معرفی و دانلود کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون

عکس جلد کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون
قیمت:
۶۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون

کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون به قلم پروبیر کومار قوش، ویژگی‌های زبان پایتون را برای محققان و دانشجویان بهداشت عمومی و حوزه‌ی سلامت به صورت جامع و مفصل توضیح داده است. در این کتاب علاوه‌بر آموزش تاثیر علم پایتون در حوزه علوم بهداشتی، ویژگی‌های متمایز کننده‌ی این زبان نسبت به زبان‌های دیگر برنامه‌نویسی نگارش شده است.

درباره‌ی کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون

کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون برای استفاده از این زبان برنامه‌نویسی با هدفمندی مدیریت داده‌ها، محاسبات و آمار توصیفی جامع تالیف شده است. تجسم، تجزیه و تحلیل فضایی، تجزیه و تحلیل رگرسیون و مدل‌سازی برای شناسایی عوامل خطر، هر کدام روی ویژگی‌های خاصی از برنامه‌نویسی پایتون در تجزیه و تحلیل داده‌های بهداشت عمومی تمرکز دارد. پروبیر کومار قوش (Probir Kumar Ghosh) در کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون، مخاطبان را با منبع مهم و عظیمی از ویژگی‌های Python مثل NumPy، Pandas، Matplotlib، seaborn، scipy، statsmodels و geopandas آشنا می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون

نویسنده در فصول اول تا سوم کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون (A guide to health data science using Python) مقدمه‌ی کاملی را جهت تجزیه و تحلیل آماری با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون ارائه می‌دهد. در بخش چهارم این کتاب مبحث تجسم داده‌ها عنوان می‌شود و نگرش‌هایی را در مورد بهترین شیوه‌ها برای ارائه داده‌ها به طور قابل فهم و موثر ارائه می‌کند. بخش پنجم این راهنما با تمرکز بر تجزیه و تحلیل جغرافیایی و مقدمه‌ای جامع برای تجزیه و تحلیل داده‌های مکانی با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون مطالب مهمی را در زمینه پایتون و تاثیر آن در ساخت تجهیزات پزشکی ارائه می‌دهد. همچنین پرداختن به استفاده از مدل‌سازی تحلیلی برای شناسایی عوامل خطرِ داده‌های سلامت عمومی و مفاهیم مهمی مانند تحلیل رگرسیون، یادگیری ماشین و مدل‌سازی آماری در کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون به‌خوبی شرح داده می‌شود. این کتاب راهنما، بسیار منحصربه‌فرد است؛ زیرا برای محققان بهداشت عمومی و افرادی که هیچگونه تجربه قبلی در زمینه‌ی برنامه‌نویسی پایتون ندارند، نوشته شده است.

نشر فناوری نوین این کتاب را با ترجمه‌ی مبین صیادی کلمی منتشر کرده است.

کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون برای چه‌کسانی مناسب است

پروبیر کومار قوش کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون را برای آن دسته از محققان بهداشت عمومی و دانشجویانی نوشته است که در تلاشند تا چگونگی ایفای نقش زبان برنامه‌نویسی پایتون را در تجزیه و تحلیل داده‌های بهداشت عمومی درک کنند.

در بخشی از کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون می‌خوانیم

بصری‌سازی داده‌ها یک جنبه مهم از علم داده در سلامت است. چرا که به محققان سلامت عمومی این امکان را می‌دهد که داده‌های پیچیده را به‌روشی واضح و دقیق ارائه دهند. استفاده از نمایش بصری مانند نمودارها می‌تواند به انتقال اطلاعات حیاتی در مورد توزیع بیماری، عوامل خطرزا و نتیجه سیاست‌های سلامتی در جمعیت کمک کند. این فصل به شما یک دید اجمالی از انواع مختلف تکنیک‌های بصری‌سازی که در علم داده سلامت استفاده می‌شود به همراه کاربردها و محدودیت‌های آن‌ها می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: انواع داده‌های داخلی پایتون
فصل دوم: دیتافریم پایتون
فصل سوم: مدیریت داده
فصل چهارم: آمار توصیفی
فصل پنجم: بصری‌سازی داده
فصل ششم: نقشه‌سازی از داده‌های مکانی
فصل هفتم: معیارهای ارتباط: تحلیل خام
فصل هشتم: تحلیل رگرسیونی برای تنظیم متغیرها و اثر خوشه‌ای

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون
نویسنده
مترجممبین صیادی کلمی
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-622-5412-84-2
موضوع کتابکتاب‌های پایگاه داده، کتاب‌های سلامتی و بهداشت
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون

برای دریافت کتاب راهنمای علم داده سلامت با استفاده از پایتون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.