معرفی و دانلود کتاب 50 شیوه طراحی

عکس جلد کتاب 50 شیوه طراحی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 50 شیوه طراحی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 50 شیوه طراحی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 50 شیوه طراحی

کتاب 50 شیوه طراحی نوشته‌ی لی. جی. امز راهنمایی کاربردی برای آموختن اصول پایه و مبانی طراحی به شکل خودآموز است. نویسنده در این کتاب به آموزش بیش از پنجاه شکل و حیوان مختلف مانند قورباغه، میمون، سگ، گربه، گوزن، گوسفند و بز... پرداخته و نکات مفیدی را در زمینه‌ی طراحی برای مخاطبان عنوان کرده است.

درباره‌ی کتاب 50 شیوه طراحی

نقاشی و طراحی ابزارهای بسیار قدرتمندی هستند که می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر میزان خلاقیت و سلامت روان ما داشته باشند. یادگیری این هنرهای بصری راه منحصربه‌فردی را برای افراد ایجاد می‌کند تا بتوانند احساسات خود را به شیوه‌ای غیر مستقیم اما تاثیرگذار بیان کنند.

هنگامی که قلم‌مو یا مدادی را یه دست می‌گیریم، وارد دنیایی می‌شویم که در آن تخیل محدودیتی ندارد و می‌توان هر چیزی را به تصویر کشید. خلق هنرهای بصری به ما اجازه می‌دهد تا با دید تازه‌ای به دنیای پیرامون خود نگاه کنیم، تکنیک‌های متنوع را امتحان کرده و مهارت حل مسئله‌ی خود را توسعه بخشیم. این فرایند خلاقانه می‌تواند مغز را تحریک کرده و منجر به ارتقا و تقویت احساس خلاقیت و نوآوری در وجود ما شود.

علاوه‌بر این، طراحی و نقاشی می‌توانند به‌عنوان یک نوع درمان عمل کرده و کمک کنند تا استرسمان را کاهش دهیم. مطالعات نشان داده‌اند که درگیر شدن با فعالیت‌های هنری می‌تواند سطح کورتیزول را، که هورمونی مرتبط با استرس است، کاهش دهد و باعث احساس راحتی و آرامش در افراد شود. ما به واسطه‌ی هنر می‌توانیم به درک عمیق‌تری از احساسات خود برسیم.

حال که از اهمیت و فواید یادگیری هنر و طراحی آگاه شدیم، چطور می‌توانیم آن را فرا بگیریم؟ آیا آموختن طراحی به شکل خودآموز ممکن است؟ بهترین منبع برای یادگیری مبانی آن چیست؟

کتاب 50 شیوه طراحی (Draw the Draw 50 Way) نوشته‌ی لی. جی. امز (Lee J. Ames) منبعی جامع، کاربردی و اصولی برای یادگیری مبانی طراحی است. نویسنده در این کتاب به شکلی کاملا ساده طراحی اشکال مختلف نظیر ساختمان‌ها حیوانات، پرند‌ه‌ها، سگ‌ها و گربه‌ها و قایق‌ها و... را به مخاطبان خود آموخته و نکاتی مفید و کاربردی را در زمینه‌ی طراحی و پرورش خلاقیت به آن‌ها ارائه می‌کند. این کتاب توسط انتشارات برگ نگار به چاپ رسیده است.

کتاب 50 شیوه طراحی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای افرادی که مایلند به شکل خودآموز با اصول و مبانی طراحی آشنا شوند، مفید و مناسب خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 50 شیوه طراحی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-964-7352-00-0
موضوع کتابکتاب‌های طراحی در هنر نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 50 شیوه طراحی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 50 شیوه طراحی

برای دریافت کتاب 50 شیوه طراحی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.