معرفی و دانلود کتاب پیش به سوی کارآفرینی: راهنمای ایجاد و مدیریت یک کسب و کار موفق

عکس جلد کتاب پیش به سوی کارآفرینی: راهنمای ایجاد و مدیریت یک کسب و کار موفق
قیمت:
۹۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیش به سوی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیش به سوی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیش به سوی کارآفرینی: راهنمای ایجاد و مدیریت یک کسب و کار موفق

جیمز آر.کوک در کتاب پیش به سوی کارآفرینی شرح می‌دهد که چطور می‌توان با حداقل امکانات یک کسب‌وکار مستقل را انتخاب و ایجاد کرد، با چالش‌های آن مواجه شد و در آن به موفقیت رسید. این کتاب مناسب افرادی‌ست که از زندگی کارمندی خود خسته شده‌اند و نمی‌دانند چطور استارتاپ خود را پایه‌گذاری کنند.

درباره‌ی کتاب پیش به سوی کارآفرینی

یکی از مهم‌ترین مواردی که هر فردی در دوران جوانی و میانسالی خود با آن درگیر است، شغل و محل کار اوست. هر فرد به طور متوسط 8 ساعت در روز و دست کم 40 ساعت از هفته‌ی خود را مشغول کار کردن است، از همین رو باید که از شغل خود رضایت داشته و از حضور در محل کار خود لذت ببرد. بگذارید نگاهی محدودتر و شخصی‌تر به این مسئله داشته باشیم. رابطه‌ی شما با شغل و کارتان چطور است؟ آیا از کار خود لذت می‌برید و هر روز صبح با اشتیاق از خواب بیدار می‌شوید؟ آیا رابطه‌ی خوبی با رئیستان دارید و از حقوقی که دریافت می‌کنید کاملا راضی هستید؟ یا بالعکس کار کردن مدتی‌ست برایتان تبدیل به عذابی هر روزه شده و صبح‌ها پیش از بیرون آمدن از تخت به استعفا فکر می‌کنید؟ آیا از کار کردن زیاد با حقوقی اندک خسته شده‌اید و دیگر تحملتان از کنترل شدن دائمی تمام شده؟ آیا از کار کارمندی خسته شده‌اید و احساس می‌کنید در یک لوپ بی‌پایان گیر افتادهاید؟

برای هر کس در زندگی دو راه وجود دارد: کارآفرینی و کارمندی! همان‌طور که احتمالا می‌دانید کارمند کسی است که در یک شرکت در ازای میزان مشخصی حقوق کارهای مشخصی را انجام می‌دهد و کارآفرین شخصی‌ست که خود شرکتی را پایه‌گذاری کرده و تعدادی کارمند دارد که برای وی کار می‌کنند. حال انتخاب شما کدام است؟ یک کارآفرین باشید یا کارمند؟!

شاید پیش خود فکر کنید که این موضوع به انتخاب شخصی شما بستگی ندارد و کارآفرین بودن به سبب نیاز به امکانات مالی زیاد برای همه ممکن نیست اما اشتباه نکنید! جیمز آر.کوک (James R.Cook) که خود کارآفرین بسیار موفقی است در کتاب پیش به سوی کارآفرینی (The Start-Up Entrepreneur) شرح می‌دهد که می‌توان از صفر و بدون امکانات خاصی یک استارتاپ را پایه‌گذاری کرد و آن را به موفقیت رساند.

این کتاب از سیزده فصل تشکیل شده است و نویسنده در هر فصل به جنبه‌ای مختلف از کارآفرینی می‌پردازد. او ابتدا ویژگی‌های شخصیتی یک کارآفرین را برای مخاطبان روشن کرده و سپس از چالش‌های آغاز کار سخن به میان می‌آورد. او برای مخاطبان شرح می‌دهد که چطور می‌توان یک ایده‌ی خوب برای ایجاد کسب‌وکار خود پیدا کرد. جیمز آر.کوک در فصل‌های بعدی به سراغ مواردی همچون استخدام کارمندان، اداره‌ی کسب‌وکار و بازاریابی می‌رود و راهکارهای کاربردی و عملی را برای فروش و موفقیت در این حوزه ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب و قابل توجه کتابِ حاضر آن است که نویسنده در هر فصل از کتاب درباره‌ی تجربیات خود سخن گفته و مثل معلمی دلسوز و مهربان مخاطبان را راهنمایی کرده است. این کتاب زبانی ساده و دوستانه دارد و به دور از کلیشه‌ها و مطالب زرد و انگیزشی، یک دورنمای واقعی را از کارآفرینی به نمایش گذاشته و چالش‌های مسیر را برای خوانندگان مشخص کرده است.

