معرفی و دانلود کتاب بفروش یا فروخته شو

عکس جلد کتاب بفروش یا فروخته شو
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بفروش یا فروخته شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بفروش یا فروخته شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بفروش یا فروخته شو

مدیر موفق دنیای بازاریابی، گرنت کاردون در کتاب بفروش یا فروخته شو، به شما کمک می‌کند تا اولین‌ قدم به‌سوی تحول کسب‌وکار خود را با اطمینان کامل بردارید. این کارشناس آموزش فروش و نویسنده‌ی پرمخاطب نیویورک تایمز قصد دارد راه‌ورسم بازاریابی، قوانین فروش موفق، اصول متقاعدسازی مشتری و ایجاد انگیزه در خریداران بالقوه‌ را آن‌طور که خود آزموده و از اثربخش بودن آن اطمینان حاصل کرده، به خوانندگان این اثر بیاموزد.

درباره‌‌ی کتاب بفروش یا فروخته شو

فرقی ندارد هم‌اکنون به‌عنوان مدیر بازاریابی یک شرکت بین‌المللی، دغدغه‌ی توسعه‌ی خط فروشتان را در سر دارید؛ و یا به‌عنوان یک کارآفرین محلی در گوشه‌ی کارگاه کوچک خود به فروش بیشتر محصولاتتان می‌اندیشید. قواعد و راه‌وچاه جهان خرید و فروش، در همه‌جای دنیا یکی است. گرنت کاردون (Grant Cardone) مدیر و راهبر موفق بازار‌یابی، در کتاب بفروش یا فروخته شو (Sell or Be Sold) شما را با قوانین اساسی فروش و ظرایف و جزئیات مؤثر این مسیر آشنا می‌کند.

نویسنده‌ی کتاب بفروش یا فروخته شو، قصد دارد تا تخصصی‌ترین مباحث بازاریابی را که امروزه در همایش‌های بزرگ تدریس می‌شود، به‌ شیوه‌ای ساده و کاربردی‌تر در اختیار تمامی مخاطبان جهانی خود قرار دهد؛ به‌گونه‌ای که وقتی اولین صفحه از کتاب بفروش یا فروخته شو را باز می‌کنید، گویی شما نیز پا به یک کلاس درس ویژه‌ی بازاریابی گذاشته‌اید و با مباحث روز دنیا در بحث فروش همراه هستید. پس وقت آن است که تمامی سوالات و چالش‌های حرفه‌ای خود را در ذهن نگه دارید تا گرنت کاردون به‌عنوان آموزگار شما در کتاب بفروش یا فروخته شو به آن پاسخ دهد.

سرفصل‌های اصلی کتاب بفروش یا فروخته شو، بر مجموعه تکنیک‌های فروش و راه‌های متقاعد کردن مشتری تمرکز دارد؛ تکنیک‌هایی که هر‌کدام بار‌ها مورد تجزیه‌وتحلیل متخصصین بازاریابی قرار گرفته و در ابعاد عملی نیز به بوته‌ی آزمایش گذاشته شده است. این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند تا از یک فروشنده‌ی مبتدی به یک بازاریاب حرفه‌ای و کاربلد تبدیل شوید و مهارت خود را به‌گونه‌ای تقویت کنید که شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف متقاضی استخدام شما شوند. همچنین اگر گرداننده‌ی کسب‌وکار و تجارت خود هستید، کتاب بفروش یا فروخته شو به شما می‌آموزد که چگونه به‌ شیوه‌ای اصولی نقش فروشنده‌ی محصولاتتان را ایفا کنید و ارتباطی موفق و پایدار با مشتریان‌ بسازید.

