معرفی و دانلود کتاب صوتی جزیره آقا فیله

عکس جلد کتاب صوتی جزیره آقا فیله
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جزیره آقا فیله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جزیره آقا فیله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جزیره آقا فیله

آقافیله، دریانورد ماهر، یک روز در طوفان گرفتار می‌شود و یکه و تنها به جزیره‌ای می‌رسد. کتاب صوتی جزیره آقا فیله داستان رسیدن آقافیله به یک جزیره‌ی ناشناخته را می‌گوید و دوستی‌های قدرتمندی را نقل می‌کند که در ادامه منجر به ساخت یک جامعه‌ی شاد و پر از همکاری می‌شوند. این کتاب را لئو تیمرز، نویسنده‌ی کودکان، به رشته‌ی تحریر درآورده است.

درباره‌ی کتاب صوتی جزیره‌ی آقا فیله

آقافیله یک دریانورد حرفه‌ای بود. وقت و بی‌وقت به دریا می‌رفت، اما ناگهان یک روز قایقش گرفتار طوفان شد و او به درون دریا افتاد. اما آقا فیله یک لوله داشت که می‌توانست با آن نفس بکشد. آن لوله چه بود؟ ‌بله، خرطومش! آقافیله حتی با خرطومش شیپور هم زد! اما خبری از کسی نشد. خلاصه، او آن‌قدر می‌رود و می‌رود تا به یک جزیره‌ی فوق‌العاده کوچک می‌رسد. این قصه‌ی کتاب صوتی جزیره‌ی آقا فیله (Elephant Island) به قلم لئو تیمرز (Leo Timmers) است.

کتاب صوتی جزیره‌ی آقا فیله به بچه‌ها همکاری را یاد می‌دهد. داستان این کتاب به کودکان آموزش می‌دهد که امیدوار و خوشبین بمانند و روی کمک و همکاری همدیگر حساب کنند. ماجرا از این قرار است که آقافیله کم کم در آن جزیره با حیوانات دیگر آشنا می‌شود و در کنار همدیگر می‌مانند. هر کس با یک قایق از راه می‌رسد و قایقش به‌سبب اتفاقی می‌شکند، اما هیچ جای نگرانی نیست! هر قایق می‌شود ابزارهایی برای بزرگ‌تر کردن جزیره! به این ترتیب است که آقافیله و دوستان جدیدش به همدیگر کمک می‌کنند تا با همکاری جمعی یک جامعه‌ی شاد بسازند، جزیره‌ای که طوفان‌ها و حوادث را تاب می‌آورد و نه تنها پذیرای حیوانات رنگارنگ است، بلکه با وجود آن‌هاست که بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی جزیره آقا فیله

کتاب صوتی جزیره‌ی آقا فیله با زبانی صمیمی و کودکانه روایت می‌شود و قصه‌ای شاد برای بچه‌ها می‌گوید. این کتاب را سمیه حیدری به فارسی ترجمه کرده است و انتشارات مهرسا آن را به چاپ رسانده است. شما این کتاب را با صدای ایوب آقاخانی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب جزیره‌ی آقا فیله

  • کتاب جزیره‌ی آقا فیله قدرت سازنده‌ی جمع را ستایش می‌کند و ما را به آزادی فرا می‌خواند. (پابلیشرز ویکلی)
  • اثر حاضر کنایه‌ای می‌زند به تمام آن‌هایی که فکر می‌کنند جزیره‌شان پر است و فقط برای خودشان جا دارد! (نشریه‌ی تایمز)
  • داستانی فوق العاده خنده‌دار با ماجراجویی جذاب. (نشریه‌ی اسکاتسمن)

کتاب صوتی جزیره‌ی آقا فیله برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان برای کوچولوهای 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی جزیره آقا فیله می‌شنویم

آقافیله دوباره داشت دوروبر جزیره رو تماشا می‌کرد که یهو کلاه ملوانیشو تو آب دید. کلاه رو گذاشت روی سرش.

کمی بعد، اون دوردورا یه قایق کوچولو دید... قایق آقاموشه بود. بالاخره آقافیله نجات پیدا کرد! با ذوق و شوق پرید تو قایق آقاموشه، ولی اون قایق اصلا تحمل وزن آقافیله رو نداشت. آقافیله همه‌ی تلاششو کرد که دوباره اوضاع رو روبه‌راه کنه. اون دریانورد بود و گره‌های ملوانی زیادی بلد بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
جزیره‌ی آقافیله

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جزیره آقا فیله
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویایوب آقاخانی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جزیره آقا فیله

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جزیره آقا فیله

برای دریافت کتاب صوتی جزیره آقا فیله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.