معرفی و دانلود کتاب اثبات زندگی پس از مرگ: داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ و ارتباطات ماورایی

عکس جلد کتاب اثبات زندگی پس از مرگ: داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ و ارتباطات ماورایی
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثبات زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثبات زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثبات زندگی پس از مرگ: داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ و ارتباطات ماورایی

کتاب اثبات زندگی پس از مرگ به قلم استف یانگ در رابطه با تجربه‌ی افرادی است که توانسته‌اند عزیزان و بستگان خود را پس از مرگشان ملاقات کنند و اطلاعاتی را به دست آورند که فقط افراد ازدنیارفته از آن آگاهند. این کتاب از 15 فصل تشکیل شده که هر فصل در مورد تجربه‌ی یک شخص متفاوت از ارتباط با دنیای مردگان یا ارتباط با عزیزانی است که آن‌ها از دست داده‌ است. استف یانگ تلاش می‌کند در این کتاب با مطرح کردن دلایل متعدد و قابل قبول ذهنیت جدیدی را نسبت‌به دنیای بعد از مرگ برای خواننده ایجاد کند.

درباره‌ی کتاب اثبات زندگی پس از مرگ

شاید بتوان گفت تمایل به دانستن و کشف ناشناخته‌ها، مهم‌ترین دلیل ادامه‌ی زندگی بشر روی کره‌ی زمین است و زمانی که این کشف و شهود به مرگ و دنیای بعد از مرگ مرتبط باشد، میل به دانستن چندین برابر خواهد شد؛ چرا که بنیادی‌ترین پرسش بشریت یافتن جوابی شفاف و واضح برای این سوال است که بعد از مرگ چه اتفاقی خواهد افتاد. سوالی که با پیشرفت‌های علمی عصر حاضر هنوز جواب قطعی و روشنی ندارد. استف یانگ نویسنده‌ی کتاب اثبات زندگی پس از مرگ با بیان تجربیات شخصی افراد متعدد سعی دارد تا حدودی به این پرسش جواب بدهد که آیا دنیای بعد از مرگ وجود دارد یا خیر.

معرفی و دانلود کتاب اثبات زندگی پس از مرگ

تجربه‌ی شخصی 15 فرد در رابطه با مرگ عزیزان و آشنایان نشان می‌دهد که ممکن است دنیایی پس از مرگ وجود داشته باشد و حتی افراد زنده بتوانند با کسانی که از این دنیا رفته‌اند ارتباط برقرار کنند. استف یانگ (Steph Young) در هر فصل از کتاب اثبات زندگی پس از مرگ (Proof Of Life - After Death) به‌طور مجزا بخشی از زندگی اشخاص را بررسی کرده و اذعان می‌کند این دسته از افراد که توانایی ارتباط با دنیای مردگان خود را دارند از کودکی افرادی متفاوت و خاص بوده‌اند. شنیدن صداهایی که دیگران قابلیت شنیدن آن را ندارند یا مشاهده‌ی افرادی که فوت شده‌اند از جمله تفاوت‌هایی است که این افراد با آدم‌های معمولی دارند؛ البته در ادامه اشاره می‌کند همه‌ی انسان‌هایی که با دنیای بعد از مرگ ارتباط دارند از خصوصیات مشترک بهره نبرده‌اند. استف یانگ دلایلی را مبتنی بر بازگشت افراد مرده با کالبد فیزی خودشان به دنیا مطرح می‌کند. همینطور در ادامه اشاره می‌کند که گاهی این افراد با با آشنایان خود ملاقات کرده و دیده یا شنیده می‌شوند!

در بخش‌هایی از کتاب اثبات زندگی پس از مرگ نیز به مطالبی استناد شده که افرادی در این زمینه به تحقیق علمی پرداخته و تجربه‌های متفاوت و عجیبی از برقراری ارتباط با دنیای دیگر یا جهان ماوراءالطبیعه کسب کرده‌اند. او معتقد است تا زمانی‌که شخصی به این حوزه علاقه نداشته باشد نمی‌تواند درک صحیحی از دنیای بعد از مرگ داشته باشد و مخاطبان خود را تشویق به عمیق‌تر شدن در دنیای بعد از مرگ می‌کند.

کتاب اثبات زندگی پس از مرگ را یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان ترجمه کرده و به‌همت انتشارات کتاب یاسین چاپ و منتشر شده است.

کتاب اثبات زندگی پس از مرگ مناسب چه‌کسانی است؟

اگر خود را یک فرد علاقمند به مسائل ماوراالطبیعه و دنیای بعد از مرگ می‌دانید کتاب اثبات زندگی بعد از مرگ می‌تواند یک انتخاب هیجان‌انگیز برای شما باشد.

