معرفی و دانلود کتاب هنر طراحی 1

عکس جلد کتاب هنر طراحی 1
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر طراحی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر طراحی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر طراحی 1

کتاب هنر طراحی 1 اثر مایکل باتکاس کوشش دارد تا اصول، شیوه‌ها و تمهیداتی را که در طراحی اهمیت دارند، آموزش دهد. نویسنده در همان بخش مقدمه از اهمیت طراحی و این واقعیت می‌گوید که یک مداد می‌تواند از چه قدرت ویژه‌ای برخوردار باشد و کافی‌ست طراح بتواند به‌خوبی ایده‌هایش را با آن عینیت بخشد. این کتاب قصد دارد اثر الهام‌بخشی برای مخاطبان باشد و مجموعه‌ای از ایده‌های گوناگون را به طراحان مبتدی آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب هنر طراحی 1

تابه‌امروز کتاب‌های گوناگونی در مورد طراحی منتشر و ترجمه شده است، اما کمتر اثری را می‌توان نام برد که به منبعی الهام‌بخش برای مخاطبان تبدیل شده باشد. این اثر، فقط یک کتاب در باب آموزش تکنیک‌های طراحی یا تمریناتی که باید به‌طور مستمر اجرا کنید نیست؛ این اثر علاوه‌بر تمامی این موارد قادر است ایده‌های متنوعی را در ذهن شما شکل دهد. برای همین است که باید گفت کتاب هنر طراحی 1 (The Art of Drawing) برای تمام آن کسانی‌ست که عشق و شور فراوانی به نقاشی و هنر طراحی دارند.

مایکل باتکاس (Michael Butkus) به شما می‌گوید که یک مداد می‌تواند همه‌فن‌حریف باشد و قادر است به تمام ایده‌های هیجان‌انگیز، عجیب، متفاوت و خاص یک طراح تجسد و عینیت بخشد. در واقع، شما زمانی می‌توانید تکنیک‌ها و تمهیدات هنر طراحی را فرا بگیرید که طرز استفاده از مداد را به‌درستی یاد بگیرید. وقتی دریابید که این مداد شما چه قابلیت‌هایی دارد و با چه ظرافتی می‌توان از آن بهره برد، آن وقت است که در هنر طراحی به یک شخص حرفه‌ای تبدیل خواهید شد.

کتاب هنر طراحی 1 برای نقاشان مبتدی نوشته و مدون شده است. اثری که قرار است در همان مطالب آغازین خود شما را با مداد آشنا کند. نویسنده در اثر، پس از آنکه شما را با جادوی مداد و اهمیت آن در طراحی آشنا کرد، به بحث فرم می‌پردازد. اینکه وقتی از فرم در طراحی حرف می‌زنیم منظورمان چیست. زمانی یک شخص تصمیم می‌گیرد خطوط مورد نظر خود را بکشد، به یک بیان، احساس و زیبایی‌شناسی خاص خودش را نشان می‌دهد. برای دست‌یابی به چنین بیانی، نقاش باید از شیوه‌هایی که خطوط مورد نظر به فرم می‌رسند شناخت پیدا کند و مایکل باتکاس با ظرافت و حوصله این موارد را در کتاب هنر طراحی 1 شرح داده است.

این کتاب شیوه‌های طراحی را به شما یاد می‌دهد و با مطالعه‌ی آن می‌آموزید که چطور خانه، حیوانات و همچنین چهره‌های انسانی را ترسیم کنید. بی‌شک برای کشیدن هرکدام از این موارد باید تکنیک‌های خاصی را یاد بگیرید. همینطور این نکته‌ی مهم را درمی‌یابید که خطوط و شیوه‌ی طراحی در ترسیم یک پرتره‌ی انسانی با کشیدن یک حیوان تفاوت‌های اساسی دارد. مایکل باتکاس از نثری ساده و آموزشی برای بیان مطالب و آموزش‌هایش بهره برده است. او به‌گونه‌ای مطالب را برای شما آماده کرده که حتی اگر اولین روزی‌ست که مداد طراحی در دست می‌گیرید، بازهم قادر باشید این هنر را یاد بگیرید.

کتاب حاضر را انتشارات برگ‌نگار با ترجمه‌ی پروین شیخی چاپ و منتشر کرده است.

کتاب هنر طراحی 1 برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب و اجرای تمرینات آن به نقاشان مبتدی و همه‌ی علاقه‌مندان به هنر طراحی و نقاشی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب هنر طراحی 1 می‌خوانیم

در طراحی کردن، این ارزش‌های نور هستند که فرم اجسام را در اختیار ما قرار می‌دهند؛ نه فرم کلی آن‌ها. ارزش‌های نور شامل مناطق روشن، تیرگی‌ها و تمامی سایه‌های بین این دو است که یک شیء را خلق می‌کنند. در طراحی طیف ارزش‌های نور از سفید به خاکستری تا سیاه است؛ و این طیف ارزش‌های نور در سایه‌زنی و ایجاد مناطق روشن به طرح دوبعدی، نمای سه‌بعدی می‌بخشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر طراحی 1
نویسنده
مترجمپروین شیخی
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۸۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-964-7352-24-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر طراحی 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هنر طراحی 1

برای دریافت کتاب هنر طراحی 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.