معرفی و دانلود کتاب دختری که ماه را نوشید!

عکس جلد کتاب دختری که ماه را نوشید!
قیمت:
۱۰۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری که ماه را نوشید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری که ماه را نوشید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری که ماه را نوشید!

داستانی سحرآمیز و فانتزی! کتاب دختری که ماه را نوشید! نوشته‌ی کلی بارن هیل، درباره‌ی مردمی‌‌ست که هرساله نوزادی را برای جادوگرِ جنگل اطراف شهرشان، قربانی می‌کنند. اما این جادوگر، زنی مهربان است که نوزادان را نجات می‌دهد و به خانواده‌های دیگر در آن سمت جنگل می‌سپارد و حتی آن‌ها را با نور ستارگان تغذیه می‌کند. ماجرای اصلی از زمانی آغاز می‌شود که او به اشتباه، به نوزادی به نام لونا، نور ماه را می‌خوراند و او قدرت‌های خارق‌العاده‌ای پیدا می‌کند.

درباره‌ی کتاب دختری که ماه را نوشید!

هر سال، مردم شهر پروتکتریت یک نوزاد را به جنگل می‌برند و او را به‌عنوان قربانی به جادوگری که در جنگل زندگی می‌کند، تقدیم می‌کنند تا از خشمش در امان باشند. اما در واقع، این جادوگر که زان نام دارد، نوزادان را نمی‌کشد؛ بلکه آن‌ها را نجات می‌دهد و به خانواده‌هایی در شهرهای دیگر می‌سپارد. در یکی از این روزهای قربانی، زان که شخصیت اصلی کتاب دختری که ماه را نوشید! (The Girl Who Drank the Moon) به قلم کلی بارن هیل (Kelly Barnhill) است، به‌طور تصادفی نوزادی به نام لونا را با نور ماه تغذیه می‌کند و به او نیروی جادویی قدرتمندی می‌بخشد. به علت همین اتفاق، زان تصمیم می‌گیرد لونا را به‌عنوان دختر خود بزرگ کند.

در ادامه‌ی داستان جادویی و پر از شگفتی کتاب دختری که ماه را نوشید که کلی بارن هیل آن را برای نوجوانان به نگارش درآورده، لونا آرام‌آرام بزرگ می‌شود و به سمت روزهای سرنوشت‌ساز زندگی‌اش پیش می‌رود. زان که می‌داند توانایی‌ها جادویی لونا می‌توانند خطرناک باشند، جادوی او را مهر و موم می‌کند؛ تا زمانی که به سن سیزده‌سالگی برسد. مطابق با برنامه‌ریزی زان، در این سن مهر و موم شکسته می‌شود و لونا می‌تواند یاد بگیرد که چگونه نیروی خود را کنترل کند.

یکی از شخصیت‌های کلیدی دیگر در داستان دختری که ماه را نوشید، پسرکی به نام آنتین است. او برادرزاده‌ی رئیس شورای شهر پروتکتریت است و با این باور بزرگ شده که جادوگر جنگل، موجودی شرور است. آنتین تصمیم می‌گیرد که به جنگل برود و جادوگر را بکشد تا مردم شهرش را نجات دهد. کلی بارن‌ هیل در این کتاب با استفاده از زبانی ساده و شاعرانه، داستانی را خلق کرده که نه‌تنها نوجوانان، بلکه بزرگسالان را نیز مجذوب خود می‌کند.

کتاب دختری که ماه را نوشید، که در سال 2017 مدال نیوبری را برای کلی بارن هیل به ارمغان آورد، مخاطبان کم‌سن‌وسال و حتی بزرگسال خود را به دنیایی پر از احساسات و ماجراجویی‌های مختلف می‌برد. این رمان فانتزی نوجوان، با ترکیب عناصر جادویی و واقع‌گرایانه، دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آن عشق، دوستی و شجاعت نقش مهمی ایفا می‌کنند. هر کدام از شخصیت‌های متنوع و پیچیده‌ی این داستان، دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فردی هستند که ماجرای کتاب را جذاب‌تر می‌کنند. از میان این شخصیت‌ها می‌توان به «زان»، جادوگر مهربان و «گلرک»، اژدهایی کوچک و دوست‌داشتنی اشاره کرد.

