معرفی و دانلود کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص

عکس جلد کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص

محسن کریمی در کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص، تحلیل و تدوین استراتژی‌ها را می‌آموزد و در مورد سئوی داخلی و خارجی مطالبی کاربردی را مطرح می‌کند. نویسنده که خود متخصص سئو است و سال‌هاست در این حوزه فعالیت دارد، شیوه‌ی ساخت انواع محتوا برای صفحه‌ها را آموزش می‌دهد و نکاتی کلیدی در مورد این فرآیند ارائه می‌دهد که باعث می‌شود مطالبمان در جستجوها بهتر دیده شود.

درباره‌ی کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص

با رشد اینترنت و افزایش تعداد صفحات وب، نیاز به موتورهای جستجوگر هم بیشتر حس شد. گوگل خیلی زود توانست به این نیاز پاسخ دهد و با طراحی موتوری قدرتمند سهم زیادی از این بازار را به خود اختصاص داد. اما این فرآیند جستجو خود منجر به شکل‌گیری یک پدیده‌ی جانبی شد که حالا نقش پررنگی در بازاریابی دارد؛ سئو. سئو نوعی فرآیند بهینه‌سازی صفحات وب است که باعث می‌شود آن صفحه در جستجوها به نتایج بهتری برسد و بالاتر از دیگران نمایش داده شود. و این برای خیلی از کسب‌وکارها به معنای فروش و درآمد بیشتر است. کتاب‌های زیادی برای آموزش این مفهوم وجود دارد، اما یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص نوشته‌ی محسن کریمی است. کریمی که خود متخصص سئو است و سال‌هاست در این زمینه کار می‌کند، از تجربیاتش بهره برد و تلاش کرده اصول و مبانی و استراتژی‌های آن را به مخاطب بیاموزد. کتاب به تمام جوانب سئو می‌پردازد و گام‌به‌گام به شما کمک می‌کند صفحاتتان را بهینه‌تر سازید تا در جستجوها به نتایج بهتری دست‌یابید.

معرفی و دانلود کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص

سئو روشی برای تبلیغات و دیده شدن است. اگر روزگاری بیشتر تبلیغات‌ها به‌صورت بیلبوردهای شهری و تراکت و ویدئوهای تلویزیونی بود، امروز مؤثرترین راه برای آن سئو است. برای اینکه در شیوه‌های کلاسیک فقط درصدی از مردم به پوستر و بنر و ویدئو نگاه می‌کردند و اکثر آدم‌ها یا آن را نمی‌دیدند یا بی‌تفاوت از کنارش می‌گذشتند. اما اگر صفحه‌ی ما در جستجوی گوگل در رتبه‌ی 1 قرار بگیرد، قطعاً صد درصد مخاطبان آن را دیده‌اند. اکثریت مطلق کاربران نیز بر روی آن کلیک می‌کنند و وارد سایت خواهند شد. این مهم تنها با سئو ممکن می‌شود.

سئو بر اساس الگوریتم‌های موتورهای جستجو تعیین می‌شود و هرازگاهی اصول و مبانی آن تغییر می‌کند. اما درنهایت آن را باید ترکیبی از تکنیک و هنر دانست. مسئول این کار باید قواعد فنی و تکنیکی سئو را بشناسد ولی باید آن‌ها را خیلی ظریف و ماهرانه به کار ببرد. برای مثال رکن اول سئو، استفاده از کلیدواژه‌های مناسب و مرتبط است. کلیدواژه‌هایی که هم با محتوای مطلب همخوان باشند و هم موتورهای جستجو بتوانند آن‌ها را سریع پیدا کنند. اما این کلمات باید خیلی هنرمندانه در متن جای بگیرند تا هم متن جذاب‌تر شود و هم بتواند به مخاطب کمک کند. محسن کریمی در کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص تلاش کرده راهکارهایی عملی برای رسیدن به سئوی مناسب پیشنهاد دهد. او به سئوی داخلی و خارجی و محلی اشاره می‌کند و نکاتی طلایی در مورد هر یک از آن‌ها مطرح می‌نماید. همین‌طور بخشی را به موضوع محتوا اختصاص می‌دهد و نحوه‌ی تهیه و تولید محتواهای مفید را می‌آموزد.

کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسانده است.

کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران و کارشناسان بازاریابی و علاقه‌مندان به حوزه‌ی مارکتینگ می‌توانند از این راهنما بهره ببرند.

در بخشی از کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص می‌خوانیم

اشتباهی که خیلی‌ها در شروع کسب‌وکار می‌کنند دقیقاً به انتخاب بدنام برند برمی‌گردد که در اینجا فقط موضوع سئو مطرح نیست. اما در منظر سئو بهتر است نام دامنه‌ای که انتخاب می‌کنید یونیک باشد که حداقل در شروع کار برای سرچ کلمه برند خودتان دیگر نیازی به رقابت‌های سخت نداشته باشید. متأسفانه بعضی‌ها با انتخاب نام‌های عمومی و تکراری کار را برای خودشان بسیار سخت می‌کنند.

مثلاً برای فروشگاه خودتان که فروش کتاب است دامنه ketabforoshi.com را انتخاب کنید. حال اگر برای شروع بودجه‌ای برای تبلیغات و برندینگ گذاشته باشید و دیگران نام سایت شما که کتاب‌فروشی است را بشنوند و بخواهند سراغ شما بیایند اکثراً در گوگل این نام را جستجو می‌کنند و چون این نام خود یک کلمه کلیدی رقابتی است نمی‌توانند سایت شما را پیدا کنند و تمام هزینه‌های تبلیغات و برندینگ شما از بین می‌رود و چون نتوانستید بازدیدکننده‌های خوبی بدست بیاورید در سئو هم دچار یک شکست می‌شوید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تحلیل و تدوین استراتژی سئو
فصل دوم: سئوی داخلی تکنیکال
فصل سوم: محتوا
فصل چهارم: سئوی خارجی
فصل پنجم: سئو محلی
فصل ششم: نکات تکمیلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات175
زبانفارسی
شابک978-622-218-604-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص

برای دریافت کتاب سئوی پیشرفته حاصل 15 سال تجربه یک متخصص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.