معرفی و دانلود کتاب راز یگانگی

عکس جلد کتاب راز یگانگی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز یگانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز یگانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز یگانگی

علی دلشاد تهرانی، نویسنده‌ی تازه‌کار ایرانی این بار در کتاب راز یگانگی داستان هیجان‌انگیزی از کشف یک داروی جدید توسط دو دکتر داروساز را روایت می‌کند. دارویی که با اثر عجیب و عمیقش می‌تواند نگاه مصرف‌کننده را به زندگی عوض کند. کاترین و الکس، دو دکتری که موفق به کشف این دارو شده‌اند، پس از تجربه‌ی آن و زیرورو شدن تصورشان از واقعیتی که در آن زندگی می‌کنند، در درستی تصمیم خود دچار شک می‌شوند.

درباره‌ی کتاب راز یگانگی

علی دلشاد تهرانی در داستان راز یگانگی به سبک داستان‌های علمی‌ - تخیلی و روان‌شناختی ما را در سفر دو دانشمند به درون خود همراه می‌کند. الکس و کاترین، دو دانشمند داروسازی که در حال تحقیق و پژوهش روی خواص و ویژگی‌های یک نوع قارچ بخصوص هستند به صورتی کاملاً ناگهانی و غیرمنتظره با جنبه و ویژگی‌ای از این ماده مواجه می‌شوند که زندگی هر دو نفرشان را زیر و رو می‌کند.

الکس، دکتر موفقی است که در زندگی خود هیچ احساس رضایتی را تجربه نمی‌کند. ناامیدی، خستگی و استیصال الکس او را به جایی می‌کشاند که چاره‌ای جز این ندارد که اعتراف کند دچار افسردگی شده و لازم است از کسی کمک بخواهد. در همین اوضاع است که الکس ناگهان در آزمایشگاه و حین کار، تجربه‌ی عجیب و ناآشنایی را از سر می‌گذراند. او خود را در حالتی پیدا می‌کند که اراده و اختیارش را از دست داده و توهم شدیدی را تجربه می‌کند. الکس ناگهان از خواب توهم‌زده‌ی خود بیدار شده و متوجه می‌شود دستش به‌طور اتفاقی با ماده‌ی روان‌گردانی که در حال تحقیق روی آن بود تماس پیدا کرده و همین منجر به این تجربه‌ی عجیب شده است.

پس از این کاترین، همکار و دوست الکس، به وسیله‌ی الکس از وجود و اثر این دارو مطلع شده و تصمیم به امتحان کردن آن می‌گیرد. تجربه‌ی الکس و کاترین کاملاً همسان نیست اما هر دوی این تجربه‌ها باعث تحول و دگرگونی عمیقی در این دو نفر می‌شود. ماده‌ی مرموزی که از قارچ آمانیتا به‌دست آمده است، مصرف‌کنندگان آن را به سفری درون‌نگر و روحانی هدایت می‌کند. الکس و کاترین با از سر گذراندن این تجربه هرکدام به‌نوعی با تعریف و تصور خود از زندگی مواجه می‌شوند. شما هم با مطالعه‌ی کتاب راز یگانگی، در سفر غریب و پرماجرای الکس و کاترین در مرز واقعیت و خیال همراه شوید.

کتاب راز یگانگی با نگارش علی دلشاد تهرانی و چاپ نشر دریا در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

کتاب راز یگانگی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب راز یگانگی را به تمام علاقه‌مندان ادبیات داستانی و دنبال‌کنندگان داستان‌های فانتزی فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب راز یگانگی می‌خوانیم

بعد از تجربه‌ی آمینیتا قدم‌هایم آنقدر کند شده بود که گه‌گاه تعادلم از سرعت پایین راه رفتن به‌هم می‌خورد. کمی جلوتر، نزدیک یک خانه‌ی قدیمی در کنار فضای پر درختی، روی نیمکت نشستم. پرندگان در حال آواز خواندن بودند و منظره‌ی مقابلم، وصف‌ناپذیر بود. از شدت این زیبایی، اشک‌هایم سرازیر شد. «خدایا من چقدر خوشبختم. چقدر اینجا قشنگه!»

کم‌کم سروکله‌ی توریست‌هایی که برای لذت بردن از ساحل با چتر و کوله پشتی از مقابلم می‌گذشتند، پیدا شد. کمی معذب شدم. اشک‌هایم را پاک کردم و از جایم برخاستم. هنوز راه رفتن برایم دشوار بود. از کنار آدم‌ها به آهستگی می‌گذشتم. صورتشان را نگاه می‌کردم و هر بار غرق در احساس عمیق عشقی خالص و بدون مرز می‌شدم. هیچ فرقی نمی‌کرد، همه‌شان از نگاه من بسیار زیبا بودند. مردها، زن‌ها، بچه‌ها، پیرمردها و پیرزن‌ها و حتی سگ‌هایی که با هم بازی می‌کردند؛ آنقدر دوست‌داشتنی و زیبا بودند که در حین نگاه کردن به آن‌ها چندین بار بغضم ترکید. همه برایم در یک حد زیبا بودند. هیچ کس و هیچ چیز زیباتر از چیز دیگری نبود. همه را به یک میزان و بیشترین میزانی که می‌توانستم تصور کنم، دوست داشتم. گویی همه را به حد خودم، فرزند و پدر و مادر خودم دوست می‌داشتم. بهتر بگویم همه‌شان خود من بودند و هیچ زشتی، هیچ ایرادی و هیچ تصور منفی نمی‌توانستم نسبت به هیچ کدام داشته باشم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز یگانگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات دریا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات85
زبانفارسی
شابک978-622-92946-2-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز یگانگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راز یگانگی

برای دریافت کتاب راز یگانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.