توصیف‌های زیبا و دقیق کلی بارن ‌هیل از دنیای جادویی داستان دختری که ماه را نوشید، یکی دیگر از جنبه‌های جذاب و ستودنی این کتاب است. او با استفاده از کلمات و جملاتی ساده، تصاویری زنده و پویا از جنگل، شهر و شخصیت‌ها خلق کرده است که مخاطبان را به دنیای داستان می‌برد و تا چندین روز، آن‌ها را درگیر خود می‌کند. این توصیف‌ها سبب می‌شوند خواننده احساس کند که خود در میان فضا و وقایع داستان حضور دارد و همه چیز را از نزدیک تجربه می‌کند.

توانایی نویسنده در ایجاد تعادل میان عناصر جادویی و واقع‌گرایانه، یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌ی کتاب دختری که ماه را نوشید، محسوب می‌شود که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. کلی بارن‌ هیل با مهارت خاصی توانسته است دنیایی را خلق کند که در آن، جادو و واقعیت به شکلی هماهنگ در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این تعادل موجب می‌شود که داستان هم برای کودکان و نوجوانان و هم برای بزرگسالان جذاب باشد. علاوه بر این، نویسنده با پرداختن به موضوعات انسانی و جهانی مانند عشق، دوستی و شجاعت، به داستان خود معنای بیشتری بخشیده است.

یکی از جنبه‌های کمتر مورد توجه قرار گرفته در کتاب دختری که ماه را نوشید، نحوه‌ی پرداختن به مفهوم زمان و گذر آن است. کلی بارن ‌هیل با استفاده از تکنیک‌های روایی مختلف، توانسته است حس گذر زمان را به شکلی ملموس و واقعی به خواننده منتقل کند. این موضوع به‌ویژه در رشد و تکامل شخصیت لونا و دیگر شخصیت‌های داستان به‌خوبی نمایان است. لونا در طول داستان از یک نوزاد بی‌گناه به یک دختر جوان با قدرت‌های جادویی تبدیل می‌شود که باید با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شود.

این تغییرات نه‌تنها در شخصیت‌ها، بلکه در محیط داستان نیز به‌خوبی نشان داده شده است. در کتاب دختری که ماه را نوشید به قلم کلی بارن هیل، جنگل، شهر و حتی آسمان شب، همه و همه، تحت تأثیر گذر زمان تغییر می‌کنند. این تغییرات به خواننده کمک می‌کند تا بهتر با دنیای داستان ارتباط برقرار کند. درعین‌حال این پرداخت دقیق به مفهوم زمان، به داستان عمق بیشتری می‌بخشد. این کتاب که ترجمه‌ی آن به زبان فارسی بر عهده‌ی فروغ منصور قناعی بوده، توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب دختری که ماه را نوشید!

  • برنده‌ی مدال نیوبری در سال 2017
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • بهترین کتاب سال کتابخانه‌ی عمومی نیویورک در 2016
  • یکی از 20 کتاب برتر آمازون در سال 2016
  • بهترین کتاب پابلیشرز ویکلی در سال 2016
  • نامزد دریافت جایزه‌ی آندره نورتون در سال 2016
  • نامزد دریافت جایزه‌ی گنبد طلایی ورمانت در سال 2016
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب کودک ویلیام آلن وایت در سال 2019
  • و...

نکوداشت‌های کتاب دختری که ماه را نوشید!

  • غیرممکن است که آن را زمین بگذارید... دختری که ماه را نوشید، به اندازه کلاسیک‌هایی مانند «پیتر پن» یا «جادوگر شهر از» هیجان‌انگیز است. (نقد کتاب نیویورک تایمز)
  • یک داستان فانتزی زیبا درباره‌ی دختری که پس از اینکه جادوگری او را از مرگ نجات می‌دهد و به او نور ماه می‌خوراند، جادویی می‌شود. (مجله‌ی People)
  • اگر فرزندانتان قبلاً داستان‌های «هری پاتر» را خوانده‌اند و یا از قصه‌های نیل گیمن سیر نمی‌شوند، قطعاً عاشق فانتزی جدید کلی بارن هیل، به نام دختری که ماه را نوشید، خواهند شد. (روزنامه‌ی St. Paul Pioneer Press)
  • نفس‌گیر و خیره‌کننده! خیر و شر در این فانتزی بسیار اصیل که مطابق با سبک و سیاق مطلوب آثار کلاسیک به نگارش درآمده، با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. عبارات شاعرانه، زیرمتن‌های جذاب و ریتم سریع داستان، ترکیبی غنی از تعلیق، شگفتی و تفسیر اجتماعی را به ارمغان می‌آورد و به‌زیبایی، به بررسی امید، عشق و احساسات انسانی می‌پردازد. (روزنامه‌ی سان فرانسیسکو کرونیکل)
  • چیزهای زیادی برای دوست‌داشتن در این داستان نفس‌گیر وجود دارد. شخصیت‌ها جذاب هستند و نبرد بین خیر و شر در صحنه‌هایی که صفحات داستان را به سرعت جلو می‌برد، تا اوج داستان ادامه دارد. همچنین در این کتاب، جادوگران واقعی از مخفی‌گاه‌های خود بیرون می‌آیند. کودکان و بزرگسالان، هر دو گروه، از این داستان اعتیادآور لذت خواهند برد. (روزنامه‌ی Washington Missourian)

