معرفی و دانلود کتاب شور عشق الهی (جلد اول)

عکس جلد کتاب شور عشق الهی (جلد اول)
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شور عشق الهی (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شور عشق الهی (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شور عشق الهی (جلد اول)

دایا ماتا، از رهبران مذهبی هندی، در کتاب شور عشق الهی (جلد اول) از عشق الهی و روش‌های رسیدن به آن در زندگی می‌گوید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه عشق الهی را در وجود خودتان تقویت کنید و با پیوستن به عشق الهی، چالش‌های مختلف روانی، عاطفی و جسمی را آسان‌تر پشت سر بگذارید.

درباره‌ی کتاب شور عشق الهی (جلد اول)

کتابی که پیش رو دارید، کتاب شور عشق الهی (جلد اول) (Enter The Quiet Heart: Creating a Loving Relationship with God) است که به قلم دایا ماتا (Daya Mata) به رشته‌ی تحریر درآمده. این کتاب بر عشق به خداوند تمرکز می‌کند، به شما می‌آموزد که چطور عشق الهی را در وجودتان پرورش بدهید و چگونه به شیوه‌ای علمی و صحیح به مذهب عمل کنید.

از نظر نویسنده‌ی کتاب شور عشق الهی (جلد اول) عشق الهی برای زندگی انسان ضروری است. این عشق به وجود شما مسرت می‌بخشد و به وجد و شعف و احساس نهایی جذبه می‌رساند. او عشق الهی را به این صورت تعریف می‌کند: یک نیروی کشش الهی خلاقانه که کارش پیوند زدن و هماهنگ کردن است. به عقیده‌ی نویسنده، عشق انسانی اشکال مختلفی دارد و میان زن و شوهر، والدین و فرزندان، برادرها و خواهرها و دوستان پدیدار می‌شود. عشق انسانی بازتابی از عشق کیهانی است، ولی اغلب با آلودگی همراه است. این عشق تنها در صورتی که خالص و همراه با فداکاری باشد، می‌تواند عشق الهی را متجلی کند.

کتاب شور عشق الهی (جلد اول) می‌گوید فقط خودشکوفایی از طریق به کار بردن روش‌ها و فنون علمی است که انسان را به خدا می‌رساند. از نظر نویسنده مذهب در هند بر مبنای شیوه‌های علمی بنا شده و معرفت را برای انسان محقق می‌کند. آزمایش علمی حقایق مذهبی و عمل کردن به اعتقاداتتان از توصیه‌های دیگر مؤلف است. او می‌گوید تلاش کنید بنای زندگی‌تان را حول محور آرمان‌های مذهبی بگذارید و به جای اینکه مذهب را در آئین‌های مذهبی خلاصه کنید، آن را با آزمایش و تجربه در زندگی‌تان عملی کنید. به این ترتیب وجود خداوند برایتان اثبات می‌شود و با آن هماهنگ می‌شوید.

لازم به ذکر است که کارما، خاصیت مغناطیسی، توانایی ناشناخته‌ی ذهن، مراقبه، یوگا و آموزه‌های گاندی نیز از جمله موضوعاتی است که در کتاب شور عشق الهی (جلد اول) به آن پرداخته می‌شود.

کتاب شور عشق الهی (جلد اول) را مهین میلانی به فارسی برگردانده و انتشارات لیوسا روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

کتاب شور عشق الهی (جلد اول) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به دوست‌داران متون مذهبی، به ویژه مذاهب هندی توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب شور عشق الهی (جلد اول) می‌خوانیم

زن و مرد باید به یکدیگر به عنوان تصاویری ملکوتی بنگرند. شنیدن اینکه مردی همسرش را «مادر» یا زنی همسرش را «پدر» می‌خواند برایم بسیار شیرین و دلچسب است. هر زنی باید به مردش به عنوان پدر نگاه کند. نگرش من به زن همانند نگرش به یک مادر است، به نظر من زن فقط یک زن نیست، بلکه مظهر مادر الهی است. در واقع مادر الهی از طریق زن با من سخن می‌گوید.

زنان نباید با جاذبه‌ی جنسی خود مردان را جلب کنند. همیشه آراسته بودن و خود را به شکل جذاب در آوردن به خودی خود کار غلطی نیست، اما اگر خودآرایی وسیله‌ای باشد برای جلب توجه مردان راهی بس خطا است. کشش بین زن و مرد باید کشش روحی باشد نه فیزیکی. افرادی که نیروی جنسی خود را کنترل می‌کنند و خود را به عنوان نماد جنسی به نمایش نمی‌گذارند، شانس بهتری برای جلب همسری مناسب دارند. دختران بی‌شماری نزد من آمده از اینکه پسران تا زمانی که با آنها رابطه‌ی جنسی برقرار نکرده‌اند آنها را بیرون نمی‌برند، شکایت کرده‌اند. تجربه‌ی جنسی برای زندگی جوانی مخرب است. در هند جوانان تا زمانی که ازدواج نکرده‌اند هرگز یکدیگر را نمی‌بوسند و به یکدیگر دست نمی‌زنند. ایده‌آل این است که نخست عشق به وجود آید. وقتی دو نفر احساس جذابیت بدون قید و شرط نسبت به یکدیگر دارند و آماده‌اند خود را وقف یکدیگر کنند، عشق واقعی پدید آمده است.

فهرست مطالب کتاب

چگونه شور عشق الهی را در خود پرورش دهیم؟
عمل کردن به مذهب به شیوه‌ی علمی
دست یافتن به سرور
تقدیر چیست؟
پایان دنیا
چرایی و چگونگی مذهب
طیف هشیاری معنوی
ذهن: گنجینه‌ی قدرت لایتناهی
چرا شرارت بخشی از خلقت است
معمای مهاتما گاندی
خاصیت مغناطیسی قدرت ذاتی روح
تجهیزات روان‌شناختی
توانایی ناشناخته‌ی حافظه
هماهنگ کردن روش‌های شفابخش جسمی، ذهنی و معنوی
توانایی ذهنی به شما کمک می‌کند چاق یا لاغر شوید
کار بدون خستگی
غلبه بر تشویش
ما چرا از کارما رها نیستیم؟
آرمان یوگا انکار نفس برای همه است
با همه‌ی شعور خود حضرت حق را دریابید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شور عشق الهی (جلد اول)
نویسنده
مترجممهین میلانی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات257
زبانفارسی
شابک978-600-340-048-1
موضوع کتابکتاب‌های ادیان، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شور عشق الهی (جلد اول)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شور عشق الهی (جلد اول)

برای دریافت کتاب شور عشق الهی (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.