معرفی و دانلود کتاب صوتی رودخانه

عکس جلد کتاب صوتی رودخانه
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رودخانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رودخانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رودخانه

کتاب صوتی رودخانه را تام پرسیوال نویسنده‌ی محبوب انگلیسی به رشته‌ی تحریر درآورده است. در این کتاب پسر کوچکی به نام رونی با نگاه کردن به طبیعت و حیوانات و تاثیرات تغییر فصل بر رودخانه، با احساسات متفاوت آشنا می‌شود و یاد می‌گیرد از چه روشی با آن‌ها کنار بیاید و غم و شادی را بپذیرد.

درباره‌ی کتاب صوتی رودخانه

همه‌ی ما احساسات مختلفی را تجربه می‌کنیم. یک روز شادیم، یک روز ناراحت می‌شویم و روز دیگر چیزی عصبانی‌مان می‌کند. بچه‌ها هم همینطورند، اما کمتر درباره‌ی این تنوع احساسات می‌دانند و اغلب بلد نیستند حالت‌های مختلف عواطفشان را چطور درک کنند. کتاب صوتی رودخانه (The River) داستان پسربچه‌ای به نام رونی را می‌گوید که آشنایی کاملی با احساساتش ندارد، اما کم کم با دقت کردن به تغییرات فصل‌ها در طبیعت این مسئله را یاد می‌گیرد. تام پرسیوال (Tom Percival) نویسنده‌ی محبوب کودکان این کتاب را با تکیه بر تجربیات دوران بچگی خودش نوشته است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رودخانه

رونی پسر کوچولویی است که عاشق طبیعت، به‌خصوص رودخانه‌ی بزرگ و درخشانی است که در نزدیکی خانه‌شان قرار دارد. رودخانه گاهی اوقات آرام، گاهی خروشان و بعضی اوقات هم راکد است. تا اینکه فصل سرما می‌رسد و رودخانه یخ می‌زند؛ انگار که قلب رونی یخ زده باشد. او خیلی منتظر جاری شدن رودخانه می‌ماند، فصل سرما می‌رود و بهار می‌آید و رودخانه همچنان یخ زده است. تا اینکه رونی در یکی از روزهای تابستان لای بوته‌ها یک پرنده‌ی زخمی پیدا می‌کند و با رسیدگی به او، هم رودخانه دوباره به راه می‌افتد و هم قلب رونی دوباره گرما را حس می‌کند.

رودخانه در کتاب صوتی رودخانه نمادی از احساسات متغیر است. این کتاب به بچه‌ها یاد می‌دهد که هیچ احساسی ابدی نیست، موقعیت‌های گوناگون زندگی عواطف مختلفی را با خودشان می‌آورند و گذراندن این عواطف تلخ و شیرین اگر که راه پذیرششان را بلد باشیم، چندان هم سخت نخواهد بود.

کتاب صوتی رودخانه با ترجمه‌ی سمیه حیدری و به همت انتشارات مهرسا منتشر شده است. شما آن را با صدای فریبا رمضان پور می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب رودخانه

  • کتابی لطیف و جذاب که درک احساسات مختلف را به بچه‌ها یاد می‌دهد. (آمازون)

کتاب صوتی رودخانه برای چه کسانی مناسب است؟

بچه‌های 3 تا 8 سال مخاطبین اصلی این کتاب صوتی هستند. پدر و مادرها نیز می‌توانند پس از شنیدن این کتاب صوتی با بچه‌ها درباره‌ی داستان آن حرف بزنند.

در بخشی از کتاب صوتی رودخانه می‌شنویم

صبح روز بعد، پرنده کمی سرحال و قبراق شده بود.
رونی خوشحال و خندون دوید بیرون. باورش نمی‌شد، چند تا قطره‌ی آب روی رودخونه‌ی یخ‌زده بود!
تا آخر هفته حال پرنده خیلی بهتر شد. رونی خندید و چشماش از خوشحالی برق زد.
انگار رودخونه هم در زیر یخا جاری بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
رودخانه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رودخانه
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویفریبا رمضان پور
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رودخانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رودخانه

برای دریافت کتاب صوتی رودخانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.