معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت

عکس جلد کتاب صوتی قدرت
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت

اگر با مشکلات ریز و درشت زندگی احاطه شده‌اید و قدرت مقابله با آن‌ها را در خود نمی‌بینید، لازم است با شنیدن توصیه‌های راندا برن در کتاب صوتی قدرت، برای همیشه بر مشکلاتی چون فقر، بیماری یا کمبود اعتمادبه‌نفس پیروز شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت

شکست‌های پی‌درپی، گفته‌های اطرافیان یا باورهای غلطی که از روابط اجتماعی به ما منتقل شده‌اند، ممکن است بذر این عقیده را در ذهنمان کاشته باشند که لیاقت آرزوهایمان را نداریم، همان بهتر که برای رسیدن به رؤیاهامان تلاش نکنیم، زیرا هرگز توانایی محقق کردن آن‌ها را نداشته و نخواهیم داشت. اگر این جملات برای شما هم آشنا هستند و بخش گسترده‌ای از گفت‌و‌گوهای ذهنی شما را تشکیل می‌دهند، باید بگوییم راندا برن (Rhonda Byrne) با شما کاملاً مخالف است. این نویسنده برای اثبات مخالفت خود، در کتاب صوتی قدرت (secret the power) به شما نشان می‌دهد از آنچه که حتی در تصورتان می‌گنجد، قدرتمندتر و باارزش‌تر هستید. شما سزاوار تمامی آرزوهای کنونی و رؤیاهایی هستید که از این به بعد ممکن است در ذهن داشته باشید.

هیچ مانعی توان رویارویی با قدرت درونی شما را ندارد. اگر تاکنون آرزوها و اهدافتان را محقق نکرده‌اید، به این دلیل است که از توانایی‌های درونی‌تان به اشتباه برای شکست و ناکامی خود استفاده کرده‌اید. نیروی درون مانند غول قدرتمندی‌ست که همان کاری را انجام می‌دهد که ما از او می‌خواهیم، خواه موفقیت باشد یا شکست.

برای مخاطبانی که پیش از این کتاب راز را خوانده یا شنیده‌اند، مطالب کتاب قدرت عجیب به نظر نمی‌رسند. به اعتقاد نویسنده حتی مشکلاتی که در جسم و جنبه‌های مادی وجودمان خودنمایی می‌کنند، ریشه در افکارمان دارند. اگر به قدرت درون خود ایمان بیاوریم، هیچ ویروس یا درد جسمانی به سراغمان نخواهد آمد. اگر شنا هم از کار فعلی ناراضی هستید، اگر به پول بیشتر، خانواده‌ای شادتر و اتفاقات هیجان‌انگیزتری در زندگی‌تان نیاز دارید، بدانید که هیچ‌کدام غیرممکن نیستند. فاصله‌ی شما با همه‌ی خواسته‌هایتان تنها یک قدم است: باور به قدرت درونتان!

زندگی و کامیابی در آن ساده‌تر از آن چیزی‌ست که تصور می‌کنید. البته برای داشتن یک زندگی سرشار از شادی و خوشبختی به آگاهی نیاز دارید که با شنیدن کتاب صوتی قدرت به آن دست خواهید یافت. آگاهی نسبت به سازوکار هستی، به کمک راندا برن شما را به بزرگترین رؤیاهایتان خواهد رساند. یادتان باشد ذهنتان مانند آهن‌ربایی‌ست که هر آنچه که به آن بیندیشید را به خود جذب می‌کند. انتخاب با شماست؛ خوشبختی حقیقی یا ناکامی‌های پی‌درپی.

نفیسه معتکف کتاب صوتی قدرت را به فارسی برگردانده و سپیده مالمیر نیز آن را برایتان می‌خواند. نشر لیوسا این اثر را به چاپ رسانده و نشر ماه آوا نسخه‌ی صوتی آن را در اختیارتان قرار داده است.

کتاب صوتی قدرت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی هستید که شما را در مسیر خودسازی و خودیاری راهنمایی کند، ما به شما کتاب صوتی قدرت را پیشنهاد می‌کنیم.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

راندا برن از نویسندگان و فیلم‌سازان برجسته‌ی حوزه‌ی روان‌شناسی است که در سال 1951، در استرالیا متولد شده. مرگ پدر و افسردگی پس از آن، موجب شد راندا برن به مطالعه و تحقیق درمورد خودسازی روی بیاورد و در همین مسیر بود که با قانون جذب و چیستی آن آشنا شد. مستند «راز» و کتاب‌هایی از جمله: «راز»، قدرت و «معجزه» حاصل کندوکاوهای او در زمینه‌ی قوانین هستی و از همه مهم‌تر، قانون راز هستند. این نویسنده در سال 2007 از سوی مجله‌ی تایم، به‌عنوان تأثیرگذارترین فرد جهان شناخته شد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت می‌شنویم

سلامتی یعنی چه؟ شاید خیال کنید سلامتی به این مفهوم است که مریض نیستید. اما مفهوم سلامتی چیزی فراتر از این است. اگر احساس کنی نه خوب هستی و نه بد یا اصلاً احساسی نداشته باشی، تو سالم نیستی. سالم بودن مشابه همان احساسی‌ست که کودکان دارند. کودکان هر روز سرشار از انرژی‌اند. بدنشان احساس سبک‌بالی و انعطاف‌پذیری دارد و به هیچ زحمتی، به اینجا و آنجا می‌روند. آن‌ها سبک‌بالند.

ذهنشان شفاف است، شادند و خالی از هرگونه نگرانی و فشار عصبی. هر شب به‌آرامی عمیق می‌خوابند و شاداب از خواب بیدار می‌شوند. طوری که انگار بدنی جدید دارند. درمورد هر روز تازه‌ای، احساس ذوق و شوق می‌کنند. به کودکان که نگاه کنیم، متوجه مفهوم سلامتی می‌شویم. این احساسی‌ست که تو همان را در ایام کودکی داشته‌ای و هنوز هم باید همین‌گونه احساس کنی. تو بیشتر اوقات می‌توانی به همین نحو احساس کنی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
معرفی و مقدمه
42 دقیقه
قدرت احساسات
52 دقیقه
قدرت و خلق
72 دقیقه
تو را دنبال می‌کنند
72 دقیقه
قدرت و پول
37 دقیقه
قدرت و سلامتی
43 دقیقه
قدرت و تو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت

Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۳/۴
مطالعه این کتاب برای هرکسی که به روانشناسی موفقیت و توسعه فردی علاقمند هستش، مفید و مثمرثمر خواهد بود.
پس توصیه میکنم که حتماً تهیه و مطالعه بشه...
شاهان جلیلی
۱۴۰۲/۴/۲۳
لازمه هر شخصی که در مسیر خودسازی حرکت میکنه این کتاب رو همیشه مطالعه کنه یک بار مطالعه بدرد نمیخوره تکرار تکرار تکرار واقعا عالیه این کتاب
رضاپارسا
۱۴۰۲/۳/۳
یکی‌ از‌ بهترین‌ کتاب‌ هایی‌ هست‌ که‌ گوش‌ دادم‌ خیلی‌ قابل‌ درک‌ هستش
Mohsen shokraneh
۱۴۰۲/۶/۱۰
بی نظیر و عالی بود، یکبار گوش کردن فایده نداره
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت

برای دریافت کتاب صوتی قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.