معرفی و دانلود کتاب بفروش یا فروخته شو

همچنین گرنت کاردون به شما اطمینان می‌دهد که با مطالعه‌ی کتاب بفروش یا فروخته شو، یاد می‌گیرد که چالش‌ها و لحظه‌های سخت و پراسترس کار خود را بهتر مدیریت و هدایت کنید، از موقعیت‌های منفی فرصتی مثبت بسازید و در موضوعات مهمی مثل قیمت‌گذاری و ساختن شبکه‌های اجتماعی با مهارت و دانش بیشتری به پیش بروید. از دیگر مهارت‌های پراهمیتی که در کتاب بفروش یا فروخته شو می‌آموزید، حفظ روحیه و استمرار کار در شرایط سخت اقتصادی و در فرازونشیب‌های مالی است.

نویسنده‌ی کتاب بفروش یا فروخته شو، با همان لحن شوخ‌طبع و انرژی بی‌نظیری که در سخنرانی‌ها از او سراغ داریم، به خوانندگان خواهد گفت که چرا باید فروش موفق را به‌عنوان رکن اساسی تجارت کسب‌وکار درنظر بگیرند، چگونه اخبار و اتفاقات محیط اطراف را از ورای عینک یک فروشنده‌ی حرفه‌ای تجزیه و تحلیل کنند؛ و درنهایت چه‌طور و با تمرین و تکرار مطالب این کتاب موقعیت مالی خود را قدم به‌قدم ارتقا ببخشند.

گرنت کاردون از کارشناسان خوش‌سابقه‌ی بازاریابی بین‌المللی در آمریکا است. او در کنار فعالیت رسانه‌ای، بابت سخنرانی‌های موفق و سمینار‌هایی که هر ساله در سراسر دنیا برگزار می‌کند نیز شناخته می‌شود. نویسنده‌ی کتاب بفروش یا فروخته شو، صاحب چندین جلد اثر آموزشی دیگر نیز است که از بین آن‌ها کتاب «قانون 10 برابر»، «100 راه برای باانگیزه بودن»، و «جزوه میلیونر شدن» میان مخاطبان ایرانی، محبوبیت خاصی دارند. کتاب بفروش یا فروخته شو، حاصل تلاش انتشارات طاهریان است که با ترجمه‌ای از ساناز شیرین‌زاده به دست شما می‌رسد.

نکوداشت‌های کتاب بفروش یا فروخته شو

  • بعد از سال‌ها تجربه‌ی فروش، می‌توانم بگویم توصیه‌های گرنت کاردون قابل‌اطمینان هستند. (هاروی مک‌کی، نویسنده)
  • کتاب بفروش یا فروخته شو باید در قفسه‌ی کتاب‌های هر مدیر عامل و صاحب کسب‌وکاری پیدا شود! این کتاب می‌تواند زندگی و حرفه‌ی هر کارآفرینی را به نهایت اوج آن برساند. (مایک برتولینو، کارآفرین)
  • کتاب بفروش یا فروخته شو، تنها منحصر به فروشندگان نیست. تمام کسانی که در حرفه‌ی خود به مقوله‌ی «متقاعد کردن موثر» و «ایجاد انگیزه» در دیگران نیازمند هستند، از والدین گرفته تا معلمان، خوانندگان این کتاب خواهند بود. (دکتر تونی آلساندرا، نویسنده)
  • این کتاب دارای رویکردی نوآورانه است که رسیدن به حد بالای توانمندی‌های شخصی را به شما نوید می‌دهد. اثری فوق‌العاده، خلاقانه و روشنگر. (جوزف لاینبری، کارآفرین)

کتاب بفروش یا فروخته شو برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به مدیران و صاحبان کسب‌وکار توصیه می‌کنیم. همچنین اگر به مباحث موفقیت در فروش و رمزوراز بازاریابی علاقه‌مند هستید، از مطالعه‌ی این اثر آموزنده غافل نشوید.

