معرفی و دانلود کتاب بازی بلند مدت: در دنیای کوتاه مدت تفکری بلند مدت داشته باش

عکس جلد کتاب بازی بلند مدت: در دنیای کوتاه مدت تفکری بلند مدت داشته باش
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازی بلند مدت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازی بلند مدت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازی بلند مدت: در دنیای کوتاه مدت تفکری بلند مدت داشته باش

دوری کلارک مدرس دروس موفقیت، در اثر تحسین‌شده‌ی خود یعنی کتاب بازی بلند مدت، دغدغه‌ی پرمبتلای انسان معاصر یعنی «شتاب‌زدگی» را سوژه‌ی پژوهش خود قرار می‌دهد. جهان امروز، جهانی پرسرعت و توقف‌ناپذیر است. درابتدا به‌نظر می‌رسد مکث و تعلل در چنین جهانی به معنی عقب‌ افتادن و از دست دادن فرصت‌های بسیار باشد. اما نویسنده‌ی اثر پرفروش وال‌استریت ژورنال، برای شما توضیح خواهد داد که چنین تفکری لزوماً درست نیست.

درباره‌‌ی کتاب بازی بلندمدت

امروزه بسیاری از افراد به نوعی از حس‌ شتاب‌زدگی و کمبود وقت همیشگی دچار شده‌اند. گویی مشغله‌های تمام‌نشدنی ما در کنار تعداد ساعات محدودی که در اختیار داریم، مثل یک کلاف پرگره، زندگی‌هایمان را در خود پیچیده است و فرصتی برای فراغ و آرامش در اختیارمان نمی‌گذارد. اگر شما نیز به این احساس دائمی «آماده باش!» دچارید، پس خوب است نگاهی به کتاب بازی بلندمدت (The Long Game) بیندازید. دوری کلارک (Dorie Clark) نویسنده‌ی این کتاب موفق، احساس ناکامی و عقب‌افتادگی در جهان مدرن را هدف تحقیقات مفصل خود قرار داده است. او که از خوش‌سابقه‌ترین مدرسان دروس موفقیت و بازرگانی در دانشگاه‌های آمریکاست، در این اثر تصمیم می‌گیرد فارغ از موفقیت‌های بسیار و سابقه‌ی کاری درخشان خود، بار دیگر برای این پرسش مهم پاسخی پیدا کند: به‌راستی ما از زندگی خود چه می‌خواهیم؟

نویسنده‌ی کتاب بازی بلندمدت سعی دارد تا خوانندگان خود را از کلید گمشده‌ی زندگی شلوغ و پرمشغله‌ی امروزی خبردار کند؛ کلیدی که با پیدا کردن آن شاید بار‌ دیگر جهان اطراف ما کمی رنگ آرامش به خود بگیرد و زندگی‌های سراسر اضطرابمان، معنایی تازه پیدا کند. او برای مخاطبان خود توضیح می‌دهد که سیستم‌های جهان امروزی چگونه ما را به اهداف کوتاه‌مدت عادت داده‌اند و به‌این‌طریق به چرخه‌ای توقف‌ناپذیر و بی‌پایان دچار کرده‌اند. اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید، گویی بیشتر انسان‌ها سر خود را پایین گرفته‌اند و بدون داشتن چشم‌انداز، و یا فرصتی برای وقفه و تنفس، به دنبال تیک زدن لیستی از وظایف از‌پیش‌تعیین‌شده هستند.

معرفی و دانلود کتاب بازی بلند مدت

دوری کلارک در کتاب بازی بلندمدت، می‌خواهد تا بار دیگر چشم مخاطب خود را به دوردست‌ها باز کند و از یک استراتژی مهم دنیای تجارت، که در زندگی واقعی نیز کاربرد دارد سخن بگوید. او از قاعده‌ی بازی در بلند‌مدت صحبت می‌کند و از تاثیر اهداف طولانی در کیفیت زندگی می‌گوید. این سخنران موفق همچنین به کسانی که مشتاق داشتن زندگی هدفمند هستند، می‌آموزد تا دست از مقایسه و بازی در نمایش شبکه‌های اجتماعی بردارند و از وسوسه‌هایی که جهان پرسرعت امروز به جان افراد می‌اندازد رها شوند. مولف کتاب بازی بلندمدت در عوض به خوانندگان خود پیشنهاد می‌کند تا برنامه‌های آینده و اهداف خود را بر مبنای یک استراتژی‌ بلند‌مدت بچینند و با ظرفیت‌های ویژه‌ای که این نوع تفکر در اختیارشان می‌گذارد، مهارت داشتن صبر و سازگاری، جسارت و حتی تاب‌آوری خود را بالاتر ببرند.

او در سرفصل‌های جذاب و خواندنی کتاب بازی بلندمدت به شما کمک می‌کند تا معیار‌های زندگی خود را بازشناسی کنید، اصول استقامت و پشتکار در زمان طولانی را بیاموزید و درنهایت، طعم موفقیت را در معنای بلند‌مدت آن بچشید. این کتاب با تلاش‌های نشر هورمزد و ترجمه‌ی نیما رحیمی به فارسی چاپ شده است.