اقتباس فرهنگی از کتاب دختری که ماه را نوشید!

با اقتباس از این فانتزی خواندنی، سال 2019 در آمریکا، تئاتری بر صحنه‌ی اجرا رفت که نمایش‌نامه‌ی آن را ملیسا لیلانی لارسون (Melissa Leilani Larson) نوشته بود.

کتاب دختری که ماه را نوشید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دختری که ماه را نوشید، نوشته‌ی کلی بارن هیل، برای کسانی مناسب است که عاشق داستان‌های جادویی و پر از ماجراجویی هستند. این کتاب فانتزی هر خواننده‌ای را درگیر داستان خود می‌کند و برای نوجوانان و بزرگسالانی که دوست دارند به دنیاهایی خیال‌انگیز سفر کنند، بسیار جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب دختری که ماه را نوشید! می‌خوانیم

آن روز صبح گِرلاند، رئیس انجمن بزرگان، کارهایش را آرام و با وسواس انجام داد. روز قربانی یک‌بار در سال بود. او دوست داشت در صفِ آرام و آهسته‌ی مردم تا خانه‌ی نفرین‌شده و بازگشت غم‌انگیز از آن‌جا، به بهترین شکل ممکن دیده شود. حتی بقیه‌ی بزرگان را هم به این کار تشویق می‌کرد. به نظرش اینکه آدم خودش را جلوی توده‌ی مردم خوب نشان بدهد، اهمیت زیادی داشت.

با دقت روی گونه‌های چروکیده‌اش سرخاب مالید و به چشم‌هایش سرمه کشید. دندان‌هایش را توی آینه نگاه کرد که کثیف نباشند یا خرده‌غذایی لای‌شان نمانده باشد. عاشق آینه‌اش بود؛ تنها آینه‌ی موجود در پروتِکتُرِیت. برای گرلاند بزرگ‌ترین لذت دنیا این بود که چیزی فقط و فقط مال خودش باشد. او دوست داشت خاص باشد.

انجمن بزرگان دارایی‌های زیادی داشتند که در پروتکتریت منحصربه‌فرد بودند. این از خوبی‌های شغلشان بود.

پروتکتریت که بعضی به آن «پادشاهی علف دُم‌گربه‌ای» و بعضی «شهر غم‌ها» می‌گفتند، در محاصره‌ی دو چیز قرار گرفته بود: از یک طرف جنگلی ترسناک و اسرارآمیز و از طرفی دیگر مردابی بزرگ. وسیله‌ی کسب‌وکار بیشتر مردم پروتکتریت همان مرداب بود. مادرها به فرزندانشان می‌گفتند آینده در مرداب است. البته نه همه‌ی آینده، ولی از هیچی که بهتر بود. مرداب در فصل بهار پر از جوانه‌های گیاه زیرین بود. در تابستان گل‌های زیرین، و در پاییز ریشه‌های خوراکی زیرین. همچنین از این مرداب مقدار زیادی مواد دارویی و گیاهانی با قدرت جادویی جمع‌آوری و بسته‌بندی می‌شد و به شهرهای آزاد اطراف فروخته می‌شد. جنگل اما به‌شدت خطرناک بود و به همین خاطر تنها راه رفت‌وآمد جاده بود.

و بزرگان صاحب جاده بودند.

بهتر است بگوییم مالک جاده، رئیس انجمن بزرگان بود و بقیه‌ی بزرگان هرکدام سهمی داشتند. بزرگان صاحب مرداب هم بودند؛ و باغ‌ها و خانه‌ها و بازار؛ حتی باغچه‌ها.

