معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ

عکس جلد کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ

کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ نوشته‌ی آری چانگ درباره‌‌ی یک خانواه‌ی رنگارنگ شلوغ است که از بودن کنار هم لذت می‌برند تا این‌که یک روز تغییر کوچکی رخ می‌دهد: اعضای این خانواده‌ی رنگین با هم به مشکل می‌خورند. همه چیز در نهایت درست می‌شود و آن‌ها دوباره کنار هم جمع می‌شوند و از بودن در خانواده‌ی رنگارنگ‌شان لذت می‌برند فقط باید یاد بگیرند چطور با اختلاف‌نظرهای یکدیگر کنار بیایند.

درباره‌ی کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ

خانواده‌ی رنگارنگ داستان ما دور هم جمع می‌شوند و می‌خواهند از بودن کنار همدیگر لذت ببرند اما یک مشکل کوچک وجود دارد: آن‌ها با هم تفاوت دارند و این مساله با هم بودن‌شان را سخت می‌کند. راه‌حل چیست؟ آیا باید هر کدام‌شان تنها و ناراحت در گوشه‌ای بنشیند یا آن‌ها می‌توانند راهی پیدا کنند تا کنار هم در جمع بمانند و از این هم‌نشینی لذت ببرند؟ آری چانگ (Arree Chung) در کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ (Remixed: An inspiring story about our families) به کودکان یاد می‌دهد که چطور با تفاوت‌های هم کنار بیایند.

هدف آری چانگ در داستان صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ این بوده است که کودکان را با تفاوت‌های میان اعضای یک خانواده آشنا کند و به آن‌ها بیاموزد که ما لزوما نباید همه یک‌رنگ باشیم تا بتوانیم از بودن کنار هم لذت ببریم. علی‌رغم تمام اختلاف‌نظرهای موجود میان اعضای یک گروه دوستانه و خانوادگی باید از بودن در جمع لذت برد و آموخت تا چگونه به تفاوت‌ها احترام گذشت.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ

کتاب پیش‌رو یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون بوده است. یکی از عمده دلایل توجه به این کتاب وجود مفاهیم ضدنژادپرستانه در عمق داستان است. زیستن در یک گروه و جامعه‌ی رنگارنگ باوجود تمام تفاوت‌های ظاهری و رفتاری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کودکان باید آن را بیاموزند. کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ با صدای گرم و صمیمی نازنین مهیمنی در دسترس کودکان زیبای شما قرار گرفته است. وظیفه‌ی انتشار این کتاب صوتی برعهده‌ی انتشارات مهرسا بوده است و ترجمه‌ی کتاب نیز توسط مریم عظیمی انجام شده است.

در نکوداشت کتاب قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ

  • (این کتاب) تغییراتی که در ساختار خانواده رخ می‌دهد را مورد بررسی قرار می‌دهد. این داستانی صادقانه در وصف زیبایی عشق و فرصت رشد و پیشرفت ایجاد شده توسط خانواده‌های شلوغ و پرجمعیت است. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان از سن 3 تا 8 سال می‌توانند با شنیدن این داستان صوتی دل‌نشین از نحوه‌ی مواجهه با تفاوت‌ اعضای یک خانواده و اختلاف نظرهای آنان آگاهی بیشتری کسب کنند.

در بخشی از کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ می‌شنویم

رنگ‌ها اون‌قدر با هم ترکیب شدند که کلی خانواده و گروه جدید درست شد. اونا کنار هم ساز می‌زدن، با هم غذا می‌خوردن، یه وقتایی با هم جروبحث می‌کردن و با هم جشن می‌گرفتن. اما بعضی وقتا... «چرا اصلا نمی‌تونیم با هم کنار بیایم؟» خونواده‌ها و گروه‌ها هم تغییر می‌کنن.

«اون داره چیکار می‌کنه؟»
«وای! چه صدای رو مخی داره!»
«این‌جوری به جایی نمی‌رسیم».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ
نویسنده
مترجممریم عظیمی
راوینازنین مهیمنی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ

برای دریافت کتاب صوتی قصه‌ی خانواده‌ی رنگارنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.