معرفی و دانلود کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ: داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ و ارتباطات ماورایی

عکس جلد کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ: داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ و ارتباطات ماورایی
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۳۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ: داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ و ارتباطات ماورایی

داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ را در کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ به قلم استف یانگ بشنوید. او در این کتاب از تجربیات واقعی افرادی که زندگی پس از مرگ را تجربه کرده‌اند می‌نویسد و به سراغ کسانی می‌رود که به طرز شگفت‌انگیزی با عزیزان مرده‌شان ملاقات کرده‌اند. نویسنده ضمن بررسی تجربیات عجیب این افراد با دلایل قابل قبول وجود این زندگی را اثبات می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ

شاید مرگ برای خیلی از ما تصویر تونل تاریکی باشد که به نوری خیره‌کننده ختم می‌شود. اما بعد از مرگ، وقتی به آن نور خیره‌کننده رسیدیم، چه اتفاقی برایمان می‌افتد؟ نیست و نابود می‌شویم یا به یک زندگی دیگر قدم می‌گذاریم و وارد جهانی دیگر می‌شویم؟ شاید هم به همین جهان باز می‌گردیم؟ این‌ها سوالاتی است که ادیان مختلف پاسخ‌هایی برای آن‌ها ارائه کرده‌اند. دانشمندان بسیاری نیز در تلاش برای کشف وجود یا عدم وجود زندگی پس از مرگ بوده‌اند. فارغ از این‌ها، می‌توان به تجربیات برخی از افراد نیز مراجعه کرد. کسانی هستند که از مرگ بازگشته‌اند و بعضی‌ها توانسته‌اند با ارواح مردگان ارتباط بگیرند. استف یانگ (Steph Young)، نویسنده‌ی پرفروش در کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ (Proof of Life After Death: True tales of the Afterlife) به زندگی پس از مرگ می‌پردازد. او در این اثر تجربه‌های شخصی افراد مختلف را می‌کاود، گزارش‌ها و پژوهش‌های پژوهشگران و درمانگران روح را ذکر می‌کند و با دلیل و منطق مسئله‌ی زندگی پس از مرگ را مورد بررسی قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ

نویسنده کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ را بر پایه‌ی دو سال تحقیق و مطالعه و در پانزده فصل نوشته است. هر فصل کتاب متعلق به تجربه‌ی یک شخص است و استف یانگ تک به تک آن‌ها را بیان کرده و بررسی و تحلیل می‌نماید. شاید باورش سخت باشد، اما این افراد به طرز عجیبی با دنیای پس از مرگ ارتباط برقرار کرده‌اند و حتی بعضی از عزیزانشان را دیده‌اند. نویسنده ضمن بیان تجربه‌ی شگفت‌انگیز این افراد، مسیر زندگی آن‌ها را نیز از نظر می‌گذراند و ویژگی‌های شخصیتی هر کدام را بر می‌شمارد. برای مثال خیلی از این افراد از همان سنین پایین متفاوت از کودکان دیگر بوده‌اند، چیزهایی می‌دیده‌اند که به چشم دیگران عجیب بود یا صداهایی می‌شنیدند که باقی افراد نمی‌شنیدند. این افراد که مدیوم محسوب می‌شوند به همراه برخی از درمانگران ماوراء‌الطبیعیه، طی مصاحبه‌هایی تجربیات خود را با نویسنده در میان گذاشته‌اند و اسناد و مدارک لازم را در اختیار او گذاشته‌اند یا نویسنده طی مطالعات و پژوهش‌های خود به اطلاعاتی درباره‌ی آن‌ها دست یافته است.

بد نیست اشاره کنیم که مدیوم یا واسطه به کسی می‌گویند که می‌تواند با جهان ماوراء‌الطبیعیه ارتباط برقرار کند و نقش یک واسطه را میان این دو دنیا ایفا کند. مدیوم‌ها چیزهایی می‌بینند و می‌شنوند که ممکن است برای دیگران ترسناک باشد؛ مثلا روح مردگان، رخدادهای تاریخی یا احساسات پنهان پشت چهره‌ی آدم‌ها. حتی ممکن است روح شخص مرده در بدن مدیوم‌ها حلول کند و به جای او حرف بزند. تجربیاتی که در کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ گردآوری شده، از دل جلسات درمانی یا جلسات احضار ارواح چنین اشخاصی بیرون آمده است.

