معرفی و دانلود کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad

عکس جلد کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad
قیمت:
۵۴۵۰۰ ۳۸,۱۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad

کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad که به کوشش دکتر حسین پورسلطانی زرندی و دکتر الهام سعیدی جمع‌آوری شده است، به دانشجویان و محققین رشته‌ی علوم ورزشی آموزش می‌دهد چگونه از نرم‌افزار GraphPad برای تحلیل داده‌های توصیفی و استنباطی خود در مقالات و پژوهش‌های علمی، به درستی، استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad

آمار توصیفی و استنباطی دو روش اصلی در زمینه تحلیل داده‌ها هستند که در علوم اجتماعی، علوم آماری، علوم ریاضی و بسیاری از حوزه‌های دیگر به کار می‌روند. آمار توصیفی به بررسی و توصیف داده‌ها می‌پردازد و به ما کمک می‌کند تا بهتر بفهمیم که داده‌ها چگونه توزیع شده‌اند و چه ویژگی‌هایی دارند. آمار استنباطی نیز به ما کمک می‌کند تا از داده‌ها به استنباط‌های کلی و عمومی برسیم. این نوع آمار از تکراری بودن پدیده‌ها و قوانین آماری برای استنباط اطلاعات مفید برای تصمیم‌گیری استفاده می‌کند. اهمیت این دو نوع آمار در حوزه‌های مختلف از جامعه تا علوم طبیعی بسیار زیاد است و در پژوهش‌ها نقشی کلیدی ایفا می‌کند. علوم ورزشی نیز، که یکی از رشته‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در دنیای امروز ماست، در تحقیقات خود، به استفاده از آمار توصیفی و استنباطی نیاز دارد. کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی به کمک نرم افزار GraphPad برای کمک به دانشجویان و محققان حوزه‌ی علوم ورزشی نوشته شده است تا بتوانند به سادگی از نرم‌افزارهای جدید در جهت تحلیل داده‌ها استفاده و مقالاتی ارزشمند تولید کنند.

معرفی و دانلود کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad

نرم‌افزار GraphPad یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای آماری است که نویسندگان کتاب، دکتر حسین پورسلطانی زرندی، دانشیار دانشگاه پیام نور، و دکتر الهام سعیدی، مدرس دانشگاه، آن را به خوبی به مخاطبین معرفی کرده‌اند. در بخش اول این کتاب، چگونگی نصب و اجرای برنامه‌ به صورت کاملا تصویری به مخاطبان آموزش داده می‌شود و سپس چگونگی محاسبه‌ی توزیع فراوانی، ارائه شده است. توزیع فراوانی و شاخص‌های مرکزی و پراکندگی، تعیین نرمال بودن داده‌ها، روابط آماری، رگرسیون، مقایسه‌ی میانگین‌ها و مقایسه‌ی میانگین رتبه‌ها و فراوانی‌ها، مباحث دیگر آمار توصیفی و استنباطی هستند که توضیح کامل آن‌ها و طرز استفاده از نرم‌افزار GraphPad در هر مبحث، در بخش‌های مختلف کتاب، آمده است.

کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad، یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید برای تبدیل شدن به محققی معتبر در حوزه‌ی علوم ورزشی، مطالعه کنید و در قفسه‌ی کتابخانه‌ی خود داشته باشید. در هر بخش کتاب، هر کجا که نیاز بوده است، از تصاویر، جداول و نمودارها برای یادگیری بهتر استفاده شده. در عین حال، کتاب بسیار روان و ساده نوشته شده و مفاهیم به صورت کاملا طبقه‌بندی شده به مخاطب ارائه می‌شود تا با یک نگاه گذرا نیز، محتوای پرارزش کتاب را بیاموزند.

کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad را انتشارات حتمی، ناشر تخصصی کتاب‌های علوم ورزشی و تربیت بدنی، به چاپ رسانده است.

کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad برای دانشجویان و محققین رشته‌ی علوم ورزشی آموزنده است.

در بخشی از کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad می‌خوانیم

در گذر زمان و با انجام تحقیقات و به خصوص تحقیقات علوم ورزشی لزوم توجه به روش‌های آماری توصیفی و استنباطی به جهت تحلیل درست داده‌ها و نهایتاً اخذ تصمیم صحیح بیش از پیش نمایان گردید. یکی از اهداف تحقیق تعمیم یافته‌ها از نمونه به جامعه است. بنابراین در روش‌شناسی، تحقیق اخذ روش آماری درست و انجام درست آن الزامی است. از آنجایی که محاسبات دستی دارای معایبی همچون وقت‌گیر بودن، اشتباهات احتمالی پایین بودن سرعت انجام کار عدم امکان محاسبه چندین عملیات، کم شدن حوصله و صبر محققین می‌باشد، لزوم ساخت و ارائه نرم‌افزارهای آماری همچون GraphPad احساس گردید. نرم‌افزار GraphPad دارای محیطی شبیه به نرم‌افزار SPSS می‌باشد و برای انجام هر فعالیت در این نرم‌افزار باید از دستورهای مربوطه استفاده نمود. از ویژگی‌های نرم‌افزار مذکور این است که برای ورود بعضی داده‌ها، خود نرم‌افزار صفحات آماده برای ورود داده‌ها پیشنهاد می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با نرم افزار 6 GraphPad
فصل 2: توزیع فراوانی و شاخص‌های مرکزی و پراکندگی
فصل 3: تعیین نرمال بودن داده‌ها
فصل 4: روابط آماری
فصل 5: رگرسیون
فصل 6: مقایسه میانگین‌ها
فصل 7: مقایسه میانگین رتبه‌ها و فراوانی‌ها
پیوست الف- جدول بحرانی ضریب همبستگی رتبه‌ای اسپیرمن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات91
زبانفارسی
شابک978-600-355425-2
موضوع کتابکتاب‌های آمار و احتمالات، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۴۵۰۰ ۳۸,۱۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad

برای دریافت کتاب آمار توصیفی و استنباطی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار GraphPad و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.