کتاب پیش به سوی کارآفرینی به‌همت میترا تیموری به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات ناب اندیشان به چاپ رسیده است.

کتاب پیش به سوی کارآفرینی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از کار کارمندی خسته شده‌اید، در فکر ایجاد کسب‌وکار خودتان هستید اما مطمئن نیستید که باید از کجا شروع کنید و دوست دارید ریزه‌کاری‌های ایجاد یک استارت‌آپ را بدانید، این کتاب می‌تواند یک راهنمای مناسب و کاربردی برای شما باشد.

در بخشی از کتاب پیش به سوی کارآفرینی: راهنمای ایجاد و مدیریت یک کسب و کار موفق می‌خوانیم

کارآفرین، (کسى که این کتاب قصد زنده نگاه داشتن، پروراندن و ازدیاد آن را دارد) از هیچ، مؤسسه‌اى پیشرو مى‌آفریند. کارآفرینان ترکیب جدیدى را ایجاد کرده یا مورد استفاده قرار مى‌دهند. آن‌ها نوآورند. ولى چگونه یک کارآفرین تازه‌کار، نوآورى، هوشمندىِ شناخت فرصت‌هاى سودآور، و مهارت‌هاى لازم براى خلق کسب‌وکارى جدید را به دست مى‌آورد؟ فقط با انجام کار! تجربه، تازه‌کارها را پخته مى‌کند. رمز موفقیت، شروع کار است. کارى را دست بگیرید. بدانید آن کار مال شما خواهد بود.

از ابتدایى‌ترین مفهوم مربوط به کسب‌وکار موفق شروع کنیم. شما به‌عنوان یک کارآفرین باید محصول یا خدمت خاص خود را، در چارچوب بازار، در کنار محصولات و خدمات رقابتى دیگر، به پادشاهان بازار عرضه کنید. آن‌ها آنچه را بپسندند انتخاب و خریدارى مى‌کنند. این پادشاهان بازار همانا مصرف کنندگان‌اند؛ کسانى که تعیین مى‌کنند چه کسى برنده باشد و چه کسى بازنده؛ چه کسى موفق شود و چه کسى شکست بخورد. آن‌ها زیرک و آگاهند و بخشش در کارشان نیست. شما باید با کالاهاى خدماتى پرمزیت، این فرمانروایان را راضى نگهدارید. یک کسب‌وکار با ارائه محصولات باارزشى که آن‌ها از روى میل انتخاب مى‌کنند، شروع مى‌شود یا به پایان مى‌رسد. چارلز کترینگ، یکى از بزرگترین کارآفرینان نوآور دنیا مى‌گوید:

«در کسب‌وکار، آن که هرگز درباره‌اش فکر نمى‌کنید و نمى‌شناسیدش، مى‌نشیند و کل جریان را کنترل مى‌کند. او مشترى شما است. تمام سود و زیانى که در دفاتر یک تولیدکننده دیده مى‌شود، حاصل تشویق‌ها و تحذیرهاى مشتریان است.»

فهرست مطالب کتاب

پیش درآمد
درآمد
1: آغاز کار، یک مبارزه است
2: چگونه یک زمینه کارىِ مناسب بیابید
3: چگونه شرکت خود را راه بیاندازید
4: چگونه کارمند بگیرید و روابط خود را تنظیم کنید
5: چگونه با تکیه بر سه اصل، راه خود را هموار کنید
6: چگونه بر نگرانى‌هاى خود غلبه کنید
7: چگونه کسب‌وکار جدید خود را اداره کنید
8: چگونه بازاریابى کنید
9: چگونه بفروشید
10: چگونه مالیات‌ها و اداره دارایى بر کسب‌وکار شما اثر مى‌گذارند
11: چگونه به کسب‌وکار خود تنوع بخشید
12: چگونه با رکود در کسب‌وکار مواجه شوید
13: کارهایى که پس از موفقیت نباید انجام دهید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیش به سوی کارآفرینی: راهنمای ایجاد و مدیریت یک کسب و کار موفق
نویسنده
مترجممیترا تیموری
ناشر چاپیانتشارات ناب اندیشان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات251
زبانفارسی
شابک978-622-95810-3-2
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیش به سوی کارآفرینی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیش به سوی کارآفرینی

برای دریافت کتاب پیش به سوی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.