معرفی و دانلود رایگان کتاب شهر پنهان شیاطین

عکس جلد کتاب شهر پنهان شیاطین
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهر پنهان شیاطین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهر پنهان شیاطین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهر پنهان شیاطین

شهر پنهان شیاطین، رمان کوتاهی از کیانوش سبزی پور است که داستان مبارزه و جنگ تن‌به‌تن پیتلا، مرد موفق و متمولی را با شیاطین روایت می‌کند؛ جنگی که به قیمت رستگاری یا نابودی بشریت در مقابل شیاطین تمام خواهد شد. پیتلا با همراهی گروهی به‌نام شبکه‌ی مخفی به مقابله با شیاطین می‌رود. شیاطینی که محل استقرار آن‌ها پیدا نیست، در قالب کالبد انسانی می‌روند و از نظر همگان پنهان می‌شوند و تا نابودی آخرین بقایای خیر و صداقت در این جهان آرام نخواهند گرفت.

درباره‌ی کتاب شهر پنهان شیاطین

اگر ناگهان خود را در میان جمعیتی ببینید که خود را به‌عنوان شبکه‌ی مخفی معرفی کرده و ادعا می‌کنند سال‌هاست به طور پنهانی در حال مبارزه با شیاطین هستند چه واکنشی خواهید داشت؟ اگر ناگهان بفهمید شیاطین قرن‌هاست که در میان انسان‌ها نفوذ کرده و در حال برنامه‌ریزی برای نابودی آثار خیر و ایمان روی زمین هستند چه فکری می‌کنید؟ اگر به شما گفته شود که راه کشف نقشه و محل پنهان شدن و کلید شکست این موجودات تنها در دست شماست حاضر خواهید بود تمام زندگی خود را در این مسیر به‌خطر بیندازید؟

پیتلا، شخصیت اصلی داستان شهر پنهان شیاطین خود را دقیقاً در چنین موقعیتی می‌بیند. او که مرد ثروتمند و موفقی است نمی‌داند که چرا و چگونه برای این ماموریت دشوار انتخاب شده است اما این را می‌داند که برای نجات خانواده و اثبات ایمانش حاضر است از عزیزترین دارایی‌های خود نیز بگذرد. شیاطین قرن‌هاست در میان بشریت نفوذ کرده‌اند و با پوشیدن پوست و چهره‌ی انسان‌ها به‌صورت پنهانی در حال ریختن نقشه برای تصاحب روح بشریت هستند. نقشه‌ی حمله‌ی آن‌ها به زودی اجرا خواهد شد و برای جلوگیری از آن فرصت زیادی باقی نمانده است.

اگر می‌خواهید بدانید شبکه‌ی مخفی کجاست و اعضای آن چه افرادی هستند، هدف این مجموعه چیست و چه فعالیت‌هایی انجام می‌دهد، پیتلا کیست و چرا برای این ماموریت انتخاب شده است، شهر پنهان شیاطین کجاست و چگونه تا امروز از نظر همه پنهان مانده است، و البته اینکه عاقبت نبرد ناجیان بشریت با شیاطین به کجا خواهد کشید، مطالعه‌ی کتاب شهر پنهان شیاطین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب شهر پنهان شیاطین با نگارش کیانوش سبزی پور و چاپ نشر اردوی سوره به شما تقدیم می‌شود.

کتاب شهر پنهان شیاطین برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب شهر پنهان شیاطین را به علاقه‌مندان ادبیات فارسی معاصر و دنبال‌کنندگان داستان‌های تخیلی فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب شهر پنهان شیاطین می‌خوانیم

