معرفی و دانلود کتاب تو کوه هستی: از خودتخریبی تا خودسازی

عکس جلد کتاب تو کوه هستی: از خودتخریبی تا خودسازی
قیمت:
۵۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو کوه هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو کوه هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو کوه هستی: از خودتخریبی تا خودسازی

کتاب تو کوه هستی اثر برایانا ویست، می‌تواند در جهت تحول فردی و موفقیت شما را یاری کند. نویسنده در این کتاب نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از دل سختی‌ها بیرون آیید، پس از هر شکست خودتان را قوی‌تر از قبل بسازید و از چالش‌ها و ناکامی‌ها برای بازسازی روحیه‌ی خود بهره ببرید.

درباره‌ی کتاب تو کوه هستی

کتاب تو کوه هستی (The Mountain Is You) نوشته‌ی برایانا ویست (Brianna Wiest)، یک اثر برجسته در زمینه‌ی رشد شخصی و خودشناسی است. این کتاب به بررسی عمیق مفاهیم خودتخریبی و راه‌های تبدیل آن به خودسازی می‌پردازد. نویسنده با استفاده از مثال‌، خوانندگان خود را به سفری درونی دعوت می‌کند تا با چالش‌های زندگی‌‍شان روبه‌رو شده و از آن‌ها برای رشد و پیشرفت خود استفاده کند. در بخشی از کتاب، نویسنده به وضوح توضیح می‌دهد که چگونه زندگی، مانند طبیعت، به نفع ما عمل می‌کند حتی زمانی که با ناملایمات و تغییرات مواجه می‌شویم. برایانا ویست با بهره بردن از مثال آتش‌سوزی جنگل‌ها که برای حفظ حیات محیط زیست ضروری هستند، توضیح می‌دهد که ذهن ما نیز به صورت دوره‌ای متحمل تجزیه مثبت یا پاکسازی می‌شود. این پاکسازی به ما کمک می‌کند تا خودانگاری را رها کرده و در طرز تفکر خود تجدیدنظر کنیم.برایانا ویست در کتاب تو کوه هستی به خواننده یادآوری می‌کند که ناملایمات در زندگی می‌توانند باعث تغییرات بنیادین درونی و حرکت به سمت موفقیت شود.

معرفی و دانلود کتاب تو کوه هستی

وقتی به ته خط می‌رسیم، مجبور می‌شویم از حاشیه‌ی امن خود خارج شویم و با تغییر دوباره خودمان را بسازیم. این تغییرات می‌توانند به ما کمک کنند تا به بالاترین استعدادهای خود دست پیدا کنیم. برایانا ویست با استفاده از استعاره‌ی کوه، توضیح می‌دهد که کوه‌ها به ما خرد ذاتی می‌دهند تا بتوانیم به عالی‌ترین استعدادهای خود دست پیدا کنیم. هدف بشریت رشد است و این رشد در بخش‌های مختلف زندگی رخ می‌دهد.

کتاب تو کوه هستی اثر برایانا ویست، به خواننده یادآوری می‌کند که حتی قرار گرفتن یک کوه در مقابلتان به معنای شکست شما نیست. همه چیز در طبیعت ناقص است و به دلیل همین نقص است که امکان رشد وجود دارد. این واقعیت که کامل نیستید نشانه‌ی شکست شما نیست، بلکه نشان می‌دهد انسان هستید و هنوز استعداد بیشتری برای رشد و پیشرفت دارید. برایانا ویست با استفاده از مثال‌های ملموس و استعاره‌های قوی، خواننده را به سفری درونی دعوت می‌کند تا با چالش‌های زندگی خود روبه‌رو شود و از آن‌ها در جهت رشد و پیشرفت استفاده کند.

برایانا ویست به این نکته اشاره می‌کند که خودتخریبی یک نیاز ناخودآگاه است که فرد می‌تواند با رفتار خودتخریب‌گرانه به خود آسیب بزند. برای حل این مشکل، باید یک فرآیند روانی عمیق را طی کنیم. اول باید اتفاقاتی را که به ما آسیب می‌زنند مشخص کنیم، سپس هیجان‌های بررسی‌نشده را رها کرد و راهی سالم‌تر برای برطرف کردن نیازهایمان بیابیم. این کار ساده‌ای نیست اما همه‌ی ما دیر یا زود باید آن را انجام دهیم. در این اثر موضوعاتی همچون تفکر مثبت، هنر رها کردن، تسلط بر احساسات و ... را می‌خوانید که بهترین رهبران شما در رسیدن به موفقیت و سعادتمندی هستند.

