معرفی و دانلود کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال

عکس جلد کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال

آیا ساعت‌های طولانی کار می‌کنید و همچنان چیزی در چنته ندارید؟ آیا تلاش می‌کنید پس‌انداز کنید و ناموفقید؟ رابرت کیوساکی در کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال توضیح می‌دهد که چگونه هر فردی می‌تواند با استقلال مالی به صاحب یک کسب‌وکار موفق یا سرمایه‌گذار شکوفا تبدیل شود.

درباره‌ی کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال

کتاب پیش رو با عنوان اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال نشان می‌دهد که چگونه برخی افراد کمتر کار می‌کنند، بیشتر درآمد دارند، مالیات کمتری می‌پردازند و درعین‌حال یاد می‌گیرند که از نظر مالی آزاد باشند. کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال نوشته‌ی رابرت کیوساکی یک راهنمای مالی است. این اثر برای کسانی نوشته شده است که آماده‌اند از امنیت شغلی فراتر بروند و وارد دنیای آزاد مالی شوند؛ کسانی که می‌خواهند تغییرات قابل‌توجهی در زندگی خود ایجاد کنند و آینده‌ی مالی خود را تغییر دهند.

رابرت کیوساکی (Robert Toru Kiyosaki) نویسنده‌ی کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال (Rich dad's cashflow quadrant rich dad's guide to financial freedom) معتقد است دلیل مشکلات مالی بیشتر مردم این است که سال‌های زیادی را در مدرسه گذرانده‌اند، اما هرگز درباره‌ی پول آموزشی ندیده‌اند. پدر ثروتمند رابرت کیوساکی به او آموخت فقدان تحصیلات مالی به این دلیل است که بسیاری از مردم تمام زندگی خود را برای پول سخت کار می‌کنند، به جای اینکه یاد بگیرند چگونه پول درآوردن برای آن‌ها کار کند.

کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال طرز فکر شما را درباره‌ی شغل و راه‌اندازی کسب‌وکار تغییر خواهد داد. نویسنده‌ی این کتاب به شما انگیزه می‌دهد تا قوانین پولی را بیاموزید؛ قوانینی که ثروتمندان برای ساختن و رشد ثروت خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

رابرت کیوساکی نویسنده‌ی برجسته و یکی از موفق‌ترین مدرسان در حوزه‌ی اقتصاد فردی است. خواندن این کتاب تأثیر عمیقی بر باورهای نادرست رایج در جامعه درباره‌ی مفاهیمی چون دارایی، پول، بدهی، انواع بدهی، سرمایه‌گذاری، پس‌انداز، وام و... می‌گذارد.

نویسنده نارسایی‌های مالی مردم در عصر حاضر را به‌خوبی شناسایی کرده و برای آن‌ها راهکارهای مالی بی‌نظیری ارائه داده است. در این کتاب با ابزارهای مفید و مهمی آشنا خواهید شد که در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، از نقطه‌ی شروع تا انتهای کار، راهنمایتان خواهد بود.

نکوداشت‌های کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال

  • چرا کارمند شدن برای ثروت شما خوب نیست و کارمندی چگونه می‌تواند برای وضعیت مالی شما مضر باشد. (فور مینت بوک)
  • این اثر نشان می‌دهد که چگونه برخی افراد کمتر کار می‌کنند، بیشتر درآمد دارند و مالیات کمتری می‌پردازند. (گوگل بوکز)
  • کار رابرت کیوساکی در امر آموزش، کاری نیرومند، عمیق، شگرف و دگرگون‌کننده است. (آنتونی رابینز، سخنران و نویسنده‌ی مشهور)

کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کارمند یا صاحب یک کسب‌وکار و به مسائل مالی و سرمایه‌گذاری علاقه‌مندید این کتاب برای شما مناسب خواهد بود.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی در سال 1947 در هاوایی به دنیا آمد و در همان‌جا بزرگ شد. او چهارمین نسل از یک خانواده‌ی دورگه‌ی ژاپنی-آمریکایی است.

نویسنده‌ی کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال پس از پایان دوره‌ی دبیرستان، در نیویورک ادامه‌ی تحصیل داد و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست و به عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی به ویتنام رفت.

در بازگشت از ویتنام، زندگی مالی و تجاری رابرت کیوساکی آغاز شد. بعد از کسب موفقیت‌هایی بزرگ، او با گروهی از همکاران خود مؤسسه‌ای به نام مؤسسه‌ی بین‌المللی آموزش تأسیس کرد که امروزه به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان مشغول است و ده‌ها هزار دانشجو دارد.