نگهبان به دفتر رئیس رفت. رئیس هم با دیدن پیتلا انگار یکه خورد. از جایش بلند شد و خیره در پیتلا نگریست. با اشاره‌ی دست رئیس، نگهبان مخصوص از دفتر مجلل او بیرون رفت. رئیس شبکه مخفی پیرمردی خوش‌رو، لاغر و نحیف با ریشی بلند و سفید بود. او از پیتلا خواست تا بنشیند. او نیز مانند کالان و خانم میان‌سالی که آن‌ها را به شبکه مخفی هدایت کرد، عینک گرد به چشم داشت. پیتلا پس از گذراندن ساعاتی سخت، فرو رفتن در مبل لوکس چرمی را دلپذیر یافت. روی دیوارهای دفتر مجلل پرتره‌هایی از زنان و مردانی به چشم می‌خورد که لباس‌ها و مدل موهای‌شان گویای زیستن آن‌ها در قرون و اعصار مختلف بود. همچنان که پیتلا پرتره‌ها را می‌نگریست، رئیس با صدای لرزان خطاب به پیتلا گفت: هر یک از افرادی که پرتره اون‌ها رو روی دیوار می‌بینی سال‌ها ریاست این سازمان رو به عهده داشتن.

پیتلا گفت: این‌طور که از پرتره‌ها برمی‌آد شبکه مخفی یک سازمان تازه تأسیس نیست.

رئیس گفت: درست حدس زدید در واقع سازمان ما قرن‌هاست که مانع از تسلط شیاطین به زمین می‌شه. در گذشته شیاطین حضور فیزیکی نداشتن و نمی‌تونستن در جهان ما به صورت مستقیم دخالت کنن. تنها با وسوسه انداختن در دل‌های مردم اون‌ها رو به انجام اعمال شیطانی ترغیب می‌کردن. درست پنج قرن پیش شیطان که از نابودی زمین به‌دست نوع بشر ناامید شده و وسوسه شیاطین رو برای انحطاط فرزندان آدم کافی نمی‌دونست، به گمراه‌ترین گمراهان، یعنی آتلیتای خبیث جادوگری آموخت. جادوی دروازه‌ها! جادویی سیاه و ویرانگر که می‌تونست شیاطین را از جهنم به دنیای ما بیاره. آتلیتا به کمک شیطان، دروازه ماوراء رو ساخت که در واقع پل ارتباطی بین جهان ما و خانه‌ی ابدی شیاطین، یعنی جهنمه. با نخستین اتصال تعداد نامعلومی از شیاطین تونستن به جهان ما بیان. هفت نگهبان جهنم به سرعت راه دروازه ماوراء رو برای همیشه بستن تا جهان به دست شیاطین نیافته. اون‌ها قرن‌هاست که توطئه می‌کنن و انسان‌های خوب رو از بین می‌برن تا به اهداف شوم خودشون جامه عمل بپوشونن. اگر ما جلوی اون‌ها ایستادگی نکنیم، به‌زودی بشریت رو از بین خواهند برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهر پنهان شیاطین
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-622-8370-00-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهر پنهان شیاطین

رها قربانی
۱۴۰۳/۶/۲۸
کتاب خیلی خوبی بود من از خوندنش لذت بردم به نظر من اگه با خوندنش خیال پردازی کنی و تصویر کتاب رو در ذهنت نقاشی کنی می تونه خیلی جذاب باشه من توصیه می کنم اگه سن پایینی دارید این کتاب رو نخونید چون به نوه خودش می تونه ترسناک هم باشه من بهش ۵ تا ستاره دادم چون از خوندش واقعا لذت بردم ممنون از نویسنده این کتاب و از این برنامه که این کتاب جذاب رو در اختارمون قرار داده
پری دریایی
۱۴۰۳/۶/۲۸
با سلام. کتاب بدی نبود ولی بهتر از این میتونست باشه. خیلی کوتاه و مختصر بود. بخش تخیلیش بیشتر بود اینکه شیاطین با یه اسلحه زمینی نابود بشن و از بین برن خیلی راحت جنگ بینشون شروع شد وخیلی راحت تموم شد.
علی
۱۴۰۳/۶/۲۶
صادقانه هیچ دلیلی ندارم که تشویقت کنم که تو هم کتاب روبخری،،، 😅
حقانی
۱۴۰۳/۶/۲۹
برای اولین کتابی که میخونم کوتاه و قشنگ بود 😂
آشتی هوشنگی نیا
۱۴۰۳/۶/۲۹
عالییییییییییی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب شهر پنهان شیاطین

برای دریافت کتاب شهر پنهان شیاطین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.