معرفی و دانلود کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید

عکس جلد کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید

کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید نوشته‌ی رابرت کیوساکی که از مجموعه کتاب‌های «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است، پنج اصل اساسی سواد مالی را به شما آموزش می‌دهد. آنچه در این کتاب می‌شنوید به شما در جهت ثروتمندتر شدن کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید

سواد مالی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اطلاعاتی است که هر انسانی باید داشته باشد. به دست آوردن پول کاری مشکل است و ساختن یک زندگی مناسب با آن پول نیز، نیاز به برنامه‌ریزی و دانش دارد. مثل بسیاری دیگر از مطالب مهمی که برای ادامه‌ی زندگیمان به آن نیاز داریم، در مدرسه و دانشگاه در رابطه با این موضوع هم آموزشی به ما ارائه نشده. اما این مسئله، بهانه‌ی مناسبی برای بی‌اطلاع ماندن از دنیای اقتصاد و مدیریت مالی شخصی نیست. ما همه موظفیم تا برای داشتن زندگی بهتر، سرمایه‌مان را مدیریت کنیم و آن را در سودمندترین و بهره‌ورترین شکل ممکن مصرف کنیم. برای بالا بردن دانشمان از دنیای مدیریت مالی، لازم است از منابع مفید و متعددی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنیم. کتاب هوش مالی خود را افزایش دهید (Rich Dad's Increase Your Financial IQ) نوشته‌ی رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) یکی از همین منابع مفید محسوب می‌شود. درحال‌حاضر نسخه‌ی صوتی این کتاب پیش روی شماست.

رابرت کیوساکی نویسنده‌ی این کتاب، عناوین زیادی را در حوزه‌ی سواد مالی منتشر کرده که در میان مخاطبان از محبوبیت ویژه‌ای هم برخوردار بوده‌اند. او که از کودکی با دو تفکر پولساز و محافظه‌کار در زمینه‌ی پول و سرمایه رشد کرده و تجربه‌های ارزشمندی هم در زمینه‌ی کار اقتصادی دارد، دانشش در این حوزه را در مجموعه کتاب‌های «پدر پولدار، پدر بی‌پول» در اختیار مخاطبان قرار داده. این مجلد از این مجموعه، یعنی کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید، به‌طور اختصاصی پنج اصل اساسی در بالا بردن سواد مالی را توضیح می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید

این کتاب به شما کمک می‌کند که راه افزایش ثروت خودتان را یاد بگیرید. بنابراین درخواهید یافت که چطور با ارزش فعلیتان، سرمایه‌ی بیشتری کسب کنید، چطور مشتریان بالقوه‌تان را پیدا کنید و همچنین چطور برای آینده‌ی مالیتان برنامه‌ریزی کنید. اصل دیگری که در این کتاب یاد می‌گیرید این است که چگونه باید از سرمایه‌تان محافظت کنید، چون براساس گفته‌های کیوساکی «مهم نیست که چقدر درآمد دارید، مهم است که چقدر از آن را حفظ می‌کنید.» سومین اصلی که کیوساکی به شما یاد می‌دهد این است که چطور باید برای هزینه‌های زندگیتان بودجه‌بندی کنید. اصل بعدی، یادگیری این موضوع است که چطور می‌توان از پول برای پول بیشتر استفاده کرد و یا اصطلاحاً چطور می‌توانیم کاری کنیم که پولمان برایمان کار کند. آخرین اصلی که این کتاب در حوزه‌ی سواد مالی به شما آموزش می‌دهد این است که چطور و از چه طریقی دانش خود از مفهوم سواد مالی را بالا ببرید، زیرا بهترین سرمایه‌گذاری برای هرکس، بالا بردن دانشش از دنیای سرمایه است.

کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید توسط میلاد باهوش به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی اسماعیل عسگریان بوده است. نشر صوتی رمانو و انتشارات آتیسا ناشران این کتاب هستند.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های پدر پولدار، پدر بی‌پول

مجموعه کتاب‌های پدر پولدار، پدر بی‌پول آثاری به قلم رابرت کیوساکی هستند که ابعاد مختلف سواد مالی را در قالب تجربه‌ی کیوساکی از زندگی با دو تفکر پولساز و امنیت‌طلب از لحاظ اقتصادی بررسی می‌کنند. سرمایه‌گذاری، بالا بردن هوش اقتصادی، دسته‌بندی مالی، پیش‌بینی وضعیت بازار و... از مفاهیمی هستند که در این مجموعه آموزش داده می‌شوند.

کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که قصد بالا بردن سواد مالی خود را داشته باشند می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

در بخشی از کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید می‌شنویم

محافظت از پول خود در برابر غارتگران مالی بسیار مهم است. دنیا پر از افراد و سازمان‌هایی است که برای رسیدن به پول شما، منتظر موقعیتی مناسب هستند. برخی از این افراد و سازمان‌ها، بسیار باهوش و قدرتمندند. اگر آن‌ها از شما باهوش‌تر یا قدرتمندتر باشند، پولتان را خواهند گرفت، به همین دلیل است که آی‌کیوی مالی دوم، بسیار مهم است.

چگونه آی‌کیوی مالی دوم را اندازه‌گیری کنیم؟ آی‌‌کیوی مالی اول عموماً براساس درآمد خالص اندازه‌گیری می‌شود. آی‌کیوی مالی دوم نیز براساس درصدها اندازه‌گیری می‌شود. در ادامه منظورم را متوجه می‌شوید. اینجا سه مثال از درصدهای مختلف آورده شده است. یک: شخصی که در آمریکا سالانه 100هزار دلار از محل حقوقش درآمد دارد، تقریباً 50 درصد آن را به عنوان مالیات‌هایی شامل مالیات‌های فدرال، ایالت و سهم مشارکت در بیمه‌ی حکومت مرکزی یا اف‌آی‌سی‌ای باید بپردازد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
4 دقیقه
پیشگفتار
7 دقیقه
یادداشت نویسنده
10 دقیقه
مقدمه
50 دقیقه
فصل اول: هوش مالی چیست
25 دقیقه
فصل دوم: پنج آی‌کیوی مالی
45 دقیقه
فصل سوم: هوش مالی اول
56 دقیقه
فصل چهارم: آی‌کیوی مالی دوم
46 دقیقه
فصل پنجم: آی‌کیوی مالی سوم
76 دقیقه
فصل ششم: آی‌کیوی مالی چهارم
61 دقیقه
فصل هفتم: آی‌کیوی مالی پنجم
29 دقیقه
فصل هشتم: کمال پول
72 دقیقه
فصل نهم: استعداد مالی خودتان را بهبود ببخشید
25 دقیقه
فصل دهم: آی‌کیوی مالی خودتان را افزایش دهید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید
نویسنده
مترجممیلاد باهوش
راویاسماعیل عسگریان
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید

MAHAN
۱۴۰۳/۱/۸
سلام تقریباً میشه گفت این کتاب را بیش از چهار بار خواندم کتاب عالی است اما درک این مطلب سخت است اگر بخوایم بین کتاب پدر پولدار با این کتاب مقایسه‌ای انجام بدیم این کتاب از نظر من هوش بیشتر‌ی برای درک کردن میخواد ۵ قانون خیلی مهم را می‌گوید که واسه همه افراد مهم است صدای گوینده عالی هست ممنون برای این کتاب عالی
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
کیوساکی پدر تالیف کتابهای مالی و سرمایه گذاریست چون دقیقا استاد موفقیت مالی و سرمایه گذاریست یادی کنم از عبارت خروج از ماتریس که ایشان سالها قبل روشهاش همین رو اذعان میکنه مخصوصا در حیطه املاک ممنون بابت ترجمه و ارائه صوتی
shahab mollaei
۱۴۰۳/۱/۲۸
عالیه به نظرم برای اشخاصی که اول ماه یک اس ام اس واریز و بقیه ماه فقط اس ام اس برداشت دارن عالیه. یاد میگیرین چطور با پولتون رفتار کنین. خوشم اومد
امیر خاکبیز
۱۴۰۳/۱/۲۳
کتابهای کیوساکی عالی هستن ولی ترجمه و راوی یه کم ضعیف کار کردن. همین کتاب رو از رادیو مثبت گوش دادم خیلی واضحتر و دلنشین تر بود برام. در حدی که چندبار گوش دادم
M.n
۱۴۰۳/۱/۱۷
کتاب‌های رابرت کیو ساکی همه خوب هستن درسته که موارد مشترک زیادی بین اون ها هست ولی برای کنترل اوضاع اقتصادی هر کسی و رشد در این زمینه خواندنشان خیلی مفید هستند
بهار
۱۴۰۳/۲/۲
کتاب از نظر محتوا عالی و تاثیرگذار است. صدای گوینده واضح و در ذهن می‌ماند.
حمید
۱۴۰۳/۱/۱۰
خوبه توصیه میشه چون واقعا سرگذشت زندگیشو میگه
حمیدصبوری
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
سلام نویسنده بیشترازسرگذشتش صحبت میکنه جالبه پیشنهادمیشه
زهرا اریایی
۱۴۰۳/۱/۲۷
بسیار عالی و اموزنده
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید

برای دریافت کتاب صوتی هوش مالی خود را افزایش دهید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.