معرفی و دانلود کتاب دانش کسب ثروت

عکس جلد کتاب دانش کسب ثروت
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دانش کسب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دانش کسب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دانش کسب ثروت

کتاب دانش کسب ثروت را والاس واتلز در سال 1910 با هدف ارائه راهکارهای نوین برای کسب ثروت بیشتر نوشته است. او این اثر را در 10 فصل با مضامین نوزایی تفکر و خودیاری ارائه کرده است و هدفش از نگارش این کتاب با این مضامین، تعریف یک مسیر جدید در جهت استفاده‌ی بهینه از ذهن و ایجاد ثروت بوده است.

درباره‌ی کتاب دانش کسب ثروت:

کتاب دانش کسب ثروت (The Science of Getting Rich) یک اثر محبوب میان مخاطبانی است که به مفاهیم ماورالطبیعه و قانون جذب معتقد و علاقه‌مند هستند. نویسنده‌ی این کتاب یعنی والاس دی واتلز (wallace delois wattles) با الهام از کتاب‌ها و اندیشه‌ی گئورگ ویلهلم فردریش هگل و رالف والدو امرسون، به تفکرات جدیدی در رابطه با عملکرد ذهن انسان و تاثیر آن بر ثروتمند شدن، رسیده است.

او در ادامه‌ی این ادعای خود مبنی بر کشف یک تفکر جدید و حقیقت نو، در اصل دستیابی به ثروت، مخاطبان خود را به فراگیری دانش کسب ثروت ترغیب کرده است. اما آنچه کتاب دانش کسب ثروت را نسبت به کتاب‌های هم‌رده‌ی آن متفاوت کرده‌، ارائه راهکارهای متنوع برای غلبه بر افکاری است که مانع تصور شما برای جذب و به‌دست‌آوردن ثروت بیشتر می‎‌شود. همچنین برای رسیدن به ثروت بیشتر خلق کردن را مقدم بر رقابت با دیگری می‌داند. طبق مطالب ارائه‌شده در این کتاب، پیشی‌گرفتن در کسب ثروت از دیگری لزوما شما را موفق به دریافت ثروت بیشتر نمی‌کند و این خلق تصویر ثروت است که شما را به سمت ثروت بیشتر سوق می‌دهد.

والاس واتلز راز علم ثروتمند شدن را چگونگی دستیابی به امنیت اقتصادی و عاطفی به روشی عملی، خلاقانه و غیررقابتی می‌داند و درعین‌حال، معتقد است آنچه باعث حفظ یک رابطه‌ی عاشقانه و ایجاد هماهنگی با تمام عناصر زندگی می‌شود، ایجاد هماهنگی و تعادل بین آن چیزی است که می‌خواهیم و آنچه در ذهن تصور می‌کنیم.

والاس دی واتِلز در کتاب دانش کسب ثروت توانست مخاطبان گسترده‌اش را در سراسر جهان با قدرت و نیروی تاثیرگذاری تفکر مثبت آشنا کند. واتِلز در این کتاب بر قدرت ذهن انسان تأکید می‌کند و ادعا دارد که نوع تفکر هر فرد می‌تواند ثروت را جذب یا دفع بکند. واتلز می‌گوید قوانین خاصی بر فرآیند کسب ثروت حاکم‌اند و اگر فردی از این قوانین تبعیت کند، مطمئناً ثروتمند می‌شود. والاس والتز در کتاب دانش کسب ثروت اذعان می‌کند، همه‌ی ما وظیفه‌ی اخلاقی داریم تا به پتانسیل‌های درونی خود برسیم و آن‌ها را پرورش دهیم. یکی از مسیرهای رسیدن به این پتانسیل‌ها دست‌یابی به ثروت است. از این جهت هدفش از نگارش کتاب حاضر را هموارتر کردن مسیر رسیدن به جوهره‌ی درونی هر فرد عنوان کرده است.

با خواندن این کتاب به‌خوبی می‌آموزید چطور ثروت را به سمت خود جذب کرده و آن را در راستای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. این اثر را با ترجمه‌‌ی یاسین قاسمی بجد و به‌‍‌همت نشر کتاب یاسین می‌خوانید.

