معرفی و دانلود کتاب پسر وحشی

عکس جلد کتاب پسر وحشی
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پسر وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پسر وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پسر وحشی

کتاب پسر وحشی، داستانی تاریخی، رازآلود، ماجراجویانه و جذاب برای کودکان و نوجوانان، به‌قلم راب لوید جونز به نگارش درآمده است. در این کتاب، ماجرای پسر پُرمویی روایت می‌شود که دیگران او را یک هیولا می‌دانند! پسری که در گوشه‌ای از لندنِ آلوده‌ی تاریک در سال 1841، زندگی سختی را می‌گذراند...

درباره‌ی کتاب پسر وحشی

شبی مه‌گرفته در سال 1838، پسری پُرمو، نحیف و لاغر، آزرده‌خاطر، ملول و ترسیده، در گوشه‌ای از یک کارگاه، روزگار سختی را می‌گذارند. او توسط خانواده‌اش رها شده بود و بی‌آن‌که فردی به او محبت و توجه والدانه‌ای نشان داده باشد، بزرگ شده بود؛ بی‌نام و نشان. البته نام‌های زیادی داشت که مردم یا هم‌سن‌وسال‌هایش به او نسبت داده بودند. اسم‌هایی مثل موری، پادری پشمالو، بیلی میمونه یا گرگ زنجیری... . اما از آن شبِ مه‌گرفته که معرکه‌گیر به‌دنبال او آمده بود، نامَش پسرِ وحشی شد.

معرفی و دانلود کتاب پسر وحشی

راب لوید جونز (Rob Lloyd Jones)، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه در حوزه‌ی داستان‌های کودکان و نوجوانان است؛ او در کتاب پسر وحشی (Wild Boy & the Black Terrorm) ماجرا را از آن شبی که معرکه‌گیر، پسرک را برای سیرک و نمایش عجایب خلقت خریداری کرد، شروع می‌کند. پسر وحشی چندسالی را با معرکه‌گیر و دستیارش منطقه‌به‌منطقه می‌گردد و در سیرک سیار، ظاهر عجیب خود را به نمایش می‌گذارد. او به نگاه‌های تمسخرآمیز و رفتارهای توهین‌آمیز عادت کرده است، اما دوست دارد فرصتی داشته باشد تا بتواند آزادانه دیگران را ببیند و کمی از هیاهوی معطوف به خودش فاصله بگیرد. در یکی از شب‌ها که خود را برای نمایش آماده می‌کند، فرصت کوتاهی برای او پیش می‌آید تا مردمی را که به قصد دیدنِ او آمده‌اند، تماشا کند؛ در همین لحظات متوجه یک فرد مشکوک می‌شود و بلافاصله، تمام نشانه‌های شک‌برانگیزِ ظاهرِ آن فرد را در ذهن خود بالا و پایین می‌کند و ذهنش درگیر این مسئله می‌شود که آن فردِ مشکوکِ ایستاده در میان جمعیت کیست؟! درگیریِ ذهنِ پسر وحشی با مشاهده‌ی کیف‌قاپی و دزدی آن فرد تبدیل به جرقه‌ای در زندگی او می‌شود؛ جرقه‌ای که او را در مسیر دیگری از زندگی قرار می‌دهد.

راب لوید جونز،‌داستان را با شیب ملایم، اما سرشار از اتفاقات جذاب برای کودکان و نوجوانانِ علاقه‌مند به داستان‌های معمایی، پیش می‌برد و تقویتِ حس کنجکاوی و تصویرسازی را با خواندن هر قسمت از داستان و جزئیاتی که بیان کرده است، آسان می‌کند.

کتابِ پسرِ وحشی در سه بخشِ داستانی که هرکدام در چند قسمت شرح داده شده‌اند، با لحنی ساده و روان و با استفاده از عبارت‌های نسبتا کوتاه و آسان‌خوان، نوشته شده است و خلاقیتِ نویسنده در داستان‌سازی و روایت ماجراهای جذاب و کارآگاهی، ذوق و شوق کودکان و نوجوانان را برمی‌انگیزد.

ترجمه‌ی کتاب پسر وحشی را فرمهر امیردوست انجام داده و این کتاب به‌همت انتشارات دنیای اقتصاد، به چاپ رسیده است.

کتاب پسر وحشی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمامی کودکان 9 تا 12 ساله و همچنین نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز، مناسب است.

در بخشی از کتاب پسر وحشی می‌خوانیم

زنگ خطر به صدا در‌آمد؛ اما آقایان موفق نشدند تبهکاران را در محل پیدا کنند. پلیس هم تاکنون نتوانسته است مشخص کند که قاتلان به چه طریقی وارد خانه شده‌اند؛ اما شکی نیست که جنایتکاران همان پسر وحشی و دستیارش، کلاریسا اورت، هستند که تاکنون از دست قانون متواری و مخفی شده‌اند.

شهروندان لندنی از رویداد چنین جنایت‌هایی در اضطراب به سر می‌برند. پلیس مشخصات ظاهری پسر وحشی را به شرح زیر منتشر کرده است:

قد حدودا یک متر، لاغر، بدنش کامل با مو پوشید شده است، کت نظامی قرمز به تن دارد، شلوار پاره، پای برهنه. او به نام‌های پسر وحشی لندن و هیولای برموندزی نیز شناخته می‌شود. مشخصات کلاریسا اورت اینگونه است: موی سرخ، کک‌ومکی، لباس قرمز و طلایی سیرک به تن دارد. او به نام شیطان سیرک شناخته می‌شود. پلیس قصد دارد هر چه سریع‌تر این تبهکاران را تحویل ماموران قانون بدهید.

روزنامه در دست پسر وحشی می‌لرزید. دوباره خبر را خواند. اصلا باورش نمی‌شد. درست مثل بازیچه شده بود. برایش پاپوش درست کرده بودند. یک قتل دیگر را به پایش نوشته بودند؛ اما پسر وحشی حتی مقتول را نمی‌شناخت.

خشم در دلش زبانه می‌کشید. چون عجیب‌الخلقه بود، همه فکر می‌کردند گناهکار است. نمی‌توانست جلوی خودش را بگیرد. یکی از کاسه‌های سوپ را برداشت و محکم به دیوار انباری کوبید. روی میز خم شد، فحش داد و موهای صورتش را کشید.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌درآمد
بخش اول/ معرکه‌ی حیرت‌انگیز پسر وحشی
بخش دوم/ پسر وحشی، لندن و کلاریسا اورت شیطان سیرک
بخش سوم/ دستگاهی که آدم را تغییر می‌دهد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پسر وحشی
نویسنده
مترجمفرمهر امیردوست
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-600-8004-19-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پسر وحشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پسر وحشی

برای دریافت کتاب پسر وحشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.