معرفی و دانلود کتاب کسی آن زیر هست؟

عکس جلد کتاب کسی آن زیر هست؟
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کسی آن زیر هست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کسی آن زیر هست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کسی آن زیر هست؟

کتاب کسی آن زیر هست؟ نوشته‌ی زهرا هنرکار داستانی جالب، آموزنده و حتی اندکی باورنکردنی درباره‌ی دنیای حیوانات است. این قصه چیزهای زیادی را درباره‌ی لانه‌های حیوانات، شیوه‌های محافظتی آنان از خود، خانواده، غذاهایشان و روابط آنان با یکدیگر به کودکان خواهد آموخت.

درباره‌ی کتاب کسی آن زیر هست؟

زهرا هنرکار در کتاب کسی آن زیر هست؟ داستانی جالب، شوکه‌کننده و آموزنده را خلق کرده است که مسائل بسیاری را درباره‌ی شیوه‌ی زندگی حیوانات، مدل‌های ساخت لانه و راه‌های حفاظت از خود، خانواده و غذا و روابطشان با یکدیگر به مخاطب کودک، می‌‌آموزد. این داستان در عین اینکه آموزنده است، داستان بسیار جذاب، بامزه و سرگرم‌کننده‌ای را در دل خودش جای داده است.

ماجرا از این قرار است که یک روز خرگوش و فیل‌کوچولو با هم برای چیدن گردو به سمت درخت‌ها می‌روند. خرگوش به کمک فیل‌کوچولو از درخت‌ها بالا می‌رود و گردوها را به زمین می‌ریزد. فیل‌کوچولو هم گردوها را با خرطومش جمع می‌کند و در سبد می‌گذارد. در همین حین، ناگهان پای فیل بدون اینکه متوجه شود، درون یک گودال می‌رود. گودالی که انبار گردوهای خانم‌موشه بوده. حالا خرگوش و فیل‌کوچولو باید کمک کنند و سنگی پیدا کنند، تا بر گودال خانم‌موشه بگذارند. زیرا ممکن است سنجاب‌ها، این انبار گردو را پیدا کنند و گردوهای خانم‌موشه را از چنگش دربیاورند. مشکل اینجاست که خرگوش و فیل‌کوچولو هر سنگی را که برمی‌دارند، جانوری زیر آن در حال زندگی کردن است!

چنان‌که بیان شد نویسنده با آفریدن این داستان چند مسئله‌ی مهم را در کنار هم و در میان قصه، برای مخاطبان روشن می‌کند. او در داستان پیشِ رو این واقعیت علمی را به کودکان می‌آموزد که بعضی از جانوران در زیر سنگ‌ها لانه می‌گزینند و زندگی می‌کند. این سنگ‌ها بعضی وقت‌ها انقدر بزرگ‌اند که حتی یک فیل هم به سختی می‌تواند آن‌ها را بلند کند. علاوه‌براین، رابطه‌ی بین موش‌ها و سنجاب‌ها نیز در این داستان مورد توجه قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه هر دو گونه‌ی جانوری به خوراکی‌هایی مانند گردو علاقه‌مند هستند، گاهی برای دست‌یابی به غذا، با هم رقابت می‌کنند.

علاوه‌بر داستان جذاب و آموزنده‌ی کتاب، تصویرهای آن نیز که اثر علی گنجوی هستند، بسیار چشم‌نواز و گیرا و هیجان‌‍انگیزند. این تصویرها با داستان هم‌سویی دارند و تخیل کودک را بیشتر و بهتر در فرایند خواندن درگیر خواهند کرد.

کتاب کسی آن زیر هست؟ نوشته‌ی لیلا هنرکار با تصویرگری علی گنجوی به‌همت نشر پرنده آبی،‌ واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، به چاپ رسیده است.

کتاب کسی آن زیر هست؟ برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب کسی آن زیر هست؟ می‌خوانیم

فیل کوچولو به اولین سنگ بزرگی که رسید به زحمت آن را از زمین بلند کرد. سنگ سنگین بود. فیل خواست سنگ را روی زمین بغلتاند که صداهای درهم‌وبرهمی از زیر آن شنید: «آهای، چه کار می‌کنی؟ مگر در زدی که بگویم بفرما داخل؟!» خرگوش نگاهی به زیر سنگ کرد. دو تا مار باریک که مشغول بازی مار و پله بودند، برّوبرّ به او نگاه می‌کردند.

یکی از مارها به خرگوش گفت: «می‌آیی با ما بازی کنی؟»
خرگوش گفت: «نه، عجله دارم.»
مار گفت: «پس، تا پرنده‌های شکاری ما را ندیدند، زودتر سنگ را سر جایش بگذار.»
با اشاره‌ی خرگوش، فیل کوچولو سنگ را آهسته سر جای اولش گذاشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کسی آن زیر هست؟
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-478-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کسی آن زیر هست؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کسی آن زیر هست؟

برای دریافت کتاب کسی آن زیر هست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.