در بخشی از کتاب اثبات زندگی پس از مرگ: داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ و ارتباطات ماورایی می‌خوانیم

زنی به نام گرت که حالا در دهه هفتاد زندگی‌اش بود، در حال بیرون آمدن از تاکسی برای ورود به سالن دیده شد. او بعد از شفایافته شدن توسط دنی، دیگر خمیده یا دردناک نبود و می‌توانست دوباره به‌طور آزادانه در سالن راه برود، درست مثل یک جوان. تارانت همچنین با مری مولان صحبت کرد که بعد از تشنج دچار فلج شده بود. او بعد از دومین جلسه‌ی شفابخشی با دنی به تارانت گفت که توانسته از روی ویلچر بلند شود و راه برود. با پخش شدنِ خبرِ توانایی‌های دنی، او فرصت ثروتمند شدن را پیدا کرد، زمانی که تبلیغ‌کنندگان بزرگی به سراغش رفتند، اما او به بلفاست تلگراف گفت که این پیشنهادها را رد کرده است. «مشکل این بود که آن‌ها می‌خواستند مرا در سالن‌های بسیار بزرگی بگذارند که باعث می‌شد مردم برای دیدن من مجبور شوند پول زیادی پرداخت کنند، بنابراین همه‌ی پیشنهادها را رد کردم. این کاری نیست که برای پول انجام بدهم. برای کمک به مردم است. من فقط به اندازه‌ی کافی درآمد کسب می‌کنم که هزینه‌هایم را تأمین کنم.» تلگراف می‌گوید: «در جوانی، دنی گالاگر شبیه ترکیبی از خواننده‌ی فولک دهه شصت، دونوان، و نماد موسیقی، دیوید اسکس به نظر می‌رسید. چهره‌ی او حالا پرتر و سرخ‌تر است، اما توانسته است موهای مجعد تیره‌اش را حفظ کند.»

یکی از شفاهای اخیر او مربوط به زنی 78 ساله به نام مارتا ری در انتریم است که به دلیل یک بیماری لاعلاج چشمی به‌طور کامل نابینا شده بود؛ این وضعیت تا زمانی که او شروع به دیدنِ دنی کرد و بینایی‌اش به او بازگردانده شد، ادامه داشت. دانشجویی به نام لورا هالوران که در تیپراری زندگی می‌کرد، از نوروپاتی محیطی در پاهایش رنج می‌برد، نوعی آسیب عصبی که او را در چنین دردی فرو می‌برد که به سختی می‌توانست حتی مسافت‌های کوتاهی را راه برود. او مجبور بود هر روز 23قرص مصرف کند –اما عذابی که احساس می‌کرد همچنان ادامه داشت. «انگار پاهایم در آتش گیر کرده بودند»، او این را به بلفاست تایمز گفت. «سه بار با او ملاقات کردم و درد همچنان ادامه داشت تا اینکه یک شب خوابیدم. قبلاً نمی‌توانستم درست بخوابم، چون وزن پتو روی پاهایم غیرقابل تحمل بود. درد به سادگی ناپدید شد، و توانستم به دانشگاه بروم –چیزی که قبل از ملاقات با دنی برایم غیرممکن بود.»

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: پرواز میز و ضربه سنگین از پشت
فصل دوم: این همسر من است، همان که سال گذشته درگذشت
فصل سوم: ملکه مادران مدیوم
فصل چهارم: کراوات من پاره شد
فصل پنجم: پرونده‌ی عجیب کارمین میرابیلی، مردی فراتر از درک ما
فصل ششم: دایره‌های ارتقاء و جلسات احضار روح: دنیایی پر از رمز و راز
فصل هفتم: او را در آب پیدا خواهید کرد
فصل هشتم: با دست‌های کوچک، اما توانایی‌های بزرگ
فصل نهم: دانیل دانگلاس هوم، پسربچه‌ی جادوگر
فصل دهم: دنیای عجیب‌وغریب ایندری: ظهور یک واسطه ناخواسته
فصل یازدهم: دیدار با ویلی در بهشت
فصل دوازدهم: خانم روح، سرگردان در اتاق
فصل سیزدهم: من از یک مرد ایرلندی شنیدم: حضور آقای جنتلمنی به نام ادواردین
فصل چهاردهم: پدربزرگ ابوت اینجا است!
فصل پانزدهم: کشاورز رایلی و اردوگاه روحانی
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثبات زندگی پس از مرگ: داستان‌های واقعی از زندگی پس از مرگ و ارتباطات ماورایی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپی کتاب یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-91789-0-4
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثبات زندگی پس از مرگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اثبات زندگی پس از مرگ

برای دریافت کتاب اثبات زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.