جوایز و افتخارات کتاب بازی بلند مدت

  • کتاب پرفروش وال ‌استریت ژورنال؛
  • بهترین کتاب‌های کاری و مدیریتی سال به انتخاب موسسه‌ی چارتر.

نکوداشت‌های کتاب بازی بلندمدت

  • ما با کمک این کتاب خواهیم توانست زندگی‌های جالب و معناداری که همگی به دنبال آن هستیم، خلق کنیم. (نشریه‌ی فربس)
  • افرادی که مثل دوری کلارک بتوانند تفکر استراتژیک را به این خوبی درک کنند، زیاد نیستند. (نشریه‌ی آی‌ ان سی)
  • کتاب بازی بلندمدت حاصل عقلانیتی‌ست که به سادگی به دست نیامده. کتابی که خیلی از افراد به آن نیاز پیدا می‌کنند. بهترین اثر نوشته‌‌شده‌ی نویسنده تا حالا. (ست گودین، نویسنده)
  • کلارک اثری خلق کرده که برای چالش‌های مدیریت زمان در دوران ما ضروری‌ست. او به حل مشکلاتی می‌پردازد که حاصل جهان امروز و دامنه‌ی محدود توجه ماست. (فرانسیس فری، نویسنده)

کتاب بازی بلند مدت برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به مباحث توسعه‌ی فردی، موفقیت و خودسازی از خواندن این کتاب نکات مفید بسیاری خواهند آموخت.

در بخشی از کتاب بازی بلند مدت: در دنیای کوتاه مدت تفکری بلند مدت داشته باش می‌خوانیم

برنامه کاری شما یک‌شبه پر نمی‌شود و شما نیز متوجه دشواری تدریجی شرایط اطرافتان نمی‌شوید. اما عادت به «بله‌گفتن»، در بیشتر افراد حرفه‌ای، برنامه بی‌نظم و درهم‌برهمی را برایشان ایجاد می‌کند که از آن بیم دارند.

بسیاری از ما نیازمند زمان بیشتری برای تفکر، حتی چند لحظه برای تأمل و لذت‌بردن از یک گفت‌وگو یا تعامل هستیم؛ اما به‌ندرت چنین زمانی داریم. جان هیگل، عضو سابق مرکز دیلویت اندیشکده اِج به من گفت که فقط به تقویمم نگاه کنم. او از من پرسید: «چقدر فشرده برنامه‌ریزی می‌کنید؟ آیا جلسات صبحگاهی، جلسات کاری در طول روز و جلسات شبانه را در برنامه‌تان گنجانده‌اید؟ اگر شانس به شما رو کرد، از آن استقبال کنید.» طبق گفته دانشمند انگلیسی، سی. نورثکوت پارکینسون، کار این خاصیت را دارد که به‌قدری گسترده شود تا کل زمانتان را پر کند. منطقی اجتناب‌ناپذیر دارد: اگر وقت آزادی داشته باشید، با کارکردن پر می‌شود؛ مگر اینکه زیرکانه عمل کنید.

اکثر ما نمی‌خواهیم این‌طوری زندگی کنیم، اما نمی‌شود؛ چون هرچه موفق‌تر می‌شویم، فرصت‌های بیشتری پیش رویمان قرار می‌گیرد و بله‌گفتن، بهترین راه در مواجهه با این موقعیت‌هاست. برنامه کاری‌مان را پر می‌کنیم و از اینکه وقت خالی نداریم متعجب می‌شویم، بدون اینکه بتوانیم به فردا یا قرار کاری بعدی فکر کنیم.

پس، برای گرفتن تصمیماتی سخت مثل نه‌گفتن و ایجاد شرایط برای یک زندگی مطلوب، چه می‌توان کرد؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه نویسنده
مقدمه مترجم
بخش اول: فضای خالی
فصل اول: علت اصلی مشغله ما انسان‌ها
فصل دوم: نه‌گفتن! حتی به چیزهای خوب
بخش دوم: تمرکز روی مسائل اصلی
فصل سوم: تعیین اهداف صحیح
فصل چهارم: زمانی برای کاوش
فصل پنجم: تفکر شناور
فصل ششم: بهره‌مندی راهبردی
فصل هفتم: افراد مناسب، فضای مناسب
بخش سوم: حفظ باور
فصل هشتم: صبر راهبردی
فصل نهم: تغییر دیدگاه درباره شکست
فصل دهم: دِروکردن نتایج و پاداش‌ها
سخن پایانی: سه نکته کلیدی برای تبدیل‌شدن به متفکری بلند‌مدت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازی بلند مدت: در دنیای کوتاه مدت تفکری بلند مدت داشته باش
نویسنده
مترجمنیما رحیمی
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-5850-09-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازی بلند مدت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازی بلند مدت

برای دریافت کتاب بازی بلند مدت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.