معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد

عکس جلد کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد

راندا برن پس از تجربه‌ی موفق انتشار کتاب راز، این‌بار به سراغ عنوان مرتبط دیگری رفته که باز هم توجه و تحسین مخاطبان را برانگیخته است؛ کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد، در ادامه‌ی کتاب راز، تجربه‌های شگفت‌انگیزی را که مخاطبان از باور به قانون جذب به دست آورده‌اند روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی قانون جذب

جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، جهان ناشناخته‌هاست. با تمام علمی که بشر از ابتدای حیاتش بر روی کره‌ی زمین به دست آورده و پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای که در زمینه‌ی تکنولوژی داشته، باز هم نمی‌تواند ادعا کند که همه‌چیز را درباره‌ی این دنیا و طرز کار آن می‌داند. گاهی دردسترس‌ترین احتمالات در لحظه‌ای تبدیل به ناممکن‌ترین اتفاقات می‌شوند و گاهی نیز اتفاقاتی که هرگز احتمالی برای رخ دادنشان در نظر نمی‌گیریم، مثل یک معجزه عملی می‌شوند. تا به این لحظه کسی نتوانسته فرمولی حتمی و صددرصدی برای علت این اتفاقات ارائه دهد، اما بسیاری از مردم، باور دارند که ریشه‌ی بروز این حوادث را شناسایی کرده‌اند. راندا برن (Rhonda Byrne) یکی از کسانی بود که ادعا می‌کرد راه رسیدن به خواسته‌ها را کشف کرده و دانشش در این زمینه را در کتاب راز در اختیار مردم گذاشت. بعد از انتشار آن کتاب، خیل عظیمی از مردم طرفدار این نظریه شدند و به درستی آن ایمان پیدا کردند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد

مجموعه کتاب‌های راز به مردم کمک کرد تا با باور به آنچه می‌خواهند، آن را در زندگی‌شان جذب کنند. راندا برن راه رسیدن به خواسته‌ها را این‌طور عنوان می‌کرد که شما باید چنان اعتقاد محکمی به اتفاق افتادن آنچه می‌خواهید داشته باشید و لحظه‌ای تردید به دلتان راه ندهید، که خودبه‌خود مسیر رسیدن آن هدف به زندگیتان را هموار کنید. این کتاب با استقبال گسترده‌ای در سرتاسر جهان مواجه شد و حدود سی میلیون نسخه از آن به فروش رسید. بعد از آن مردم کم‌کم تجربه‌های شخصیشان از استفاده از قانون جذب و مطالب کتاب راز را به راندا برن ارسال کردند تا بابت انتشار این کتاب از او تشکر کنند. راندا برن نیز این تجارب را تحت عنوان کتاب قانون جذب (How The Secret Changed My Life) که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست منتشر کرد تا الهام‌بخش افراد بیشتری باشد و کارآمدی قانون جذب را اثبات کند.

آنچه در کتاب صوتی قانون جذب می‌شنوید،‌ شامل هزاران تجربه و خاطره از زندگی افرادی است که چیزی را از ته دل خواسته و با باور به قانون جذب، آن را به دست آورده‌اند. مهم نیست هدفی که در ذهن دارید، مادی یا معنوی است، تنها کاری که باید بکنید این است که برای رسیدن به آن تردیدی به دل راه ندهید و خودتان را پیشاپیش چنان برای رسیدن به آن آماده کنید که گویی همین ابتدا آن را به دست آورده‌اید. مردم در خاطراتشان از موفقیت‌های مالی، تحصیلی، کاری، عشق و رابطه، سلامتی و تندرستی و موارد دیگری می‌گویند که تنها با تکیه بر قوانین کتاب راز، به آن‌ها دست پیدا کرده‌اند.

کتاب صوتی قانون جذب توسط شهرزاد ایمانی به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای یهدا امیری می‌شنوید. نشر صوتی رمانو و انتشارات آتیسا نیز ناشران این کتاب هستند.

کتاب صوتی قانون جذب برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که می‌خواهند با قانون جذب، به موفقیت‌های بیشتری در زندگی دست پیدا کنند، مخاطبان این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد می‌شنویم

برای جذب پول بیشتر، بر فراوانی تمرکز کنید. نیاز به پول، یک حس قدرتمند است، بنابراین طبق قانون جذب، شما همچنان حس نیاز به پول را به خود جذب خواهید کرد. برای تغییر این حس، باید افکار خود را از کمبود پول، به فراوانی پول تغییر دهید. برای تغییر دادن آنچه جذب می‌کنید، باید در ترازوی افکارتان، کفه‌ی پول فراوان، سنگین‌تر از کفه‌ی کمبود پول باشد. بیشتر به فراوانی پول فکر کنید، نه کمبود آن. در این صورت کفه‌های ترازو را تنظیم کرده‌اید. پول همیشه و به آسانی به دست می‌آید.

من به یک دانشگاه خصوصی بسیار گران‌قیمت می‌روم که علاوه بر هزینه‌های غذا و زندگی، باید حدود 40هزار دلار شهریه برای آن بپردازم. این‌ در حالی است که من به یک خانواده از سطح متوسط تعلق دارم و هیچ کمکی از جانب والدینم دریافت نمی‌کنم و تمام هزینه‌هایم را خودم پرداخت می‌کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
4 دقیقه
مقدمه
63 دقیقه
چطور درخواست کردم، باور کردم و دریافت کردم
40 دقیقه
راز، زندگی‌ام را تغییر داد
43 دقیقه
من چطور از راز برای رسیدن به ثروت استفاده کردم
34 دقیقه
چطور از راز برای تغییر دادن روابط استفاده کردم
75 دقیقه
چگونه از راز در سلامتی و درمان بهره‌مند شدم
68 دقیقه
من چطور از راز در شغلم استفاده کردم
74 دقیقه
چگونه با استفاده از راز، زندگی خود را متحول ساختم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد
نویسنده
مترجمشهرزاد ایمانی
راوییهدا امیری
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد

Ali
۱۴۰۳/۱/۲۰
کتاب صوتی خوبی هست، بعضی داستان‌های افراد که نقل شده چندان به راز اصلیشان پرداخته نشده، در کل برای مثبت اندیشی گوش دادنش خوب هست.
علیرضا سهامی
۱۴۰۳/۱/۲۰
این کتاب یکی از رازهای مهم جهان هستی را که خداوند متعال خلق نموده است را ارائه می‌دهد.
سمیه
۱۴۰۳/۲/۱
کتاب فوق العاده‌ای هست به همه توصیه میکنم که این کتاب را گوش دهند
محمد زارع زاده
۱۴۰۳/۱/۶
حس خوبی دارم به این کتاب
زهرا
۱۴۰۳/۱/۳
بسیار آموزنده بود حتما بخونید
شاهان
۱۴۰۳/۱/۲۰
این مسئله واقعیه... میتونید امتحان کنید یه بار
هادی نوری
۱۴۰۳/۱/۲۸
خوب بود و کاربردی سپاس فراوان
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد

برای دریافت کتاب صوتی قانون جذب: چگونه راز زندگی‌ام را تغییر داد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.