معرفی و دانلود کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم

عکس جلد کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم

برای یک گشت‌وگذار حسابی در بازار آماده هستید؟ نفیسه جامی الاحمدی، نویسنده‌ی خوش‌ذوق دنیای کودک در کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم، خوانندگان خود را به یک گردش سرگرم‌کننده و آموزنده می‌برد. جالب است بدانید او خود قصه‌هایش را تصویر‌سازی می‌کند و ماجرای آن را همراه با تصاویر تماشایی به مخاطبان کوچک دنیای کتاب نشان می‌دهد. پس بیایید با راوی خردسال این قصه و ماجراجویی تازه‌ی او در بازار همراه شویم.

درباره‌‌ی کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم

شاید شما هم یکی از آن قلک‌‌های کوچک و دوست‌داشتنی برای خود داشته باشید؛ از آن قلک‌هایی که وقتی خوب تکان می‌دهید، جیرینگ و جیرینگ صدا می‌کند. داستان کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم یک روایت پرنکته و خواندنی درباره‌ی اهمیت پول و پس‌انداز کردن آن است. نفیسه جامی الاحمدی داستان‌نویس و تصویر‌گر ادبیات کودکان، این ماجرای دل‌انگیز را برای دوستان کوچک خود تعریف می‌کند. او می‌خواهد در کنار این روایت پربار، خوانندگان کم‌سن‌وسال دنیای کتاب را با فواید مدیریت پول و داشتن هوش اقتصادی آشنا کند.

راوی دستان اگه یه پول دیگه هم داشتم یک بچه‌ی دوست‌داشتنی و کوچولو است. این راوی بامزه با همان زبان ساده و کودکانه‌ی خود، ماجرای یک روز گردش در بازار را در کنار مادرش تعریف می‌کند. اما درست در میانه‌ی این گشت‌وگذار است که چشم راوی کوچولو به یک عروسک زیبا در پشت شیشه‌ی مغازه می‌خورد و به مادر خود می‌گوید: مادر، من آن عروسک را می‌خواهم! البته که مادر مهربان کودک چند اسکناس پول همراه خود دارد، اما تصمیم می‌گیرد تا به جای آنکه همان لحظه عروسک را برای فرزند خود بخرد، یک پیشنهاد هیجان‌انگیز‌تر به او بدهد!

معرفی و دانلود کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم

کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم یک ماجرای کوتاه و قابل‌ درک برای خوانندگان تازه‌وارد جهان داستان است. همچنین مخاطبان خردسال می‌توانند ماجرای این قصه را در کنار پدر و مادر‌ها بخوانند و همراه با نقاشی‌های تماشایی کتاب، لذت بیشتری از تجربه‌ی کتاب‌خوانی ببرند. داستان اگه یه پول دیگه هم داشتم همچنین یک گزینه‌ی عالی برای مطالعه در کنار دوستان و هم‌سن‌وسالان و آموزش در مهدکودک‌ها و نزد مربیان آموزشی است. در نهایت خوب است بدانید که این اثر پرفایده با کمک انتشارات پرنده آبی به دست شما می‌رسد.

کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کودکان دلبند خود را با فواید پس‌انداز کردن پول و مدیریت مالی آشنا کنید، حتماً مطالعه‌ی این کتاب را در کنار فرزندانتان پیشنهاد می‌کنیم. خواندن این اثر آموزنده برای گروه سنی 4 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم می‌خوانیم

به مامان گفتم: «اون عروسک رو برام می‌خری؟»
مامان پول‌هایش را شمرد.
چیزهایی را که باید می‌خریدم نوشتم. فقط دو تا پول ماند. مامان با یکیش یک قلک خرید و آن یکی پول دیگر را هم انداخت تویش و گفت: «می‌تونی سه تا پول دیگه هم جمع کنی تا خودت آن را بخری.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-436-509-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم

برای دریافت کتاب اگه یه پول دیگه هم داشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.