معرفی و دانلود کتاب از دولت عشق

عکس جلد کتاب از دولت عشق
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از دولت عشق

کتاب از دولت عشق نوشته‌ی کاترین پاندر، به اهمیت عشق در زندگی اشاره می‌کند و می‌کوشد نقش آن را در رسیدن به موفقیت‌های شخصی و حرفه‌ای نشان دهد. پاندر که چند دهه بر روی این ایده کار کرده و طرفداران زیادی دارد، در این کتاب از معجزه‌ی عشق و قدرت شفابخش و احیاگر آن می‌گوید و روش‌های خاص عشق ورزیدن را می‌آموزد تا بتوان از نیروی آن به بهترین شکل بهره برد.

درباره‌ی کتاب از دولت عشق

برای رسیدن به موفقیت، راه‌های زیادی وجود دارد. عده‌ای اعتقاد دارند تفکر مثبت و خوش‌بینی یکی از همین شیوه‌هاست. به‌زعم این عده، این شیوه باعث می‌شود دنیا در مسیر خواسته‌های انسان قرار بگیرد و به او در رسیدن به هدفش کمک کند. اما مثبت‌اندیشی گستره‌ی وسیعی را شامل می‌شود و به مفاهیم زیادی ارجاع می‌دهد. یکی از این مفاهیم، عشق است. کاترین پاندر (Catherine Ponder) کوچ و کشیش آمریکایی است که اولین بار این ایده را در کتاب از دولت عشق (The Prospering Power of Love) مطرح کرد. از دید او، عشق ورزیدن، مخصوصاً عشق الهی، مؤثرترین راهی است که باعث می‌شود به موفقیت دست پیدا کنیم. پاندر در این کتاب می‌گوید عشق بالاترین فضیلت انسانی است و به همه‌چیز برکت می‌دهد. وقتی با عشق به اهدافمان نگاه کنیم، نیرویی هماهنگ با ما شکل می‌گیرد و یاری‌مان می‌دهد.

کاترین پاندر زندگی خود را مصداق قدرت عشق‌ورزی می‌داند. او در مقدمه‌ی کتاب از دولت عشق می‌گوید در ابتدای جوانی و زمانی که تازه ازدواج کرده بود، احساس می‌کرد کاملاً خوشبخت است و زندگی خوبی دارد. اما ناگهان اوضاع برای همیشه تغییر کرد. همسرش را از دست داد و به ورطه‌ی اندوهی عمیق افتاد که تا سال‌ها ادامه داشت. او که کشیش کلیسا بود متوجه عشق الهی شد و سعی کرد توجه خود را معطوف به آن کند. از دیدگاه او در کتاب مقدس و در کلام بسیاری از عالمان و بزرگان دینی همیشه صحبت از عشق بوده و این نمی‌توانسته بی‌دلیل باشد. توجه دائمی به عشق و صحبت از آن نتایجش را چندی بعد نشان داد. پاندر به شهرت رسید، زندگی عاطفی دیگری تشکیل داد و به ثروت زیادی دست یافت. اینجا بود که او قدرت فوق‌العاده و برتری عشق را دید و فهمید که با کمک آن می‌توان به همه‌جا رسید.

عارفان معتقدند ابتدایی روشنایی می‌آید، در پی آن روشنگری است و در نهایت، نتایج خوب به دست خواهند آمد. کاترین پاندر روشنایی را به عشق تعبیر می‌کند و می‌گوید، اگر این مسأله را بپذیریم، خواهیم دید که عشق باعث می‌شود بیناتر شویم و مسیرمان را بهتر ببینیم و در پایان به بهترین نتیجه دست خواهیم یافت. او کتاب از دولت عشق را بر مبنای همین ایده، در دهه‌ی 1960 تألیف کرد. در طول این شش دهه‌ها افراد زیادی از کتاب او الهام گرفته‌اند و به موفقیت رسیده‌اند؛ تاجرانی که سرمایه‌شان را چند برابر کرده‌اند و آدم‌هایی که زندگی عاطفی موفق‌تری شکل داده‌اند. پاندر کتابش در مورد معجزه‌ی عشق صحبت می‌کند و قدرت شفابخش و احیاگر آن را توضیح می‌دهد. او همین‌طور روش‌های خاص عشق ورزیدن را می‌آموزد تا بتوان نیروی آن را به خدمت گرفت و از آن برای رسیدن به موفقیت بهره برد.