در بخشی از کتاب بفروش یا فروخته شو می‌خوانیم

صحبت از پورسانت‌ها است: هر وقت کار خود را انجام می‌دهید، یک حق‌الزحمه به شما پرداخت می‌شود. همه پرداخت‌ها به صورت مالی نیستند. برخی از بزرگترین دستاوردهایی که در زندگی‌ام داشته‌ام هیچ ربطی به پول ندارند. شناختن شغلی که به خوبی انجام شده باشد خود یک پورسانت است. افزایش یا ارتقاء در کار یک پورسانت است. یافتن دوستان جدید، پاداشی باورنکردنی است. کسب رأی برای پروژه‌ای که می‌خواهید پیش ببرید، یک حق‌الزحمه است.

وقتی مردم به من می‌گفتند: «من هرگز نمی‌توانم یک فروشنده شوم زیرا هرگز نمی‌توانستم بر حسب حق‌العمل کار کنم.» برایم طنزآمیز بود. من می‌گفتم: «منظور شما چیست؟ تمام زندگی شما یک حق‌الزحمه است. هیچ حقوق تضمین شده‌ای در زندگی وجود ندارد. تمام دنیا بر حسب حق‌الزحمه است و همه جهان ملزم به کسب‌وکار است!»

گفته می‌شود که بهترین چیزهای زندگی رایگان هستند، اما من با این نظر موافق نیستم. بهترین چیزها در زندگی مواردی هستند که با تلاش فوق‌العاده زیاد در قالب یک حق‌الزحمه بدست می‌آیند. خوشبختی، امنیت، سلامتی، خانه ای بزرگ، خانواده‌ای عالی، عشق، اعتماد به نفس، دوستان، کلیسای شما، جامعه شما، و غیره- همگی حق‌العمل‌های برخی افراد پرتلاش هستند که در مسیر زندگی بهتر، تحت تأثیر دیگران قرار نمی‌گیرند.

عشق واقعی، پاداش نهایی بدست آمده توسط افرادی می‌باشد که شریک زندگی مناسب را می‌یابند، به او توجه می‌کنند، به ایجاد رابطه و تداوم و بهبودی آن اهمیت می‌دهند. هیچ تضمینی وجود ندارد که در یک رابطه آن فرد معشوقه شما خواهد شد. ابتدا، باید فرد را متقاعد کنید که به شما علاقه داشته باشد سپس باید بفهمید که آن‌ها چه می‌خواهند و چه چیزی آن‌ها را خوشحال می‌کند. سپس شما باید رابطه‌ای را ایجاد کنید و همچنان آن را ادامه دهید. اما در طول این رابطه، شما مجبور به متقاعد کردن دیگران به این عقیده هستید که فرد مورد اعتماد او برای تشکیل زندگی می‌باشید. اگر شما موفق شوید که از انتظارات شخص فراتر روید، شما پاداش عشق را به دست خواهید آورد.

فهرست مطالب کتاب

آنچه دیگران می‌گویند...
مقدمه
فصل 1: فروش- راهی برای زندگی
فصل 2: فروشندگان جهان را به حرکت درمی‌آورند
فصل 3: حرفه‌ای یا آماتور؟
فصل 4: بزرگان
فصل 5: مهم‌ترین فروش
فصل 6: افسانه قیمت
فصل 7: پول خریداران شما
فصل 8: شما در کسب‌وکار مردم هستید
فصل 9: جادوی توافق
فصل 10: ایجاد اعتماد
فصل 11: بخشش، بخشش، بخشش
فصل 12: فروش سخت
فصل 13: اقدام بزرگ
فصل 14: مبنای قدرت
فصل 15: زمان
فصل 16: طرز برخورد
فصل 17: بزرگ‌ترین فروش زندگی من
فصل 18: فرایند فروش عالی
فصل 19: موفقیت در فروش
فصل 20: نکات آموزش فروش
فصل 21: حضور در رسانه‌های اجتماعی
فصل 22: نکاتی مهم برای غلبه بر بزرگ‌ترین چالش‌ها در فروش
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بفروش یا فروخته شو
نویسنده
مترجمساناز شیرین زاده
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-622-7126-08-2
موضوع کتابکتاب‌های B2C
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بفروش یا فروخته شو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بفروش یا فروخته شو

برای دریافت کتاب بفروش یا فروخته شو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.