معرفی و دانلود کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد: شواهدی از دنیای ارواح

عکس جلد کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد: شواهدی از دنیای ارواح
قیمت:
۱۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد: شواهدی از دنیای ارواح

سوزان آرنز، مدیوم روانی - شهودی، در کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد از تجربیات پس از مرگ خودش می‌گوید، روش‌های برقراری ارتباط با دنیای ارواح را به شما آموزش می‌دهد و ثابت می‌کند جهان ماورالطبیعه وجود دارد. کتاب حاضر برنده‌ی جایزه‌ی کتاب بزرگ نیویورک سیتی در سال 2024 شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد

در جلسات مدیوم‌ها چه اتفافاتی رخ می‌دهد؟ آیا آن‌ها واقعا با ارواح ارتباط برقرار می‌کنند و اگر بله، آیا ارواح طبق تصورات ما ظاهر می‌شوند یا شکلی کاملا متفاوت دارند؟ سوزان آرنز (Susanne Arens) مدیوم مشهوری است که بارها در برنامه‌های تلویزیونی مختلف حضور یافته و شواهدی از ارتباط با ارواح و جهان پس از مرگ ارائه داده است. او در کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد (There is no death: evidence of the spirit world- spirits and orbs) به پرسش‌های ابدی ازلی ما درباره‌ی مرگ و ارواح پاسخ می‌دهد.

مدیوم‌ها کسانی هستند که هدایای روحانی دریافت کرده، این توانایی را به دست آورده‌اند که با جهان ماورالطبیعه ارتباط برقرار کنند و مشاهدات غیرعادی داشته باشند. توانایی روحانی از راه‌های مختلفی به این افراد اهدا می‌شود که سوزان آرنز از طریق تجربه‌ی نزدیک به مرگ به آن دست یافته است و حالا می‌تواند به دیگران کمک کند که با عزیزان از دست رفته‌شان ارتباط بگیرند یا در مکان‌های گذشته قدم بگذارند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد

ساختار کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد در ده فصل نوشته شده است. نویسنده در این کتاب ابتدا مسیری که او را به آشنایی با دنیای ارواح کشانده، روایت می‌کند. از تجربیات نزدیک به مرگ خود می‌گوید. سپس عوامل و تکنیک‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که شما را به دنیای ماورالطبیعه وصل می‌کند. در ادامه یک جلسه‌ی مدیومی را به طور کامل برایتان شرح می‌دهد و انواع مختلف روح را نیز توصیف می‌کند. در نهایت این کتاب وجود زندگی پس از مرگ و بازگشت همه‌ی ما به این دنیا را به اثبات می‌رساند و می‌گوید با این وجود مرگ معنایی ندارد و ما همیشه عزیزانمان را در کنار خود داریم.

کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد در سال 2024 برنده‌ی جایزه‌ی کتاب بزرگ نیویورک سیتی شده است. این کتاب را یاسین قاسمی بجد به فارسی برگردانده و نشر صوتی جزیره کتاب با همکاری انتشارات کتاب یاسین روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. شما آن را با صدای محمدرضا علیشاهی می‌شنوید.

کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های واقعی ماورالطبیعه علاقه دارید، یا درباره‌ی جهان پس از مرگ و برقراری ارتباط با ارواح کنجکاو هستید، به این کتاب به قلم سوزان آرنز گوش بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد: شواهدی از دنیای ارواح می‌شنویم

بعد از اینکه پدرم فوت کرد، احساس گناه زیادی داشتم چون نتوانسته بودم به موقع به خانه برسم تا دوباره او را ببینم. این احساس گناه مرا آزار می‌داد و کابوس‌هایی می‌دیدم که در آن‌ها به شکلی، در حال کشتن او بودم. من پدرم را دوست داشتم و نمی‌توانستم بفهمم چرا این کابوس‌های تکراری را می‌بینم. یک شب، او به خوابم آمد. این خواب آنقدر واقعی بود که تا به امروز تمام جزئیات آن را به یاد دارم. او لبخند می‌زد و به من گفت که حالش خوب است. من از او عذرخواهی کردم که نتوانستم به موقع به خانه برسم تا دوباره او را ببینم. او به من گفت که اشکالی ندارد و روزی دوباره او را خواهم دید. پس از این تجربه‌ی فوق‌العاده، کابوس‌هایم پایان یافت و توانستم آرامش پیدا کنم. حالا می‌دانم آنچه با پدرم تجربه کردم، یک خواب نبود؛ بلکه یک بازدید واقعی بود. عزیزان ما همیشه در اطرافمان هستند و همچنان بخشی از زندگی ما هستند؛ فقط دیگر نمی‌توانیم آن‌ها را به شکل جسمانی ببینیم.

هنگامی که در رختخواب و در آستانه‌ی به خواب رفتن هستیم، در حالتی قرار می‌گیریم که به آن حالت هیپنوتیک می‌گویند. در این حالت، ارتباط با عزیزانمان از دنیای دیگر آسان‌تر است. این زمانی است که می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و آن‌ها نیز می‌توانند به ذهن شما متصل شوند. وقتی خوابی دارید که آنقدر واقعی به نظر می‌رسد که وقتی بیدار می‌شوید، لبخند می‌زنید یا گریه می‌کنید و می‌توانید خواب را با جزئیات به یاد بیاورید، این زمانی است که می‌دانید ممکن است یک تجربه واقعی بوده باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
معرفی کتاب و پیشگفتار
19 دقیقه
فصل یک: من قرار نبود بمیرم
26 دقیقه
فصل دو: بدترین خبری که در زندگی‌ام شنیدم
21 دقیقه
فصل سه: نفس کشیدن با آتش
22 دقیقه
فصل چهار: اتفاقات وحشتناک در شرف وقوع‌اند
30 دقیقه
فصل پنج: چگونه با روح ارتباط برقرار می‌کنم؟
21 دقیقه
فصل شش: چه چیزی واقعا در طول یک جلسه‌ی مدیومی رخ می‌دهد؟ -قسمت اول
24 دقیقه
فصل شش- قسمت دوم
16 دقیقه
فصل شش- قسمت سوم
24 دقیقه
فصل هفت: کره‌های روح همه جا هستند
18 دقیقه
فصل هشت: کره‌های روحی یا ناهنجاری
15 دقیقه
فصل نه: ارتباط با سرخپوستان آمریکا
32 دقیقه
فصل ده: مکان‌های تاریخی و ارتباط با افرادی که در آن زمان زندگی می‌کردند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد: شواهدی از دنیای ارواح
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر چاپی کتاب یاسین
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مرگ، کتاب‌های روح
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد

برای دریافت کتاب صوتی هیچ مرگی وجود ندارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.