معرفی و دانلود کتاب جادوگر ترسو

عکس جلد کتاب جادوگر ترسو
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوگر ترسو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوگر ترسو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوگر ترسو

کتاب جادوگر ترسو داستانی کودکانه و بامزه است که به قلم کنستانسه اشپنگلر نویسنده و گرافیست آلمانی نوشته و طراحی شده است. نویسنده در این کتاب مقوله‌ی ترس از تاریکی را در قالب داستانی طنزگونه، متناقض و جذاب به کودکان عرضه می‌کند و راه مبارزه با این ترس را به آنان ارائه می‌دهد: ایجاد کردن حس خوب.

درباره‌ی کتاب جادوگر ترسو

کنستانسه اشپنگلر (Constanze Spengler) نویسنده، نقاش و گرافیست آلمانی است که طرح جلد بسیاری از کتاب‌های کودکان را آفریده. او از سال 2008 به نوشتن داستان نیز مشغول شد و چندین کتاب تصویری برای کودکان نگاشته است. کتاب جادوگر ترسو (Die Hexe, die sich im Dunkeln fürchtete) یکی از داستان‌های تصویری اوست که برای کودکان نوشته شده است.

اشپنگلر در کتاب جادوگر ترسو داستان جادوگری را روایت می‌کند که همه‌ چیزش مانند بقیه‌ی جادوگرهاست. دماغی دراز دارد، کمی کج راه می‌رود، چانه‌ی بسیار بزرگی دارد و در خانه‌ای کاملاً چوبی زندگی می‌کند. خانه‌ای که آنقدر کج است که می‌تواند بیفتد، ولی نمی‌افتد. جادوگر از هیچ‌چیز نمی‌ترسد. نه از عنکبوت و موش، نه از مار و زالو، نه از روح و سرماخوردگی و نه از آتش‌فشان. اما از تاریکی؟ چرا! او از تاریکی می‌ترسد.

معرفی و دانلود کتاب جادوگر ترسو

کتاب جادوگر ترسو می‌خواهد به کودکان بگوید حتی اگر جادوگر هم باشی، باز ممکن است از چیزی بترسی. جادوگری که از تاریکی می‌ترسد، شخصیتی متناقض را برای کودک بازمی‌نمایاند. تناقضی که ممکن است در وجود هر کودکی وجود داشته باشد. خواندن این کتاب موجب می‌شود که خوانندگان کودک با دو موضوع ترس، خصوصاً ترس از تاریکی، و تناقض روحی آشنا شوند و درباره‌ی آن‌ها چیزهایی بیاموزند.

کنستانسه اشپنگلر در این داستان با طنز و بازیگوشی کلامش، ترس از تاریکی را پس می‌راند. کودک وقتی با بیان سربه‌هوا و خنده‌دار اشپنگلر در این موضوع مواجه می‌شود، تصمیم می‌گیرد سپری از احساس‌های خوب را در برابر ترس از تاریکی قرار دهد و به مبارزه با آن بپردازد.

کتاب جادوگر ترسو نوشته‌ی کنستانسه اشپنگلر توسط خود او نیز تصویرگری شده و با ترجمه‌ی بنفشه طباطبایی به همت انتشارات پرنده آبی به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب جادوگر ترسو

  • اشپنگلر این کتاب مصور را با روحیه‌ای حساس و طنزآلود نوشته و با ذهن خلاقش به تصویرگری آن پرداخته است. (مارن شورمان، Westdeutsche Allgemeine Zeitung)
  • ترس از تاریکی یکی از مسائل مهم برای کودکان خردسال است و بسیاری از کتاب‌های داستانی با هدف تسکین این ترس نگاشته شده‌اند. کنستانسه اشپنگلر داستانش را با الگوی آموزشی ترس از تاریکی آغاز می‌کند، اما آن را به چیزی کاملاً غیرآموزشی، بازیگوشانه و خنده‌دار تبدیل می‌کند. (کریستین لوتشر، Norddeutsche Neueste Nachrichten)
  • یک کتاب تصویری موفق که احساس خوب را در برابر ترس از تاریکی قرار می‌دهد. (تیم اشمیت، Buchhexe)

کتاب جادوگر ترسو برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان برای کودکان 5 تا 9 سال که به دنبال حس خوبی هستند که بتوانند با آن با تاریکی مبارزه کنند، مناسب است.

در بخشی از کتاب جادوگر ترسو می‌خوانیم

او با صدایی گرفته رو به آیینه گفت: چه بدشانسی بهتر است قبل از این که ذات الریه بگیرم، به تخت‌خواب بروم.

آیینه با پوزخند جواب داد: «اوف» و جادوگر با عصبانیت گفت: فکر نکن که من می‌ترسم.

آیینه گفت: فکر کنم سرماخوردگی را هم خودت برای خودت جادو کردی.

جادوگر با تندی جواب داد: اصلا این طور نیست. و با روسری زشتش روی آیینه را پوشاند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوگر ترسو
نویسنده
مترجمبنفشه طباطبایی
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-436-570-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوگر ترسو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جادوگر ترسو

برای دریافت کتاب جادوگر ترسو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.