معرفی و دانلود کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره

برای دانلود قانونی کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره

کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره، گلچینی از ترفندهای سوداگرانِ برترِ وال‌استریت را برای دستیابی به نتیجه‌ی دلخواه در گفتگوهای تجاری و کاری پیش روی خواننده قرار می‌دهد. دیوید روزن، نویسنده‌ی کتاب، تکنیک‌ها و راهبردهایی را در این اثر مطرح کرده تا با مطالعه‌ی آن‌ها، حرف‌تان را در مذاکره‌های حساس به کرسی بنشانید.

درباره‌ی کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره

کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره (99 Negotiating Strategies)، سرشار از نکته‌های باریک‌تر از مویی است که مذاکره‌‌کننده‌های شرکت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در مذاکره به کار می‌گیرند. آشنایی با راهبردهای مذاکره، روشی قدرتمند برای دسترسی به توافق، ایجاد انگیزه و تامین منافع مالی به حساب می‌آید. دیوید روزن (David Rosen)، نویسنده‌ی کتاب، خواننده را با شرایط و اتفاق‌های مختلفی که در حین مذاکره پیش می‌آید، آشنا می‌کند. در هر کدام از بخش‌های کتاب، موقعیتی خاص بررسی شده است. با مطالعه‌ی تمامی این بخش‌ها برای شرکت در مذاکره‌های مختلف با شرایط متفاوت، آماه خواهید شد. نویسنده در این کتاب برای خواننده از اثربخشی چشمگیر ترک جلسه می‌گوید. بنا بر ادعای نویسنده، ترک جلسه، پیامی قدرتمند و سریع به اعضای حاضر در مذاکره انتقال می‌دهد. ترک ناگهانی جلسه، مخاطبِ شما را گیج و سردرگم می‌‌کند. به گفته‌ی نویسنده، پس از ترک جلسه به صورت تاکتیکی، بهتر است تا 48 ساعت بعد، حتماً با طرف حاضر در مذاکره تماس داشته باشید و موضوع بحث را پیگیری کنید. نویسنده‌، نام‌های جالبی برای بعضی از تکنیک‌های این کتاب در نظر گرفته است. در این زمینه می‌توان به تکنیک لنگر انداختن، پیشنهاد نهایی، دام توریستی و جنگ گلوله برفی اشاره کرد. با مطالعه‌ی تکنیک‌های این کتاب، یاد می‌گیرید که مذاکره را در زمان دلخواه انجام دهید، حرف اول را شما بزنید و تمام‌کننده‌ی مذاکره باشید.

معرفی و دانلود کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره

نویسنده‌ی کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره، در کنار روش‌های کلامی، رفتار‌های هوشمندانه‌ای را برای دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب در مذاکره مطرح کرده‌ است. در این زمینه می‌توان به تقدیم هدیه به طرفِ درحالِ مذاکره اشاره کرد. به گفته‌ی نویسنده، با تقدیم هدیه‌ای ارزشمند می‌توانید نظر طرف مذاکره را به خود جلب کنید. در هم تنیدن شرایط، یکی دیگر از روش‌های سودمندی است که در این کتاب فرا می‌گیرید. نویسنده به مخاطبِ این کتاب توصیه می‌کند که همواره چهره‌ای جدی و آرام در مذاکره‌ها داشته باشد. این رویکرد باعث اطمینان خاطر طرف مذاکره کننده می‌شود و از اعتمادبه‌نفس شما در حین مذاکره حکایت دارد. با مطالعه‌ی کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره، نکته‌هایی برای تعریف و تمجید مخاطب مذاکره فرا می‌گیرید و می‌توانید اعتماد‌به‌نفس بیش‌از‌حد مخاطب را با به چالش‌ کشیدن مفروضات اساسی مذاکره، بر هم بزنید. بیان تجربه‌های واقعی، شوخی‌های به‌موقع و مناسب، استفاده از اسناد برای متقاعد کردن، بیان نقل‌قول‌هایی از مقامات و افراد بانفوذی که مخاطب آن‌ها را می‌شناسد و استفاده از سکوت به عنوان پاسخی بلند، نکته‌های دیگری است که نویسنده در کتاب حاضر پیش روی خواننده قرار داده.

مطالعه‌ی کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره، به خواننده آموزش می‌دهد که هرگز نه را در مذاکرات نپذیرد، برای حل مشکل، راه‌حل‌های بهتری مطرح کند و مذاکره‌ صوری ترتیب دهد. نویسنده در این کتاب تاکید دارد که درباره‌ی میزان دانش خود بلوف بزنید و در صورت نیاز از نیروهای مختصص برای شرکت در جلسه‌های خاص کمک بگیرید. دیوید روزن در این کتاب پیشنهاد می‌کند که به هیچ کس اعتماد نکنید، تیم مذاکره‌ای 2 یا 3 برابر بیشتر از تیم حریف تشکیل دهید و هرگز چیزهای ارزشمند را قبل از معامله نهاییِ قانونی در اختیار مراجعِ مذاکره نگذارید. برای تکمیل اطلاعات کتاب و مطالعه‌‌ی بیشتر، ضمیمه‌ای در انتهای کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره آورده شده تا در این اثر چیزی از قلم نیفتاده باشد.

کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره را انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که می‌خواهند در مذاکره‌های مختلف حرف اول را بزنند و با دستی پر از جلسه‌های مذاکرات بیرون بیایند، مخاطب اصلی این کتاب به حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره می‌خوانیم

چرا آهستگی و پیوستگی مهم است؟‌ زیرا برخی از مردم نیاز دارند تا متقاعد شوند و نباید آن‌ها را وادار به کاری کرد. بنابراین، در زمان آغاز مذاکره بایستی به خود بگویید که 5 تماس تلفنی یا نوبت (راند) طول می‌کشد تا معامله سر بگیرد. با این روش، به طرف مقابل که به زمان نیاز دارد تا تصمیم خود را قطعی کند، فشار نمی‌آورم و اجازه می‌دهم تا فرایند مذاکره و تصمیم‌گیری روند طبیعی خود را طی کند.

البته اگر بتوانید روند مذاکره را سریع‌تر پیش ببرید، این کار را انجام دهید. تحت فشار قرار دادن طرف مقابل - چه رقیب، فروشنده یا خریدار باشد، چه مشتری یا کارفرمای خودتان - ممکن است در معامله مشکلی ایجاد کند که بعدها مشکلات دیگری نیز در پی داشته باشد. به همین دلیل، در مذاکرات خود اندکی وقفه ایجاد کنید و اگر مذاکرات خیلی زودتر از آن زمانی که برای این کار اختصاص داده‌اید به سرانجام رسید بهتر خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره
نویسنده
مترجممهدی باغبان، میثم نصیری، سید احمد طباطبایی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-964-468-638-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره

برای دریافت کتاب 99 راهبرد (استراتژی) مذاکره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.