معرفی و دانلود کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

عکس جلد کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، مفهوم رمز ارز را تعریف می‌کند و می‌کوشد فناوری، الگوریتم و نحوه‌ی کار آن را توضیح دهد. این راهنما پس از معرفی ارزهای مهمی همچون بیت کوین و اتریوم و تشریح تکنولوژی بلاک ‌چین، به نحوه‌ی استفاده از کیف پول‌های دیجیتال می‌پردازد، در مورد استخراج کوین صحبت می‌کند، نکاتی در مورد صرافی‌ها می‌گوید، و شیوه‌ی معامله‌ی این ارزها را به‌صورت گام‌به‌گام می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

یکی از بحث‌های روز دنیا که بسیار هم مناقشه‌برانگیز شده، استفاده از رمز ارزهاست. این فناوری مدرن و نوظهور توانسته تا حدی جای پول‌های دولتی را بگیرد و به یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری تبدیل شود. اما ورود به این حوزه بدون آشنایی با ساختار و بازار آن، ریسک زیادی دارد و می‌تواند به ازدست‌رفتن سرمایه منجر شود. کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال با هدف آشنا کردن مخاطب با این ارزها تألیف شده است. این اثر راهنما تلاش کرده از مباحث مقدماتی شروع کند و مبانی اولیه‌ی رمز ارزها را توضیح دهد. نویسندگان این کتاب پس از مرور تاریخچه‌ی ارز دیجیتال، به تعریف مفاهیم اولیه‌ی آن همچون کوین و توکن می‌پردازند. فناوری به‌کاررفته در این پول‌ها و الگوریتمی که با آن کار می‌کنند هم از دیگر مباحثی هستند که در کتاب به آن‌ها پرداخته شده و به زبان ساده و عمومی مورد بحث قرار گرفته‌اند.

معرفی و دانلود کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

عموماً تصور بر آن است که رمز ارز با بیت کوین شروع شده. اما حقیقت این است که مفهوم ارز دیجیتال در دهه‌ی 1980 مطرح شده بود. آن زمان برای اولین بار یک پول دیجیتالی رمزنگاری‌شده ابداع شد. فلسفه‌ی این پول‌ها غیردولتی و غیرمتمرکز بودن آن‌ها بود؛ یعنی هیچ بانکی به شکل رسمی و زیر نظر یک قانون دولتی آن را تولید نمی‌کرد. و از همه مهم‌تر اینکه تراکنش‌های آن به‌هیچ‌وجه قابل‌ردیابی نبود. ارز دیجیتال تا اوایل قرن بیست‌ویکم بیشتر در حد نظریه مطرح بود و در دسترس عموم قرار نگرفت. اما در سال 2009 همه‌چیز برای همیشه تغییر کرد. فردی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو بیانیه‌ای منتشر کرد و از ارز دیجیتال خود به نام بیت کوین پرده برداشت. بیت کوین که در ابتدا در برابر دلار ارزش کمتری داشت، خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و ارزشش به ده‌ها هزار دلار رسید. و این شروع دوران رمزارزها بود. کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال پس از مرور تاریخ بیت کوین، از چند مفهومی که با آن مرتبط هستند صحبت می‌کند؛ مثل غیرمتمرکز یا دفتر کل توزیع‌شده. نویسندگان کتاب پس‌ازآن ساختار بلاک چین را تشریح می‌کنند، الگوریتم‌های رمزنگاری این پول‌ها را توضیح می‌دهند و از راه‌های استخراج یا ماینینگ بیت کوین می‌گویند. اتریوم، کوین دیگری است که کتاب به آن می‌پردازد و از نقش آن در بازار ارز دیجیتال می‌گوید.

برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مدرن، باید نحوه‌ی خریدوفروش و شیوه‌ی معاملاتی آن‌ها را آموخت. این مسأله، محور بخش دوم کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. نویسندگان در این قسمت در مورد کیف پول مجازی صحبت می‌کنند و از صرافی‌هایی که می‌توان از آن‌ها ارز خرید می‌گویند. کتاب مراحل معامله‌ی دیجیتالی را گام‌به‌گام یاد می‌دهد، به نکاتی در مورد این معاملات اشاره ‌می‌کند و از اشتباهات رایجی می‌گوید که ممکن است افراد مبتدی آن‌ها را انجام دهند.

کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را انتشارات نبض دانش چاپ کرده است.

کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید رمز ارز بخرید و در این حوزه سرمایه‌‌گذاری کنید، پیش از هر اقدامی حتماً این منبع را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال می‌خوانیم

این روزها واژه ICO (عرضه اولیه پول) در همه جا شنیده می‌شود. تقریباً غیرممکن است که چیزی در مورد بلاکچین و ارزهای دیجیتال شنیده باشید و اسم ICO
به گوشتان نخورده باشد. اتفاقاتی مانند جمع‌آوری کمک‌های مالی 232 میلیونی از طریق توکن Tezos یا 257 میلیون توکن Filecoin مورد توجه مطبوعات واقع شد و باعث شد تا این مدل تأمین بودجه بسیار محبوبیت پیدا کند.

علی‌رغم رشد بی‌سابقه ICOها، حتی شرکت‌هایی مانند Tezos به دور زدن مقررات در رابطه با قوانین موجود در بازار اوراق بهادار متهم شدند و مشخص نیست سرمایه‌گذارانی که در طول ICO اقدام به خرید سهام یا همان توکن کرده‌اند، شاهد بازگشت سرمایه خود باشند یا نه. شرکت‌های بزرگ و حتی استارت‌آپ‌های زیادی در این مدت توانستند در بستر بلاک‌چین، میلیون‌ها دلار را به روش ICO جمع‌آوری کنند. این دسترسی غیرمتمرکز به سرمایه،‌ کاربردهای بلاک‌چین را به شیوه‌ای عظیم افزایش داد؛ اما این محبوبیت افزایش‌یافته، مسائل و مشکلات زیادی را نشان داد و ثابت کرد که این مدل باید تکامل یابد.

فهرست مطالب کتاب

تاریخچه پول و پیدایش بیت کوین
ارز دیجیتال (CRYPTOCURRENCY) چیست؟
بیت کوین (BITCOIN) چیست؟
غیرمتمرکز (DECENTRALIZE) در ارزهای دیجیتال به چه معناست؟
دفتر کل توزیع‌شده (DLT) چیست؟
رمزنگاری (کریپتوگرافی) در فضای کریپتوکارنسی به چه معناست؟
فناوری بلاکچین (BLOCKCHAIN) چیست؟
الگوریتم اجماع در بلاکچین چیست؟
انواع الگوریتم‌های اجماع (بخش اول)
هشینگ و امضای دیجیتال در بلاکچین
اتریوم (ETHEREUM) چیست؟ بستری برای برنامه‌های غیرمتمرکز
نقشهٔ راه اتریوم در 4 فاز
چرا اتریوم و اتریوم کلاسیک مسیرشان جدا شد؟
عرضه‌ی اولیه‌ی پول (ICO) چیست؟
اکسچنج متمرکز ارزهای دیجیتالی چیست؟
بخش دوم: نحوه‌ی استفاده از کیف پول
استخراج (ماینینگ) بیت کوین چیست و چگونه می‌توان با آن کسب درآمد کرد؟
ترید (TRADE) یا مبادله‌ی ارزهای دیجیتال چیست؟
مقایسه‌ی صرافی‌های بایننس (BINANCE) و کوین بیس (COINBASE)؛ کدام را انتخاب کنیم؟
آموزش گام‌به‌گام کار با صرافی غیرمتمرکز فورک دلتا (FORKDELTA)
بهترین زمان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال چه موقعی است؟
ابزار موردنیاز برای معاملات ارزهای دیجیتال
آموزش سایت لوکال بیت کوینز LOCALBITCOINS.COM
کارهایی که بعد از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نباید انجام داد!
اشتباهاتی رایج که در سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال نباید مرتکب شویم!
ارزش بازار (MARKET CAP) در کریپتو به چه معناست؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-6726-03-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

برای دریافت کتاب شناخت مفاهیم، شیوه سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.