معرفی و دانلود کتاب حکایت‌های رنگارنگ

عکس جلد کتاب حکایت‌های رنگارنگ
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حکایت‌های رنگارنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حکایت‌های رنگارنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حکایت‌های رنگارنگ

کتاب حکایت‌های رنگارنگ که به همت زهرا رحمانی گردآوری شده، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه با مضامین متنوع را در برمی‌گیرد. این کتاب حاصل 37 دوره مسابقات کتابخوانی ماهانه‌ است. نویسنده، یکی از شرکت‌کنندگان پرشور این مسابقات بوده و با بیش از 30 بار شرکت در این مسابقات، تصمیم گرفته این داستان‌ها را در قالب کتابی با تصویرسازی‌های تماشایی منتشر کند.

درباره‌ی کتاب حکایت‌های رنگارنگ

حکایت‌های رنگارنگ، مجموعه‌ای است از داستان‌های کوتاه و آموزنده که توسط زهرا رحمانی گردآوری و با تصویرگری‌های زیبای فائزه احمدی به چاپ رسیده است. زهرا رحمانی، یکی از شرکت‌کنندگان پرشور مسابقات کتابخوانی انتشارات شکوه حکمت رحمانی، بیش از سی بار در این رویداد شرکت کرده است. علاقه او به داستان‌های کوتاه و تجربه‌ی شخصی‌اش در مسابقات کتابخوانی، انگیزه‌ای شد تا این داستان‌ها را در قالب یک کتاب جمع‌آوری کند.

داستان‌های این کتاب بسیار کوتاه هستند و اغلب به بیان موضوعات ساده و روزمره‌ای می‌پردازند. برخی از این داستان‌ها حاوی پند و اندرز هستند و برخی دیگر، روایتی از یک اتفاق یا تجربه را به خوانندگان ارائه می‌دهند. این داستان‌ها به طور مختصر و کوتاه نوشته شده‌اند و به خواننده کمک می‌کنند تا در مدت‌زمان کوتاهی، پیام‌ها و مفاهیم عمیقی را دریافت کنند. برخی از عناوین داستان‌های این کتاب به این شرح‌اند: «پلکان عشق»، «عشق مادر»، «فنجان قهوه»، «این نیز بگذرد»، «بانک»، «کیک بهشتی مادربزرگ» و... .

نکته قابل توجه در این کتاب تصویرگری‌های زیبا و رنگارنگ آن است که خواندن تک تک داستان‌ها را لذت‌بخش‌تر کرده است. همچنین داستان‌های این کتاب به گونه‌ای نوشته شده‌اند که همه‌ی گروه‌های سنی و افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از آن لذت ببرند.

این کتاب که در انتشارات شکوه حکمت رحمانی منتشر شده مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه با مضامین متفاوت است که هر کدام به نوعی به مسائل و چالش‌های زندگی پرداخته و با زبان ساده و روان خود، پیام‌های تاثیرگذاری را به خواننده منتقل می‌کنند. حکایت‌های رنگارنگ می‌توانند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و آموزنده باشند و تجربه‌ای لذت‌بخش و آموزنده را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

کتاب حکایت‌های رنگارنگ برای چه کسانی مناسب است؟‌

این کتاب برای افرادی مناسب است که از خواندن داستان‌های کوتاه و آموزنده لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب حکایت‌های رنگارنگ می‌خوانیم

رابرت دانیس زو، قهرمان مشهور گلف آرژانتین، زمانی‌که در یک مسابقه، برنده‌ی مبلغ زیادی پول شده بود، در پایان مراسم زنی به سوی او دوید و با تضرع و التماس از او خواست مقداری پول به او بدهد تا بتواند کودکش را از مرگ نجات بخشد. زن گفت او هیچ هزینه‌ای برای درمان پسرش ندارد و اگر رابرت به او کمک نکند، کودکش می‌میرد. قهرمان گلف درنگ نکرد و بلافاصله تمام پولی را که برنده شده بود به زن بخشید. هفته بعد یکی از مقامات رسمی انجمن گلف به او گفت: ‌ای رابرت ساده‌لوح خبرهای جالبی برایت دارم، زنی که از تو پول خواست اصلا بچه مریضی نداشت؛ حتی ازدواج هم نکرده است؛ او تو را فریب داد دوست من. رابرت با خوشحالی جواب داد: خدا را شکر پس هیچ کودکی در حال جان دادن نبوده است؛ این که خیلی عالی است.

فهرست مطالب کتاب

پلکان عشق
عشق مادر
فنجان قهوه
این نیز بگذرد
بانک
کیک بهشتی مادربزرگ
چون تو را نوح است پشتیبان، ز طوفان غم مخور
چتر قرمز
هدف
مانع
زندگی سلف سرویسی
کار کوچک، نتایج بزرگ
واگن درجه چهار
نمره‌ای که به ورقه‌ی خودم دادم
خدا مهربان است
قهرمان گلف
یک معما
وارستگی و آزادگی
ایمان
همسرگزینی
سفارش قهوه برای دیوار
استعفا
چاه
پیغام‌گیر تلفن
قانون بیمارستان
مشکلات عدم تمرکز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حکایت‌های رنگارنگ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شکوه حکمت رحمانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-622-7412-19-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حکایت‌های رنگارنگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حکایت‌های رنگارنگ

برای دریافت کتاب حکایت‌های رنگارنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.