کتاب دانش کسب ثروت مناسب چه‌کسانی است؟

این کتاب یک اثر فلسفی یا رساله‌ی نظری نیست، بلکه ماهیتی عمل‌گرایانه دارد. مخاطب آن مردان و زنانی هستند که می‌خواهند ثروتمند شوند و به مفاهیمی مانند قانون جذب اعتقاد دارند. کتاب حاضر مناسب افرادی است که تاکنون فرصت کافی برای مطالعه‌ی عمیق علوم ماوراءالطبیعه نداشته‌اند، اما به تاثیرات آن باور عمیق دارند.

در بخشی از کتاب دانش کسب ثروت می‌خوانیم

آن تصویر ذهنی روشنی را که باید مدام در ذهن داشته باشید، همانطور که ملوان بندری که کشتی را به سوی آن حرکت می‌دهد در ذهن دارد. شما باید همیشه ذهن خود را به سمت آن نگه دارید. لازم نیست تمرین تمرکز انجام دهید، زمان خاصی را برای دعا و تصدیق تعیین کنید، و نه به سکوت بروید و نه حرکات غیبی از هر نوعی انجام دهید. آنجا همه چیز به اندازه کافی خوب است، اما تنها چیزی که نیاز دارید این است که بدانید چه می‌خواهید و آنقدر آن را بخواهید که در افکارتان بماند. تا جایی که می‌توانید اوقات فراغت خود را صرف تفکر در تصوراتتان کنید، اما هیچ کس نیازی به تمرین ندارد تا ذهن خود را روی چیزی که واقعاً می‌خواهد متمرکز کند.

این چیزهایی هستند که واقعاً به آن‌ها اهمیت نمی‌دهید و نیاز به تلاش دارند تا توجه خود را به آن‌ها جلب کنید. مگر اینکه واقعاً بخواهید ثروتمند شوید، به‌طوری‌که میل به‌اندازه کافی قوی باشد که افکارتان را معطوف به هدف کنید، همانطور که قطب مغناطیسی، سوزن قطب‌نما را نگه می‌دارد، مطمئن باشید ارزشش دارد که سعی کنید دستورالعمل‌هایی که در کتاب ارائه شده است را انجام دهید. روش‌های ارائه شده در اینجا برای افرادی است که میل به ثروت در آن‌ها آنقدر قوی است که بر تنبلی ذهنی و عشق به آسانی غلبه کرده و آن‌ها را به کار وادار می‌کند. هر چه تصویر خود را روشن‌تر و واضح‌تر بسازید، و هر چه بیشتر روی آن تمرکز کنید و تمام جزئیات لذت‌بخش آن را به نمایش بگذارید، تمایل شما قوی‌تر خواهد بود؛ و هر چه میل شما قوی‌تر باشد، راحت‌تر می‌توانید ذهنتان را روی تصویر آنچه می‌خواهید متمرکز کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: حق ثروتمند شدن
فصل 2: علمی برای ثروتمند شدن وجود دارد
فصل 3: آیا فرصت در انحصار است؟
فصل 4: اولین اصل در علم ثروتمند شدن
فصل 5: زندگی فزاینده
فصل 6: چگونه ثروت به سمت شما می‌آید
فصل 7: شکرگزاری
فصل 8: فکر کردن به روش خاص
فصل 9: نحوه استفاده از اراده
فصل 10: استفاده بیشتر از اراده
فصل 11: عمل کردن به روش خاص
فصل 12: اقدام مؤثر
فصل 13: وارد شدن به کسب‌وکار مناسب
فصل 14: اثر افزایش
فصل 15: پیشرفت
فصل 16: برخی احتیاط‌ها و مشاهدات نهایی
فصل 17: خلاصه علم ثروتمند شدن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دانش کسب ثروت
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد
ناشر چاپی کتاب یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات87
زبانفارسی
شابک978-622-91884-1-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دانش کسب ثروت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دانش کسب ثروت

برای دریافت کتاب دانش کسب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.