معرفی و دانلود کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها

عکس جلد کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها
قیمت:
۱۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها

کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها، یکی از بهترین ابزارها برای آموزش مهارت‌های اجتماعی و درک ارتباطات برای کودکان است. محسن صدیقی مشکنانی در این کتاب از تصاویر رنگی و پرسش‌های گوناگون بهره می‌برد تا این مهارت مهم را آموزش دهد. ادراک بصری کودکان با این کتاب تقویت خواهد شد.

درباره‌ی کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها

تشخیص نشانه‌ها یکی از مهم‌ترین مهارت‌های کودکان است که باعث می‌شود آن‌ها با دیگران ارتباطی مؤثر داشته باشند، در موقعیت‌های متنوع از خود واکنشی دقیق نشان دهند، احساسات و افکار اطرافیان را درک کنند و در مهارت‌های اجتماعی رشدی چشمگیر داشته باشند. در کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها، محسن صدیقی مشکنانی ویژگی‌های زیر را در کنار هم آورده است:

  • تصاویر رنگی و جذاب: تصاویر این جلد از مجموعه‌ی «مهارت‌های بنیادی» نیز مانند مجلدات پیشین، برای کودکان طراحی شده است و در درک بهتر مفاهیم نقشی کلیدی دارد.
  • پرسش‌های گوناگون: در هر صفحه از کتاب پرسشی مرتبط با 4 تصویر قرار گرفته. در هر تصویر افراد مختلف در حال انجام کاری هستند و کودکان باید نوع کار را تشخیص دهند.
  • یادگیری فعال: محسن صدیقی مشکنانی والدین را تشویق می‌کند تا کودکان را در فرایند یادگیری مشارکت دهند. همچنین در مقدمه‌ی کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها، راهنمایی برای والدین آمده است.

معرفی و دانلود کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها

اما چگونه باید از این کتاب استفاده کنید؟ محسن صدیقی مشکنانی پیشنهاد می‌کند از کودکتان بخواهید به تصاویر کتاب نگاه کند و درباره‌ی افراد و کارهای آن‌ها صحبت کند. سپس سؤالات هر صفحه را از فرزندتان بپرسید و در صورت شنیدن پاسخ درست یا خلاقانه، او را تشویق کنید یا به او جایزه دهید. استدلال‌های کودکان در کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها اهمیت زیادی دارد؛ پس لازم است علاوه بر سؤالات، از کودکان درخواست کنید استدلال خود را توضیح دهند. پس از پایان کتاب، کودک را به بیرون از خانه ببرید و همراه با او، فعالیت افراد مختلف را تحلیل کنید. با این کار، مهارت تشخیص نشانه‌ها را در فرزندتان تقویت می‌کنید.

کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها جلد پنجم از مجموعه‌ی مهارت‌های بنیادی انتشارات ممد است.

کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها برای تقویت مهارت‌های کودکان 4 سال به بالا نوشته شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها
نویسنده
ناشر چاپینشر ممد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-99786-9-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها

برای دریافت کتاب کی داره چی کار می‌کنه؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.