معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید

عکس جلد کتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید

برای یک ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز آماده هستید؟ پس همین‌حالا کتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید را باز کنید تا به همراه پپا و هم‌بازی‌های کوچک او راهی زمین بازی شویم. نویل استلی و مارک بیکر سازنده‌ی داستان‌های دل‌انگیز تصویری، در این قسمت از مجموعه‌ی خود، از چالش‌های دوست پیدا کردن و هم‌بازی شدن می‌گویند.

درباره‌‌ی کتاب دنیای پپا 22، جورج و همبازی جدید

به‌نظر می‌رسد جورج کوچولو امروز یک دوست جدید پیدا کرده. اما گویی این دو رفیق کوچک برای ادامه‌ی بازی با یکدیگر به یک چالش بزرگ برخورده‌اند. نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) در کتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید (Learning to Share) ادامه‌ی این ماجرا را برای ما تعریف خواهند کرد.

جورج کوچولو امروز حسابی هیجان‌زده‌ است. او به همراه خواهر بزرگش، پپا، و دو دوست دیگرشان یعنی ریچارد و ربکا خرگوشه قرار است در زمین بازی حسابی کیف کنند. جورج مثل همیشه عروسک دایناسور محبوبش را نیز همراه خود آورده و می‌خواهد تا آن را به ریچارد نشان دهد. اما گویی در آن‌طرف نیز خبر‌هایی هست. ریچارد نیز با یک عروسک دایناسور نزدیک می‌شود و به جورج سلام می‌کند. حالا هر کدام از آن‌ها یک عروسک دایناسور دارند؛ یک دایناسور سبز و یک دایناسور قرمز. جورج که حسابی از دایناسور ریچارد خوشش آمده جلوتر می‌آید تا به آن نگاهی بیندازد. اما انگار ریچارد هیچ از این که کسی به عروسکش دست بزند خوشش نمی‌آید. در مقابل، وقتی ریچارد می‌خواهد با دایناسور جورج بازی کند، جورج مانع او می‌شود. گویی این جا یک مشکل حسابی به‌وجود آمده. باید دید در این میان از دست ربکا و پپا کاری برمی‌آید؟

جورج و همبازی جدید از سری داستان‌های پرطرفدار دنیای پپا در میان مخاطبان خردسال سراسر دنیاست. در هر گوشه و کنار صفحات این داستان، تصاویر رنگارنگ و شاد مختلفی دیده می‌شود، و ماجرای ساده و بامزه‌ی قصه هر مخاطب کوچکی را مجذوب این کتاب می‌کند. همه‌ی کودکان ممکن است موقع بازی با هم‌سن‌وسال‌های خود به چالش‌های تازه‌ای برخورد کنند؛ ممکن است آن‌ها اصلاً از این که کسی به عروسکشان دست بزند خوششان نیاید یا برعکس، عاشق اسباب‌بازی‌های هم‌بازی خود شوند؛ درست مانند آن‌چه که جورج در این قصه تجربه می‌کند. اما همه می‌دانیم که چالش‌ها، جزئی از فرایند بازی هستند و نکته‌ی مهم آن است که بتوانیم با دوستی و مهربانی با یک‌دیگر برخورد کنیم. آن‌وقت است که دعوا و بحث‌ها خود‌به‌خود حل خواهند شد. این اثر به‌همت انتشارات افق چاپ و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی دنیای پپا

دنیای پپا (Peppa Pig) یک مجموعه‌ی داستانی مصور است که به قلم نویل استلی و مارک بیکر برای گروه سنی خردسالان نوشته شده. پپا، شخصیت اصلی این قصه‌ها یک خوک کوچک است. او با پدر و مادر و البته برادرش، جورج، زندگی می‌کند و در هر جلد از این مجموعه با موقعیت‌های تازه و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شود. موضوع بیشتر این ماجراها، اولین تجربه‌هایی هستند که پپا به عنوان یک کودک آن‌ها را پشت سر می‌گذارد؛ تجربه‌هایی که در ابتدا ممکن است در قالب یک چالش تازه ظاهر شوند اما با قدرت مهربانی و همکاری، به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل خواهند شد. نویسندگان این مجموعه در کنار روایت شاد و تصاویر رنگی، موضوعات آموزشی ویژه‌ای را در اثر خود گنجانده‌اند و در هر قسمت ما را با شخصیت‌ها و حیوانات تازه‌ای ازجمله فیل، گورخر، بره و روباه آشنا می‌کنند. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در کنار کمک به پپا برای حل چالش‌ها، نکات تازه‌ای را نیز به مخاطبان خردسال این داستان‌ها می‌آموزند. «بهترین بابابزرگ دنیا»، «پپا و مهمانی پرماجرا» و «پپا به تعطیلات می‌رود» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند که توسط واحد کودک انتشارات افق به دست کودکان ایرانی رسیده است.

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از کتاب دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 22، جورج و همبازی جدید برای چه کسانی مناسب است؟

این قصه‌ی جذاب، یک گزینه‌ی عالی برای آموزش و سرگرمی کودکان 3 تا 8 ساله است.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید می‌خوانیم

پپا می‌گوید: «جورج و ریچارد هر وقت باهم بازی می‌کنند می‌زنند زیر گریه. آن‌ها هنوز بزرگ نشده‌اند و بلد نیستند با مهربانی دوتایی باهم بازی کنند.»
مامان خرگوشه می‌پرسد: «شما دخترها که بزرگ‌ترید می‌توانید به آن‌ها یاد بدهید که با مهربانی باهم بازی کنند؟»
پپا و ربکا و جورج و ریچارد کمک می‌کنند تا با هم شن‌بازی کنند و قلعه‌ی شنی بسازند.
پپا می‌گوید: «دیدید وقتی با هم بازی می‌کنیم چقدر بیشتر خوش می‌گذرد؟»
همه‌چیز خیلی خوب پیش می‌رود تا اینکه...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-976-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید

برای دریافت کتاب دنیای پپا 22: جورج و همبازی جدید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.