معرفی و دانلود کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟

عکس جلد کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟
قیمت:
۴۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟

در کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟ همراه با مکس و مالی برای حمله‌ی وایکینگ‌ها آماده شوید. بله درست شنیدید، وایکینگ‌ها دارند حمله می‌کنند! خب ممکن است با خودتان فکر کنید وایکینگ‌ها که مال قصه‌های تاریخی هستند اما اگر باور نمی‌کنید می‌توانید روایت دومینیک بارکر را بخوانید و ببینید مکس و مالی چطور یک جاسوس وایکینگ واقعی را شناسایی کرده و پدرش را درمی‌آورند، با قاشق ساز زدن را یاد می‌گیرند، بچه‌های مودب همسایه را در دردسر می‌اندازند، به قتل گربه متهم می‌شوند و از تمام این ماجراها قسر درمی‌روند.

درباره‌ی کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟

اگر بقیه‌ی کتاب‌های راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی (Max and Molly's Guide to Trouble) را خوانده باشید با مکس و مالی آشنا هستید. اما در صورتی که این خواهر و برادر دوقلوی مضحک و دردسرساز معرف حضورتان نیستند اجازه بدهید توضیح مختصری بهتان بدهیم. مکس و مالی خواهر و برادر دوقلویی هستند که با قلم جادویی دومینیک بارکر (Dominic Barker) جان گرفته‌اند و در عرض چندین سال به انواع و اقسام خل‌بازی‌هایی که فکرش را بکنید مشغول بوده‌اند. آن‌ها در جلدهای قبلی مجموعه به خوانندگان خود یاد دادند که چطور جلوی یک تبهکار سینه ستبر کنند، یک غول برفی عظیم الجثه بسازند و به‌راحتی نابغه شوند. حالا اگر می‌خواهید بدانید قهرمان‌ها و نابغه‌های خرابکار ما برای مقاومت در برابر حمله‌ی وایکینگ‌ها چه فکری کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم کتاب پیش رو را بخوانید.

کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟ به لطف تصویرسازی جذاب و هیجان‌انگیز، شخصیت‌پردازی‌های سرگرم‌کننده و خلاقانه و داستان‌سرایی‌های خنده‌دار و پرهیجانش یکی از جذاب‌ترین آثار داستانی کودکانه‌ای است که در عمرتان خوانده‌اید. مکس و مالی بیشتر اوقات خودشان را توی دردسر می‌اندازند و گرچه شاید همیشه تنبیه شدن خیلی هم باحال نباشد اما حداقل خوانندگانشان را که سرگرم می‌کند. نه؟ و این را در نظر داشته باشید که مکس و مالی نمی‌خواهند دردسر درست کند، آن‌ها همیشه تلاش می‌کنند به دیگران کمک کنند اما خب مامان و بابا و دیگر بزرگ‌ترها این را خیلی درک نمی‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟

مثلاً فرض کنید پیرمردی را در خیابان ببینید و بخواهید برای جابجایی کیسه‌های خریدش کمکش کنید اما او مقاومت کند و بعد از اصرار شما برای گرفتن کیسه‌های سنگین فریاد کمک سر بدهد و بعد مامور پلیس به سراغتان بیاید و در همین حال سس گوجه‌ باز شود و روی گربه بریزد و همه فکر کنند شما یک جفت دزد گربه‌کُش هستید، حالا باید چکار کنید؟ شما که قصد کمک داشتید حالا به جای تشکر و تقدیر، دستگیر و تنبیه شده‌اید. این فقط یک گوشه از دردسرهایی است که قهرمانان شجاع و باهوش ما، مکس و مالی هر روز از سر می‌گذرانند. اما برای اینکه متوجه بشوید این خواهر و برادر دوقلو چقدر بدشانسی می‌آورند و چطور از هر آتشی که به پا می‌کنند قسر درمی‌روند شما را به مطالعه‌ی کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟ دعوت می‌کنیم.

کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟ توسط مسعود ملک‌یاری ترجمه شده و به همت نشر پرتقال در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی

مکس و مالی خواهر و برادر دوقلوی شلوغ‌کار، سربه‌هوا، خراب‌کار و کنجکاوی هستند که همیشه عجیب‌ترین راه‌حل‌ها را برای عجیب‌ترین مشکلات جهان فراهم می‌کنند. مکس و مالی ممکن است نفر اول کلاس نباشند، مثل بچه‌های تر و تمیز همسایه همیشه شسته رفته و مودب نباشند، هجی بلد نباشند، اتاقشان کثیف و شلخته باشد و نتوانند مثل هنرمندان حرفه‌ای ساز بزنند، اما اگر سوالات عجیب و غریبی مثل اینکه «چطور یک غول برفی بسازیم؟»، «چطور یک تبهکار را دستگیر کنیم؟» یا حتی «چطور جلوی حمله‌ی وایکینگ‌‌ها را بگیریم؟» برایتان پیش آمد، می‌توانید جوابشان را از مکس و مالی بپرسید.

کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟ برای تمام کودکان بین سنین 7 تا 12 سال لذت‌بخش و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟ می‌خوانیم

مکس گفت: «یافتم!»
مکس و مالی تازه ناهارشان را تمام کرده و به حیاط آمده بودند.
«فهمیدم چه‌طور می‌تونیم شبیه گودلای‌ها بشیم.»
مالی تشر زد: «من نمی‌خوام همه‌ی پول توجیبی‌هام رو بدم واسه بازنشستگی.»
مکس گفت: «نه مالی. قرار نیست مثل بچه‌گودلای‌ها بشیم.»
مالی که نکته را نگرفته بود گفت: «ولی مامان دلش می‌خواد ما شبیه اون‌ها بشیم.»
مکس سر تکان داد و گفت: «آره. ولی خب یکی از راه‌ها اینه که مثل اون‌ها رفتار کنیم. راه دیگه‌ش اینه که اون‌ها مثل ما رفتار کنن. این‌طوری می‌تونیم بدون دردسر و تغییر، شبیه اون‌ها بشیم.»
فک مالی از تعجب آویزان شده بود. چه فکر بکری.
مکس گفت: «و من می‌دونم چه‌طور بهشون کمک کنیم که شبیه ما بشن و هم‌زمان با ما، در برابر حمله‌ی وایکینگ‌ها از ترول دفاع کنن. بزن بریم.»

فهرست مطالب کتاب

ناهماهنگی
ای کاش...
مراقب باش چه آرزویی می‌کنی
یک دنیای دیگر
هِجی‌اش کن
سمفونی تلخ و شیرین
به دنبال نیازمند
به یک عدد نیازمند، نیازمندیم
چگونه با آدم‌بزرگ‌ها حرف بزنیم؟ ‌
سس گوجه
ماجرای محرمانه
غارت حقوق بازنشستگی
پشت پرچین اریک
یک جای خفن برای خواستگاری
داستانی با پایان خوش
چه‌طور پودینگ شیبدار ژله‌ای درست کنیم؟ (برای وقت‌هایی که قاشق‌بازی‌تان تمام شده است.)
چه‌طور پودینگ شیبدار ژله‌ای درست کنیم؟ (برای کسانی که نمی‌گذارند شما قاشق‌بازی کنید)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟
نویسنده
مترجممسعود ملک یاری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-600-462-610-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟

برای دریافت کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه جلوی حمله وایکینگ‌ها را بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.