به همین خاطر بود که خانواده‌های پروتکتریت کفش‌هایشان را از نی مرداب می‌ساختند و هنگام تنگ‌دستی، بچه‌هایشان را با سوپی از خوردنی‌های مرداب سیر می‌کردند و امیدوار بودند مرداب آن‌ها را قوی کند.

و درست به همین خاطر بود که خانواده‌ی بزرگان با گوشت بره و کره هر روز بزرگ‌تر و قوی‌تر و سرحال‌تر می‌شدند.

فهرست مطالب کتاب

1. جایی که داستانی تعریف می‌شود
2. جایی که یک زن بدبخت دیوانه می‌شود
3. جایی که یک جادوگر بچه‌ای را اشتباهی جادو می‌کند
4. جایی که فقط یک رؤیا بود
5. جایی که هیولای مرداب اتفاقی عاشق می‌شود
6. جایی که آنتین خودش را به دردسر می‌اندازد
7. جایی که بچه‌ی جادویی همه را به دردسر می‌اندازد
8. جایی که داستان اشاره‌ای به حقیقت دارد
9. جایی که همه‌چیز به بدترین شکل پیش می‌رود
10. جایی که جادوگر دری می‌یابد و خاطراتش را پیدا می‌کند
11. جایی که جادوگر به نتیجه می‌رسد
12. جایی که یک بچه مرداب را می‌شناسد
13. جایی که آنتین کسی را ملاقات می‌کند
14. جایی که نتایج مشخص می‌شوند
15. جایی که آنتین دروغی می‌گوید
16. جایی که باز هم کاغذهای بیشتری بود
17. جایی که گرهی باز می‌شود
18. جایی که یک جادوگر کشف می‌شود
19. جایی که آن‌ها به شهرِ رنج سفر می‌کنند
20. جایی که لونا داستانی تعریف می‌کند
21. جایی که فیریان چیزی کشف می‌کند
22. جایی که داستان دیگری هست
23. جایی که لونا نقشه‌ای می‌کشد
24. جایی که آنتین راه‌حلی مطرح می‌کند
25. جایی که لونا کلمه‌ی جدیدی یاد می‌گیرد
26. جایی که زن دیوانه مهارتی یاد می‌گیرد و از آن استفاده می‌کند
27. جایی که لونا بیشتر از آنچه آرزویش را داشت یاد می‌گیرد
28. جایی که چندین نفر به جنگل می‌روند
29. جایی که داستانی هست و یک آتشفشان در آن
30. جایی که همه‌چیز سخت‌تر از آنچه قرار بود، پیش رفت
31. جایی که زن دیوانه یک خانه‌ی درختی پیدا می‌کند
32. جایی که لونا یک پرنده‌ی کاغذی پیدا می‌کند؛ در واقع تعداد زیادی پرنده
33. جایی که جادوگر با آشنایی قدیمی روبه‌رو می‌شود
34. جایی که لونا زنی را در جنگل ملاقات می‌کند
35. جایی که بوی بدی به مشام گلرک می‌رسد
36. جایی که نقشه عملاً بی‌فایده است
37. جایی که جادوگر چیزی تکان‌دهنده می‌فهمد
38. جایی که مه کم‌کم بالا می‌رود
39. جایی که گلرک حقیقت را به فیریان می‌گوید
40. جایی که درباره‌ی پوتین‌ها بحثی شکل می‌گیرد
41. جایی که چندین راه به یک نقطه می‌رسند
42. جایی که دنیا آبی و نقره‌ای و نقره‌ای و آبی است
43. جایی که یک جادوگر اولین جادویش را به کار می‌بندد؛ این بار از روی قصد
44. جایی که احساس تغییر می‌کند
45. جایی که یک اژدهای بزرگ تصمیم بزرگی می‌گیرد
46. جایی که خانواده‌های بسیاری دوباره به هم می‌پیوندند
47. وقتی گلرک به سفری می‌رود و شعری از خود به جا می‌گذارد
48. جایی که آخرین داستان تعریف می‌شود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری که ماه را نوشید!
نویسنده
مترجمفروغ منصور قناعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-600-8347-81-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختری که ماه را نوشید!

نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۶/۲۶
حاوی اسپویل
در شهری به نام پروتکتریت بزرگان به دلایل سیاسی مردم را مجبور می‌کنند کوچکترین عضو شهر را در جنگل رها کنند بزرگان می‌گویند جادوگر در جنگل این را می‌خواهد و اگر طبق خواسته‌اش عمل نکنیم همه‌ی ما را خواهد کشت به همین دلیل مردم هم مقاومت نمی‌کردند بزرگان فکر می‌کردند جادوگری در جنگل وجود و
ندارد حیوانات کودک را می‌خورند اما جادوگر واقعا وجود داشت و هر سال کودکان را بر می‌داشت و یک شب آن‌ها را با نور ستارگان سیر می‌کرد و سپس آن‌ها را به شهر‌های آزاد می‌برد و به خانواده‌های مهربان می‌داد جادوگر که اسمش زان بود خبر نداشت چرا مردم کودکان شأن را در جنگل رها می‌کنند و اصلا علاقه‌ای هم نداشت بداند یک روز که بزرگان برای بردن یک کودک آمده بودن مادرش بر خلاف مادران دیگر مقاومت کرد و مجبور شدند کودک را به زور از مادرش بگیرند و مادر کودک را به اتهام دیوانگی در برج زندانی کردند و کودک را رها کردند و جادوگر کودک را برداشت اما اشتباهی به جای نور ستارگان نور ماه را به کودک داد و کودک جادو شد جادوگر تصمیم گرفت کودک را نگه دارد چون او جادو شده بود و خطرناک بود زان اسم کودک را لونا گذاشت و وانمود کرد مادر بزرگش است لونا بزرگ می‌شد وجادویش هم همراه او رشد می‌کرد تا یک روز زان متوجه شد جادویش دارد به سمت لونا کشیده می‌شود و وقتی لونا ۱۳ سالش شود زان می‌میرد زان تصمیم گرفت جادوی لونا رو محبوس کنه و................
S
۱۴۰۲/۴/۱۹
عالی بود لذت بردم از خوندنش
کتاب درباره دختری به نام لونا است که وقتی نوزاد بود به دلایل سیاسی شهر که بزرگان آن برای حفظ حکومت خود اجرا میکنند آن‌ها به مردم گفته بودند در جنگل خطرناک جادوگری زندگی میکند که هرسال کوچکترین فرد آن شهر را میخواهد و اگر آن بچه را به جنگل نبرند و به جادوگر ندهند کل شهر
را می‌کشد این خرافه‌ای بود که بزرگان از آن سواستفاده می‌کردند و می‌دانستند که جادوگری وجود ندارد و آن بچه توسط جانوران جنگل خواهد مرد ولی در آن جنگل واقعا جادوگری زندگی میکرد ولی نه آن طور که مردم فکر می‌کردند او هرسال به جایی که بزرگان بچه را می‌گذاشتند می‌رفت و آن را بر می‌داشت و با خود به شهرهای آزاد می‌برد و آن را به خانواده‌ای خوب و مناسب میداد تا خوب بزرگ شود او نمی‌دانست که چرا مردم بچه‌های خود را در جنگل خطرناک رها می‌کنند یکی از این روزها که به آن روز قربانی میگفتند دختری برای جادوگر گذاشتند که معمولی نبود مادرش هم همینطور در روز قربانی کسی برای بردن بچه مقاومت نمیکرد ولی مادر آن دختر نمی‌گذاشت بچه را از او جدا کنند و برای همین به زور بچه را بردند و جادوگر هم او را برداشت تا به شهرهای آزاد ببرد ولی وقتی شب شد و بچه گرسنه او به اشتباه به جای استفاده از نور ستاره‌ها که کمی جادو داشت و برای خوشبخت کردن بچه کافی بود از ماه استفاده کرد که جادوی زیادی داشت و بچه جادو شد جادوگر که دید این بچه را خیلی دوست دارد او را به خانه خود برد و او را بزرگ کرد
مهیار مسعودراد
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
اگر دختری هستید و میخوایید این کتاب رو بخونید، حتما بخونید، تا تموم شدنش نهایتا ۲ ساعت طول میکشه و اونقدر مهربونه، که گاهی احساس میکنید پونصد سال دارید و همین الان موهاتون سفید میشه و گاهی حس میکنید که موهاتون داره تو نور مهتاب مثل نقره با رگه‌های آبی یا برعکس، میدرخشه.
