معرفی و دانلود کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی

عکس جلد کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی

کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی اثر وحید فرهمندیان ما را با الگوهای طراحی آماده و مناسب برای تولید نرم‌افزارهای سازمانی آشنا می‌سازد و کمک می‌کند تا طراحی‌های ساده‌تر و دقیق‌تری را انجام دهیم.

درباره‌ی کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی

در گذشته، بسیاری از فعالیت‌های تجاری به‌صورت دستی انجام می‌شدند که این روش‌ها دقیق، سریع، و اقتصادی نبودند. اما با توجه به نرم‌افزارهای سازمانی مدرن، می‌توان به‌راحتی و به‌سرعت فعالیت‌ها را سازمان‌دهی کرد. مثلاً فرض کنید شما یک شرکت هواپیمایی دارید. اگر برای شرکت خود یک اپلیکیشن سازمانی و شرکتی داشته باشید، مشتریان شما به‌راحتی می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز از طریق گوشی هوشمند خود برای تاریخ و زمان مورد نظر بلیت هواپیما رزرو کنند و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش به‌آسانی بهره‌مند شوند. اپلیکیشن‌های سازمانی به‌عنوان یکی از نیازمندی‌های حیاتی سازمان‌های امروز محسوب می‌شوند. ازآنجاکه انتقال دانش در محیط تجارت مدرن بسیار حیاتی است، سازمان‌ها با سرعت بیشتری به اپلیکیشن‌های تجاری اعتماد می‌کنند. اپلیکیشن‌های کاربردی سازمانی را می‌توان بر اساس نوع پلتفرم در شبکه‌های سازمانی، اینترانت یا اینترنت دسته‌بندی کرد. بسیاری از این اپلیکیشن‌ها دارای حجم داده‌ی زیادی هستند و به‌ویژه برای تأمین نیازهای متعدد کارفرمایان و کارکنان در یک سازمان طراحی شده‌اند. به‌منظور تضمین امنیت و کنترل دقیق داده‌ها، اپلیکیشن‌های سازمانی باید استانداردهای سخت‌گیرانه‌ی امنیت سایبری و مدیریت را رعایت کنند.

وحید فرهمندیان، مهندس کامپیوتر و نرم‌افزار، در کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی توضیح می‌دهد که چگونه طراحی اپلیکیشن سازمانی یک فرآیند چالش‌برانگیز و پیچیده است که به جزئیات فنی و تکنولوژی‌های مدرن نیاز دارد. در این فرآیند، مهندسان نرم‌افزار و طراحان به تحلیل نیازهای کاربر، ایجاد طرح‌های کاربری و اجرای ویژگی‌های مختلف می‌پردازند. یک اپلیکیشن سازمانی موفق باید دارای قابلیت‌ها و امکانات متنوعی باشد تا به بهبود کارایی و ارتقاء فعالیت‌های سازمانی کمک کند.

کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی به مخاطب می‌آموزد که چگونه از الگوهای آماده برای طراحی برنامه‌های سازمانی به‌نحوی استفاده کند که در آن امکان توسعه و افزودن قابلیت‌های جدید وجود داشته باشد. وحید فرهمندیان معتقد است که نرم‌افزارهای سازمانی هم از نوع ساختار عملکردی و هم از نوع ساختار داده‌ای با سایر انواع نرم‌افزارها تفاوت‌های مهمی دارند. او این تفاوت‌ها را در کتاب خود شرح می‌دهد.

کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی اثر وحید فرهمندیان توسط موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده است.

کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی و کسانی که به‌دنبال ارتقاء کسب‌وکار خود هستند مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی می‌خوانیم

مهم‌ترین وظیفه‌ای که لایه دسترسی به داده دارد، تسهیل ارتباط با منابع داده مختلف است تا از این طریق برنامه بتواند کار خود را انجام دهد. غالباً منابع داده امروزی، بانک‌های اطلاعاتی رابط‌های هستند و به مدد حضور زبان SQL می‌توان به راحتی با این نوع منابع داده ارتباط برقرار کرده و به ردوبدل داده پرداخت. در کنار تمام مزایایی که برای SQL هست؛ ولی همچنان یکسری مشکلات در ارتباط با منابع داده وجود دارد. یکی از این مشکلات، گاهاً نبود دانش کافی SQL بین برنامه‌نویسان است که منجر به نوشتن پرس‌وجوهای اشتباه یا غیرکارا می‌شود.

با توضیحات بالا، به نظر قرار دادن کدهای مربوط به SQL در یک لایه‌ی مجزاء از لایه‌ی دامین، کار مفیدی است. بهترین راه برای پیاده‌سازی این نوع زیرساخت داده، پیاده‌سازی آن منطبق با ساختار جداول بانک اطلاعاتی خواهد بود. در این صورت به ازای هر جدول در بانک اطلاعاتی یک کلاس وجود خواهد داشت. این کلاس‌ها Gatewayها را شکل خواهند داد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه
فصل 2: انواع الگوهای طراحی
فصل 3: الگوهای طراحی منطق دامین
فصل 4: الگوهای طراحی معماری منبع داده
فصل 5: الگوهای طراحی رفتارهای رابطه‌ای شیء
فصل 6: الگوهای طراحی ساختارهای رابطه‌ای شیء
فصل 7: الگوهای طراحی نگاشت متادیتای رابطه‌ای شیء
فصل 8: الگوهای طراحی نمایش وب
فصل 9: الگوهای طراحی توزیع
فصل 10: الگوهای طراحی همزمانی آفلاین
فصل 11: الگوهای طراحی وضعیت نشست
فصل 12: الگوهای طراحی پایه
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات277
زبانفارسی
شابک978-622-218-559-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی

برای دریافت کتاب الگوهای طراحی در NET.: الگوهای طراحی برنامه‌های سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.