معرفی و دانلود کتاب کارناوال وحشت

عکس جلد کتاب کارناوال وحشت
قیمت:
۷۸۰۰۰ ۳۹,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارناوال وحشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارناوال وحشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارناوال وحشت

کتاب کارناوال وحشت نوشته‌ی الناز دادخواه رمانی است که با بهره‌گیری از عناصر و ایده‌های جدید و روزآمد تلاش می‌کند جایگاه خود را در ژانر وحشت بیابد. این کتاب داستان دختری را روایت می‌کند که از زندگی‌اش ناراضی است و در آرزوی آن است که بتواند از زندگی‌اش فرار کند، اما سرانجام در دردسر می‌افتد.

درباره‌ی کتاب کارناوال وحشت

کتاب کارناوال وحشت نوشته‌ی الناز دادخواه داستان زندگی دختری به نام برندا را روایت می‌کند که با اینکه در خانواده‌ای متمول زندگی می‌کند، اما اوضاع خانوادگی خوبی ندارد. او در محیط دانشگاه نیز با چالش‌هایی روبه‌روست. به سبب حسادت با یکی از دختران دانشگاه به نام هانا، وارد مبارزه شده و تلاش می‌کند با رفتارهای تصنعی و خودنمایی کردن، محبوبیت خود را در میان اطرافیانش بالا ببرد تا هانا را شکست دهد.

برندا با پسری به نام جیک دوست است، اما رابطه‌ی او با جیک هم فقط برای این است که از اعتبار خانوادگی جیک برای محبوبیت خود استفاده کند. به همین خاطر به دنبال بهانه‌ای است که این رابطه را پس از رسیدن به مقصود، تمام کند. این بهانه با ورود آیدن به داستان جور می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب کارناوال وحشت

در کنار این مسائل، برندا و سوفیا با هم تصمیم می‌گیرند برنامه‌ی یک مسافرت دوسه‌روزه را بچینند تا اندکی استراحت کنند. آنان از اطرافیانشان در دانشگاه نیز برای این کمپ چندروزه دعوت می‌کنند. حضور در این کمپ، آغاز ماجراهای غیرطبیعی و هراس‌آور کتاب کارناوال وحشت خواهد بود.

الناز دادخواه در این داستان با الهام گرفتن از آنچه امروز در میان نوجوانان و جوانان وجود دارد و استفاده از عناصر امروزینی مانند دارک‌وب، دیپ‌وب و دیگر صفحات مجازی خطرناک، روایتی دلهره‌آور و ترسناک ساخته است. همچنین می‌توان گفت که او بسیار دقیق از فضای رایج در میان جوانان خبر دارد و توانسته مسائل روزآمد و امروزین را در داستانش بگنجاند و بپروراند.

زبان داستان ساده و نزدیک به زبان محاوره است. راوی داستان خود برنداست که روایت را از زاویه‌ی اول‌شخص نقل می‌کند. دادخواه از نام‌های خارجی در این داستان استفاده کرده و فضای داستان را هم طوری سامان داده است که که گویی در خارج از ایران در جریان است تا بتواند داستانش را آسان‌تر و بدون محدودیت بیان کند.

کتاب کارناوال وحشت نوشته‌ی الناز دادخواه توسط نشر موج به چاپ رسیده است.

کتاب کارناوال وحشت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوجوانان و بزرگ‌سالانی که به داستان‌های ژانر وحشت علاقه‌مند هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب کارناوال وحشت می‌خوانیم

دلقک با صدای کریهی خندید و گفت: «اون‌موقع دست و پای اون دختر رو باز می‌کنیم. اون می‌تونه بره چون برنده شده و اون‌وقت تو به جاش به سیبل بسته می‌شی و یکی از دلقک‌های کارناوال جایی که الان هستی قرار می‌گیره و فقط یه چاقو به‌سمتت پرتاب می‌کنه، اما این‌که چاقو رو به کجا پرتاب کنه...»

مکثی کرد و بعد همه‌ی دلقک‌ها با صدای بلند خندیدن...

- «پس قوانین می‌گن یا باید بزنی یا بمونی تا ضربه بخوری!»

دختر رنگ‌پریده‌تر و پسر کبودتر شد. هوشمندانه بود می‌خواستن کاری کنن که خودمون، خودمونو به کشتن بدیم. ممکن بود یکی بخواد از قصد، همه‌ی چاقوها رو با فاصله و بیرون سیبل بزنه بنابراین پیشگیری کرده بودن. یا باید می‌زدیش یا باید کشته می‌شدی. حاضر بودم شرط ببندم دلقک‌ها نشونه‌گیری‌شون بی‌نقص باشه و چه هدفی براشون بهتر از سر یا قلب بود؟ ما رو در شرایطی قرار داده بودن که یا باید جون خودمون رو در نظر می‌گرفتیم یا جون دیگری رو! ما باید انتخاب می‌کردیم و این جنبه‌ی ترسناک بازی بود.

پسر اولین چاقو رو که پرتاب کرد همه‌ی نفس‌ها توی سینه‌ها حبس شده بود. چاقو کمی پایین‌تر از دست دخترک توی سیبل رفت. چاقوی دوم هم زیر دست دیگه‌اش. همه نفسی از سر آسودگی کشیدن. به‌خاطر باز بودن فضای دو طرف دست‌ها نشونه‌گیری چندان سخت نبود، اما دو هدف بعدی سخت‌تر و حساس‌تر بودن.

درحالی‌که دست‌هاش لرزش خفیفی داشتن چاقوی بعدی رو کمی تاب داد، نفس عمیقی کشید، کمی عقب‌گرد کرد و با قدرت چاقو رو پرتاب کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارناوال وحشت
نویسنده
ناشر چاپینشر موج
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات331
زبانفارسی
شابک978-622-682613-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۷۸۰۰۰ ۳۹,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارناوال وحشت

A
۱۴۰۳/۶/۶
شروعه خوبی داشت و خوب مارو با شخصیت ها آشنا کرد من از خوندنش لذت بردم، اواخر کتاب داشتم سعی میکردم پایانش رو حدس بزنم ولی پایانش خیلی با چیزی که تصور میکردم فرق داشت
Haniyeh Siavash
۱۴۰۳/۵/۲۶
یه کتاب در ژانر وحشت معمایی. به کسایی که این ژانر رو دوست دارن پیشنهاد میشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کارناوال وحشت

برای دریافت کتاب کارناوال وحشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.