معرفی و دانلود کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو

عکس جلد کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو

کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو، داستانی خواندنی، جذاب و آموزنده را پیش روی کودکان قرار می‌دهد. مرضیه جوکار، نویسنده‌ی کتاب، با روایتی جالب و سرگرم‌کننده،‌ کودکان را با مفاهیم آموزنده‌ای در این اثر آشنا می‌کند. کودکان گروه سنی 3 تا 8 سال، پس از مشاهده‌‌ی عکس‌های کتاب و شنیدنِ داستان این اثر، آگاهیِ بهتری درباره‌ی روش‌های شناخت خود، به‌دست می‌آورند.

درباره‌ی کتاب خانه لاک پشت کوچولو

کتاب خانه لاک پشت کوچولو، اثری سرشار از مفاهیم ارزشمند برای کودکان است. مرضیه جوکار، نویسنده‌ی کتاب، چهره‌ای سرشناس در ادبیات کودک به‌حساب می‌آید. سبک خاصِ این نویسنده در کتاب حاضر، باعث شده تا مطالعه‌ی این اثر به تجربه‌ای لذت‌بخش در ذهن خواننده‌های کودک تبدیل شود. استفاده از واژه‌های ساده و کودکانه و کوتاه نوشتنِ جمله‌ها، فرایند مطالعه‌ی کتاب حاضر را برای کودکان ساده‌تر کرده است. ماجراهای این داستان در کنار متن با تصاویری کودک‌پسند و جذاب، روایت شده‌اند. این تصاویر، بخش زیادی از صفحه‌های کتاب را در بر گرفته‌اند تا ذهن کودکان در حین مشاهده‌ی تصاویرِ کتاب، تمرکز پیدا کند و مهارت‌های بصری آن‌ها برای تشخیص موضوع‌های مختلف، تقویت شود.

معرفی و دانلود کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو

کتاب خانه لاک پشت کوچولو، داستان‌ لاک‌ پشت بامزه‌ای را روایت می‌کند. لاک پشتِ این داستان، در ساحلی دور از خانواده‌اش از تخم بیرون می‌آید. لاک پشت هنوز برای شنا کردن آماده نیست و تجربه‌ای درباره‌ی زندگی در طبیعت ندارد. در نتیجه به‌جای اینکه به سمت دریا برود، راه جنگل را در پیش می‌گیرد. چشم لاک پشت پس از مدتی به بوته‌‌های تمشک می‌افتد. خرگوش سفیدِ گوش‌درازی از پشت بوته‌های تمشک سرک می‌کشد و لاک پشت را می‌بیند. این موجود گوش‌‌دراز به لاک پشت سلام می‌کند و می‌گوید که اسمش، خرگوش است. لاک پشت هم که اطلاعاتی درباره‌ی هویتش ندارد، پاسخ سلام این حیوان گوش‌دراز را می‌دهد و می‌گوید که او هم یک خرگوش است.

داستان خانه لاک پشت کوچولو، با تصمیم لاک پشت برای جستجو درباره‌ی هویتش، ادامه پیدا می‌کند. شخصیت‌های بامزه‌ای در ادامه سر راه لاک پشت قرار می‌گیرند و اتفاق‌های سرگرم‌کننده‌ای در این کتاب رقم می‌خورد تا اینکه در نهایت، لاک پشت به شناخت کاملی درباره‌ی خودش دست پیدا می‌کند.

مرضیه جوکار داستانِ خانه لانه پشت کوچولو را به‌گونه‌ای نوشته تا این اثر برای استفاده در کلاس‌های افزایش مهارت‌های شناختی کودکان نیز مناسب باشد. مربیان می‌توانند پرسش‌هایی درباره‌ی اینکه لاک پشت در این داستان دنبال چه چیزی بوده و چگونه توانسته پاسخِ پرسشش را پیدا کند، از کودکان بپرسند و بخواهند تا درباره‌ی این پرسش‌ها، توضیح دهند.

کتاب خانه لاک پشت کوچولو را انتشارات پرنده آبی، چاپ و روانه‌‌ی بازار کرده است.

کتاب خانه لاک پشت کوچولو برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کودکان گروه سنی 3 تا 8 سال، مخاطب‌های کتاب خانه لاک پشت کوچولو به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو می‌خوانیم

خرگوش گفت: «پس تو از دریا آمده‌ای لاک‌پشت کوچولو؟!»
خرچنگ گفت: «نه،‌ او هنوز به دریا نرفته. روزی مادرش لاک‌پشت بزرگ،‌ توی ساحل سوراخ بزرگی درست کرد و بعد توی سوراخ تخم گذاشت؛ صدها تخم کوچولوی گرد و سفید. بعد روی تخم‌ها را با شن پوشاند و رفت.» لاک‌پشت کوچولو پرسید: «مادرم کجا رفت؟»
«او به دریا برگشت. امروز دیدم که صدها لاک‌پشت کوچولو شن‌ها را کنار زدند و مستقیم به طرف دریا رفتند.» قورباغه گفت: «لاک‌پشت کوچولو حالا تو هم به خانه‌ات برمی‌گردی؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-964-445-76-09
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو

برای دریافت کتاب خانه‌ لاک‌ پشت کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.