در بخشی از کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال می‌خوانیم

درسی که در اینجا وجود دارد این است که املاک سرمایه‌گذاری بزرگ‌تر توسط خود دارایی (به معنی دارایی واقعی) تضمین می‌شود زیرا ارزش آن‌ها بر اساس عملکرد است؛ و همه کسانی که در معامله دخیل هستند انتظار دارند که دارایی از طریق عملیات خود به آن‌ها بازپرداخت کند. بنابراین این وام برای بانک (یا سرمایه‌گذاران) آسان است. به همین دلیل است که من تمایل دارم سرمایه‌گذاران جدید را به سمت معاملات بزرگ‌تر به جای معاملات کوچک تک خوابه هدایت کنم. بانک به احتمال زیاد وام شما را رد می‌کند مگر اینکه پول نقد زیادی در دست داشته باشید.

راه دیگر برای شروع، دست به دست کردن خانه است. این بدان معناست که شما خانه‌ای را با قیمت پایین خریداری می‌کنید، آن را بازسازی می‌کنید و سپس آن را با سود می‌فروشید. فقط با یکی از این معاملات، اگر درست انجام دهید، می‌توانید بیش از آنچه بیشتر مردم در یک سال انجام می‌دهند، به دست آورید. کلید موفق (و خوب، هر سرمایه‌گذاری) خرید پایین و فروش بالا است. این به عنوان سرمایه‌گذاری برای سود سرمایه شناخته می‌شود و اگرچه ممکن است شروع به این روش آسان‌تر به نظر برسد، باید به بازاری تکیه کنید که آنچه را که می‌خواهید انجام می‌دهد. هدف نهایی شما سرمایه‌گذاری برای جریان نقدی است - زمانی که بتوانید این کار را انجام دهید، مهم نیست که بازار چه کاری انجام می‌دهد، درآمد کسب خواهید کرد. همانطور که وارن بافت می‌گوید: "وقتی دیگران حریص هستند بترسید و وقتی دیگران می‌ترسند حریص باشید. " به همین دلیل است که می‌توانید وارد شوید و وقتی اقتصاد بد است، خانه‌ها را با قیمتی کم بخرید و وقتی اوضاع اقتصادی خوب است، آن‌ها را با سود کلانی بفروشید؛ اما شما باید استراتژی خروج خود را از قبل بدانید. اگر این کار را نکنید، ممکن است با اهرم بیش از حد، کمبود بودجه و در دردسر بزرگ مواجه شوید؛ و در حالی که دست به دست کردن خانه می‌تواند بسیار سودآور باشد، فقط بدانید که افرادی که املاک را معامله می‌کنند باید بسیار سخت‌تر کار کنند تا به سود برسند و وقتی همه چیز گفته شده و انجام شود، نرخ مالیات بسیار بالاتری بپردازند.

فهرست مطالب کتاب

گام 1: پدرپولدار در مقابل پدر بی‌پول و برنده... سونامی است
گام 2: چرا املاک و مستغلات بهترین سرمایه‌گذاری است؟
گام 3: محتوی، ظرف و دلیل اهمیت آن‌ها برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات
گام 4: ایده پدرپولدار در حوزه املاک و مستغلات
گام 5: شش درس طلایی ثروتمندان
گام 6: اولین دوره املاک و مستغلات من
گام 7: نبوغ پدر پولدار در املاک و مستغلات
گام 8: فلیپینگ، فروش و پیدا کردن پول
گام 9: اولین معامله عمده‌فروشی من
گام 10: احتیاط
گام 11: حق و حقوق مالیاتی و مزایده
گام 12: لحظه طلایی جریان نقدی
گام 13: ایجاد ثروت موروثی بلندمدت از طریق املاک و مستغلات
گام 14: فروش خانه برای خرید آپارتمان
گام 15: بازدهی بی‌نهایت
گام 16: مراحل بعدی و ایجاد تیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات465
زبانفارسی
شابک978-622-284-285-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال

امین خوش نیت
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
کتاب فوق العاده زیبای و کاربردی است پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
غلامرضا میری
۱۴۰۲/۴/۱۵
عالی خوندنش رو دوستانی که کار املاک هستند پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال

برای دریافت کتاب اسرار املاک و مستغلات در کسب درآمد غیرفعال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.