کتاب از دولت عشق را آرزو خسروپور و هادی خسروپور ترجمه کرده‌اند و انتشارات طاهریان به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی به سوی موفقیت

به سوی موفقیت، مجموعه کتاب‌هایی از انتشارات طاهریان هستند که بر روی حوزه‌ی توسعه فردی و خودیاری متمرکزند و شیوه‌های دستیابی به موفقیت در زندگی را آموزش می‌دهند. این آثار هم به زندگی شخصی و هم به زندگی حرفه‌ای و کاری می‌پردازند و در مورد راه‌های رسیدن به ثروت، پیشرفت در کار، و بهبود روابط صحبت می‌کنند. «هنر جنگ در کارآفرینی»، «میلیونر اتوماتیک»، «نوجوان پولدار» و «اثر لاته» از جمله کتاب‌هایی هستند که در این مجموعه به چاپ رسیده‌اند.

کتاب از دولت عشق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی در زمینه‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی هستید، اگر می‌خواهید زندگی موفق‌تری داشته باشید، این اثر می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای مطالعه باشد.

در بخشی از کتاب از دولت عشق می‌خوانیم

یک زن خانه‌دار تصمیم گرفت در موقعیتی دردسرساز از عشق به عنوان سلاح مخفی خود استفاده کند. او ماه‌ها از شوهر «خوب» خود صحبت می‌کرد. او معدنچی بود که هر بهار خانه را‌ ترک می‌کرد تا در معادن طلا و نقره شمال غرب کار پیدا کند. معمولاً بعد از رفتن او به معدن، دیگر خبری از او چیزی نمی‌شنید. از او دوباره تا اواخر پاییز خبری نبود، زمانی که او به خانه می‌آمد تمام زمستان را بیکار می‌گشت. در ماه‌های تابستان، او را در خانه تنها می‌گذاشت و او مجبور بود به عنوان پیشخدمت کار کند، یا هر کاری که می‌توانست برای تغذیه، لباس تهیه و پرداخت قبوض انجام دهد. او گاهی به طلاق فکر می‌کرد زیرا زندگی با همسرش یک مبارزه ناامیدکننده برای زندگی به نظر می‌رسید. پس از آن بود که او با قدرت فوق‌العادۀ عشق در حل مشکلات آشنا شد. او به جای پرداختن مداوم به عیوب شوهرش، شروع کرد تکرار این عبارت که عشق الهی در ازدواج او، در امور مالی آن‌ها و در آینده شغلی شوهرش کار کامل خود را انجام می‌دهد.» ناگهان اتفاقات خوب شروع شد.

شوهرش به او نامه نوشت که در یک معدن نقره کار پیدا کرده است و زمانی که اولین چک حقوقی خود را دریافت کند شروع به ارسال مرتب پول به خانه خواهد کرد. از آنجایی که او قبلا هرگز پولی به خانه نفرستاده بود، این یک معجزه به نظر می‌رسید. اگرچه در گذشته در زمانی که دور بود اصلاً نامه ننوشته بود، اما اکنون مرتب نامه‌های طولانی و دوستانه می‌نوشت و حتی از تمایل خود برای داشتن یک زندگی مشترک خوب صحبت می‌کرد. در پایان فصل معدن (تابستان) نوشت که برای زمستان هم کار دارد. این غیرعادی بود زیرا نوع کار او همیشه فصلی بود. همانطور که همسرش همچنان بر اجرای کامل عشق الهی تاکید می‌کرد، ازدواج آن‌ها کاملاً هماهنگ و بدهی‌های دیرینه آن‌ها پرداخت شد. شوهرش شرکت معدنی خود را تشکیل داد و برای خودش وارد تجارت شد. زن به همسرش کمک کرد تا کسب‌وکار خودش را راه‌اندازی کند که وقتی در معدن نیست، او شرکت را مدیریت می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قدرت چندوجهی عشق
فصل 1. معجزه عشق
فصل 2. راه خود را برای موفقیت دوست داشته باشید
فصل 3. عشق یک قدرت شفابخش دارد
فصل 4. قدرت احیاگر عشق
فصل 5. روش خاص عشق/ قسمت اول
فصل 6. روش خاص عشق/ قسمت دوم
فصل 7. عشق چگونه نمود پیدا می‌کند؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از دولت عشق
نویسنده
مترجمآرزو خسروپور، هادی خسروپور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-284-297
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از دولت عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب از دولت عشق

برای دریافت کتاب از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.