معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم
قیمت:
۱۲۰۰۰۰ ۶۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم

کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم نوشته‌ی گروهی از نویسندگان، مجموعه‌ای از مقالات حول محور موضوع موفقیت است که توسط سهیل اطهری به فارسی ترجمه و گردآوری شده است. این مقالات، رموز رسیدن به موفقیت را در حوزه‌های مختلف برای مخاطبان آشکار می‌کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم

در بیشتر جوامع،‌ کودکان از سنین کم به مدرسه فرستاده می‌شوند تا از رطریق تحصلی و آموزش، آینده‌ی درخشان و امیدبخشی را برای خود رقم بزنند. اما اغلب آنچه در این مسیر مورد کم‌توجهی قرار می‌گیرد، این است که رسیدن به موفقیت از طریق تحصیل فقط یکی از راه‌های موفق شدن است. در ادامه نیز باید این موضوع را درنظر گرفت که هر مسیری برای دستیابی به موفقیت آدابی دارد و در بسیاری از موارد در سیستم آموزشی بسیار کمتر به آن پرداخته می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم

سهیل اطهری در کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم، مجموعه‌ای از مقالات خارجی را جمع‌آوری و ترجمه کرده که موضوع موفقیت را در حوزه‌های مختلف و از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنند. در خلال این مقالات، به توصیه‌هایی برمی‌خورید که در نوع خود جالب توجه‌اند و پیش از این کمتر به آن‌ها پرداخته شده. برای مثال در یکی از مقالات می‌شنویم که مسیر موفقیت باید لذت‌بخش باشد. درست است که سخت‌کوشی و تعهد و تمرکز در این راه بسیار حائز اهمیت است، اما اگر کاری حوصله‌سربر و آزاردهنده باشد، هیچ‌وقت آن‌طور که باید به ثمر نمی‌نشیند.

در بخش دیگری از این مقالات که به موضوع موفقیت علمی پرداخته می‌شود، در رابطه با یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز برای این نوع از موفقیت می‌شنویم که بحث «مدیریت زمان» است. وقتی نیاز است حجم زیادی از اطلاعات را مطالعه کنید و تمرین‌ها و آزمایشات زیادی را نیز انجام بدهید، مدیریت زمان به شما کمک می‌کند تا با سرعت مناسبی پیش بروید و بین زندگی روزمره و مطالعاتتان تعادل ایجاد کنید. مدیریت زمان فواید بسیاری دارد که از جمله‌ی آن‌ها، ایجاد امکان برنامه‌ریزی برای کارهای مختلف و اولویت‌بندی کارها بر اساس اهمیتشان است.

در بخش دیگری از این مقالات به سراغ مشکل عدم پایبندی به برنامه‌های از پیش‌تعیین‌شده می‌رویم. راه حلی که نویسندگان برای این مشکل ارائه می‌دهند این است که اهداف کوچک‌تری برای خود تعیین کنید تا رسیدن به آن‌ها، انگیزه‌ی لازم و البته اعتمادبه‌نفس مورد نیاز را برای ادامه‌ی راه به شما بدهد.

کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم سرشار از توصیه‌های مختلف است که می‌تواند آداب رسیدن به موفقیت را به بهترین شکل ممکن برای شما توضیح دهد. این کتاب کاری از نشر صوتی روان‌شناسی جامعه است. سهیل اطهری آن را به فارسی ترجمه کرده و شما آن را با صدای سمانه شیخ، بهمن یحیی زاده، عسل جعفری، امین پاشا و مهتاب احمدی می‌شنوید.

کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی، با شنیدن این کتاب نکات مفیدی را یاد خواهند گرفت.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم می‌شنویم

موفقیت و بهره‌وری در شغل، به چیزی فراتر از مشارکت نیاز دارد. شما بایستی در خصوص عملکرد خودتان نقشی فعالانه داشته باشید. اینکه چگونه شما کار خود را انجام می‌دهید، به اندازه‌ی آنچه که انجام می‌دهید اهمیت دارد. شما ممکن است از نقاط ضعف و قوت خود آگاهی کاملی نداشته باشید، می‌توانید این ویژگی‌ها را در افرادی که با آن‌ها کار می‌کنید،‌ به راحتی شناسایی کنید. اما رسیدن به این بینش در مورد خود ما بسیار دشوار است. اگر نمی‌دانید که چگونه در محل کار خود پیشرفت کنید، از یکی از همکاران صمیمی خود یا مدیر خود بخواهید که صادقانه به شما بازخورد دهد. آماده باشید که حقیقت را بشنوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
47 دقیقه
قسمت یک
56 دقیقه
قسمت دو
48 دقیقه
قسمت سه
38 دقیقه
قسمت چهار
54 دقیقه
قسمت پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم
نویسنده
مترجمسهیل اطهری
راویسمانه شیخ، بهمن یحیی زاده، عسل جعفری، امین پاشا، مهتاب احمدی
ناشر صوتیانتشارات روانشناسی جامعه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰۰ ۶۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی موفقیت - شماره‌ دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.