با خوندن این کتاب شبها رویاهای طلایی میبینید یا حداقل خیلی خوب و عمیق میخوابید.
آرامیس مرادی
۱۳۹۹/۹/۱۵
عالی بود من بهتون کتاب هری. پاتر و پاستیل‌های بنفش و زمان کاغذی زو معرفی میکنم
لاله فرحی
۱۴۰۲/۷/۲۴
حتی ترجمه ناروان بعضی قسمت‌ها هم نتونسته از جذابیت داستان کم کنه... اول کتاب خیلی مبهم و مرموزه و خواننده رو ترغیب میکنه تا با اشتیاق پای داستان بشینه... شاید ابتدا به نظر کتاب افسانه‌ای ساده‌ای بیاد اما مفاهیم عمیقی داشت که با پیشرفت ماجرا ملموس میشد... در کل خواندنش خالی از لطف نیست و بسیار دلنشینه... شخصیت فریان هم خیلی دوست داشتنی بود:)
محسن سعیدی
۱۳۹۹/۱۰/۱
من این کتاب به صورت چاپی خوندم داستان جذابی داست و البته پیچ در پیچ که اونا جالب تر کرده بود.
سیده مهری محمدی
۱۴۰۳/۷/۴
خیلی داستان کتاب جالب بود. کتاب در واقع از جهل و اندوه مردم میگه که باعث میشد بزرگانِ شهرشون ازش سواستفاده کنن و جادوگرِ بدی که مردم فکر میکردن خوبه و جادوگرِ خوبی که مردم فکر میکردن بدِ. و عاقبتِ مردمی که بالاخره بیدار شدن و شهرشون آزاد شد از غم و اندوه و بزرگانی که بالاخره به سزای اعمال پستشون رسیدن
شیما دانشی
۱۴۰۳/۱/۲۹
به نظر من کتاب یک کم گنگ بود و معلوم نبود چی به چی و کسی که اولین بار میخونه شاید ازش زده شود و باید چندین بار پشت سر هم بخونی تا خوب متوجه بشی ولی وقتی کتابو درک میکنی از نظرت کتاب بینظره و واقعا هم همینه و البته یک چیز دیگه که خوب که بگم اینکه کتاب موضوعی ناتمام را می‌گذارد و به موضوع دیگری می‌رود
Aylar Bahrami
۱۴۰۱/۱/۲
اینکه امید رو درمقابل اندوه دیده جالبه و کلا دیدگاه نویسنده نسبت به عواطف انسانی و تاثیرش روی خود ادم و اطرافیانش جالب و جدید بود برام. اما متن با اینکه سعی شده بود روان و صمیمانه باشه از اونطرف خسته کننده و تکراری شده این موضوع شاید بخاطر رده سنی کتاب باشه. در کل ارزش خوندن داره
maryam nazemi
۱۳۹۹/۹/۲۸
خوب بود
اندوه از اتدوه تغذیه می‌کنه و تبدیل به جادوی سیاه میشه
باید بیرونش ریخت
Fatima
۱۴۰۲/۳/۱۳
کتاب خوبیه. داستان جالبی داره. اما طولانی بود به نظرم. میتونه برای نوجوان‌ها ماجراها و اتفاقاتش جالب باشه ولی برای دیگران نه. داستان قابلیت تصویرسازی زیادی داره. پروژه تصویرسازی این ترم من این کتاب بود. برای کسایی ک میخوان تمرین کنن خیلی خوب. جزئیات زیاد و شخصیت‌های جالبی داره.
Vafa R
۱۴۰۱/۶/۱۱
درود ممنون از کتابهای خوبی که ارائه میدید.... به نظرم نوسینده در این کتاب معنوی بودن انسان و همینطور مرحله به مرحله پیش رفتن مسیر تکامل رو با قلمی خیلی روان توضیح داده و نه تنها برای نوجوانان بلکه برای هر انسانی میتونه تاثیر گذار باشه
parnian ☺
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
من دوستش داشتم و کتابی مناسب بود واقعا خوب بود و من از خوندنش لذت بردم
Google Bahare
۱۳۹۹/۹/۲
ببین
این کتاب و کتاب پاستیل‌های بنفش
بهترینا هستن تو انتشارات پرتقال
Mothro Jln
۱۳۹۹/۸/۱۶
من این کتاب را دارم و عاشق ان هستم😚😗
مشاهده همه نظرات 83

راهنمای مطالعه کتاب دختری که ماه را نوشید!

برای دریافت کتاب دختری که ماه را نوشید! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.