اگر بخواهیم مثال‌هایی از تجربیات ذکر شده در کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ بیاوریم، می‌توانیم از استل رابرتز، از مشهورترین مدیوم‌های بریتانیا نام ببریم. او از کودکی می‌توانست با برادر مرده‌اش صحبت کند. پس از آن نیز بارها عزیزان دیگری را به چشم دید یا صدایشان را شنید. تا اینکه یک روز شخص مدیومی در یک کلیسا به او گفت باید ارتباطاتش را با ارواح بیشتر کند. او به توصیه‌ی آن شخص عمل کرد و زندگی‌اش به کل زیر و رو شد. او شروع به برقراری ارتباط با ارواح مختلف کرده و خاطرات شگفت‌انگیز و ترسناکی از جلسات احضار روح رقم زد که برخی از این خاطرات در کتاب حاضر آورده شده است. مثال بعدی لیلیان بیلی است که او هم از کودکی صداهای عجیبی می‌شنید و کتاب‌هایی در باب زندگی پس از مرگ می‌خواند. او در یک گروه در کلیسای شهرشان عضو شد تا یاد بگیرد با جهان مردگان ارتباط برقرار کند. از آن زمان به بعد بود که نام خویشاوندان مرده‌ی اعضای گروه در گوشش زمزمه می‌شد و همین مسئله مسیر واسطه‌گری او را با جهان مردگان آغاز کرد.

کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ را انتشارات کتاب یاسین با ترجمه‌ی یاسین قاطمی بجد و طلعت اصغری درمیان به انتشار رسانده است. نشر صوتی جزیره‌ی کتاب نیز آن را به صورت صوتی درآورده و شما با صدای محمدرضا علیشاهی می‌شنوید.

کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به ماجراهای ماوراءالطبیعیه و داستان‌های زندگی پس از مرگ علاقه دارید، ‌کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ: داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ و ارتباطات ماورایی می‌شنویم

ما معمولاً در محفلی گرد هم می‌آمدیم و به شکل دایره می‌نشستیم، قبل از حضور ما در آن محفل پاکت‌هایی آماده می‌شد و هیچ کدام ما اطلاعی از محتویات داخل پاکت نداشتیم. هر کدام ما جداگانه مدتی پاکت را در دست نگه می‌داشتیم تا ببینیم چه احساساتی را از آن دریافت خواهیم کرد، احساساتی مثل دیدن، شنیدن، کلمات یا احساسات از ارواح که ممکن است به ما کمک کنند تا محتویات داخل پاکت را بفهمیم. در یکی از این شب‌ها پاکتی را در دست گرفتم که نسبت به حالت عادی بزرگتر بود، ناگهان یک سگ کوچک و سیاه اسکاتلندی و تارتان سرخ و سیاه دیدم (تارتان یک نوع الگوی بافتنی است که با فرهنگ اسکاتلند ارتباط دارد). پاکت را به فرد بعدی دادم. پس از بررسی همه، پاکت به مربی بازگردانده شد، هر یک از ما باید قبل از باز شدن پاکت بگوییم چه چیزی دیدیم و یا حس کردیم، من با ناامیدی در مورد سگ سیاه و تارتان بحث کردم و ازآنجایی‌که کاملاً تصادفی بود می‌دانستم باید اشتباه باشد و آرزو می‌کردم یک‌بار برای همیشه درست پیش‌بینی کرده باشم، افراد دیگر گروه هم کشتی‌ها، آب یا اشیای دیگری را دیده بودند.

مربی در نهایت پاکت را باز کرد تا هر آنچه در درون آن وجود دارد را نشان دهد. عکسی را بیرون آورد و توضیح داد زمانی که در جزایر فالکلند خدمت می‌کرده این عکس از کشتی را گرفته است، و من در تعجب بودم که چرا عکس سگ اسکاتلندی و آن تارتان به ذهنم آمده بود. در ادامه مربی توضیح داد کمبود شدیدی از بابت ظروف غذاخوری وجود داشت و معمولاً هر دو یا سه نفر در یک ظرف غذا می‌خوردند و مربی همچنین توضیح داد که او با یکی از اعضای سازمان SAS که او هم در آن کشتی خدمت می‌کرد ظرف مشترکی برای غذا خوردن داشت و این عضو گروه SAS اسکاتلندی بود! آن چیزی که مشخص است این است که هیچ‌وقت هیچ کدام ما کامل نمی‌توانستیم محتویات را حدس بزنیم و هر کدام از ما گوشه‌ای از آن را حدس می‌زدیم و می‌دیدیم. در یک جلسه دیگر پاکتی را در دست گرفتم و در ذهنم یک سرباز رومی در حال راه رفتن را دیدم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
معرفی کتاب و قسمت اول
29 دقیقه
قسمت دوم
32 دقیقه
قسمت سوم
26 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
25 دقیقه
قسمت ششم
24 دقیقه
قسمت هفتم
24 دقیقه
قسمت هشتم
20 دقیقه
قسمت نهم
20 دقیقه
قسمت دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ: داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ و ارتباطات ماورایی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر چاپی کتاب یاسین
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه صوتی
۶۵۰۰۰ ۳۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ

طاهره کشمیری
۱۴۰۳/۶/۱۹
باورپذیر نبود و دور از ذهن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ

برای دریافت کتاب صوتی اثبات زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.