کتاب تو کوه هستی توسط انتشارات دکسا منتشر شده و ترجمه‌ی آن را نرگس حق مرادی و فاطمه حق مرادی برعهده داشته‌اند.

نکوداشت‌های کتاب تو کوه هستی

  • کتابی موثر که به ما را با تخریب و دوباره ساختن خود آشنا می‌کند. (هلن مری)
  • کتاب تو کوه هستی اصل موضوع را برای خوانندگان مطرح کرده و آن‌ها را به چند لحظه‌ی موثر خودآگاهی دعوت می‌کند. (کالین نیکلسون)

کتاب تو کوه هستی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی مناسب است که به دنبال خودشناسی و بهبود زندگی فردی‌شان هستند.

در بخشی از کتاب تو کوه هستی: از خودتخریبی تا خودسازی می‌خوانیم

پایان هر تجربه‌ای به معنای تمام شدن آن نیست. تجربه‌های هیجانی که ناتمام و حل‌نشده باقی می‌مانند در روحمان انباشته می‌شوند. گاهی می‌بینیم یک آسیب روانی قدیمی چطور جلوی رشدمان را می‌گیرد. ممکن است اتفاقی باعث ترس ما شده باشد، اما بر ترسمان غلبه نکرده‌ایم و درنتیجه همین مسئله مانعی برای توسعه‌ی فردی‌مان شده است.

گاهی سعی می‌کنیم درمورد تجربه‌ای در گذشته بی‌تفاوت باشیم باوجوداین از آن آسیب می‌بینیم: در درون این تجربه‌ها رازی نهفته است که باعث می‌شود تمایلی به رها کردنش نداشته باشیم. ما به‌خاطر اتمام یک رابطه شکست نمی‌خوریم؛ آنچه ما را می‌شکند اصرار به ادامه‌ی رابطه‌ای است که برایمان خوب نیست. باخت آدم را ویران نمی‌کند، زمانی ویران می‌شویم که بخواهیم چیزی یا شخصی را به هر قیمتی در زندگی خود نگه داریم. ما از نظر ذهنی در چنین موقعیت‌هایی گیر می‌کنیم و هنوز دلمان می‌خواهد تجربه‌ی قبلی را ادامه دهیم. در این موقعیت‌ها نمی‌فهمیم که باید گذشته را رها کنیم تا بتوانیم به زندگی واقعی بازگردیم.

به‌جای اینکه بنشینیم و به گذشته فکر کنیم، باید بفهمیم دلیل اصلی تمایلمان برای ماندن در گذشته چیست. اگر واقعاً می‌خواهید تجربه‌ی خاصی در گذشته را رها کنید، باید آن را به‌دقت بررسی کنید؛ چشمان خود را ببندید و احساس بدی را که آزارتان می‌دهد شناسایی کنید. با این کار می‌توانید احساس خود را ریشه‌یابی کنید و ببینید از کجا شروع شده است. زمان، مکان یا تجربه‌ای که مربوط به آن احساس است را به خاطر بیاورید. گاهی اوقات، تجربه‌تان تازه است و به‌سادگی می‌توانید آن را پیدا کنید.

فهرست مطالب کتاب

مجموعه‌ی امکان
مقدمه مترجمان
مقدمه
فصل اول: تو کوه هستی
فصل دوم: چیزی به اسم خودتخریبی وجود ندارد
فصل سوم: محرک‌ها راهنمای شما به سوی رهایی‌اند
فصل چهارم: ایجاد هوش هیجانی
فصل پنجم: رها کردن گذشته
فصل ششم: ساختن یک آینده‌ی جدید
فصل هفتم: از خودتخریبی تا خودسازی
منابع
ستایش منتقدان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو کوه هستی: از خودتخریبی تا خودسازی
نویسنده
مترجمنرگس حق مرادی، فاطمه حق مرادی
ناشر چاپیانتشارات دکسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-622-5571-18-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو کوه هستی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تو کوه هستی

برای دریافت کتاب تو کوه هستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.