل – 1390
آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1391
پاسخ‌نامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1391
آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1392
پاسخ‌نامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1392
آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1393
پاسخ‌نامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1393
آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1394
پاسخ‌نامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل – 1394
آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل – 1395
پاسخ‌نامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - 1395

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول
نویسنده، ، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-600-355-480-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۹۵۰۰ ۱۱۱,۶۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول

برای دریافت کتاب طلایی مجموعه سوالات کنکور علوم ورزشی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.