معرفی و دانلود کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی

کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی از مجموعه کتاب‌های علم پزشکی هاریسون، یکی از مهم‌ترین منابع پزشکی است که تاکنون به بیش از چهارده زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و توسط متخصصان علم پزشکی مورد مطالعه قرار گرفته است. این جلد به بیماری‌های عصبی و نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی اختصاص یافته است.

درباره‌ی کتاب کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی

کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی (Harrison's principles of internal medicine) از مجموعه‌ی اصول طب داخلی هاریسون است که به عنوان یکی از مهم‌ترین و جامع‌ترین منابع رشته‌ی پزشکی شناخته می‌شود.

این جلد کتاب شامل فصول 460، 461 و 462 مجموعه‌ی اصول طب داخلی هاریسون است که به بیماری‌های اعصاب و به خصوص نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی، بیماری‌های پیوستگاه عصبی_عضلانی و دیستروفی‌ها و دیگر بیماری‌های عضلانی می‌پردازد. در این جلد، با بیماری‌های عضلانی و اختلالات سیستم ایمنی و تاثیر بیماری‌های عصبی و روانی بر سیستم عضلانی انسان و راه‌های پیشگیری و درمان این معضلات آشنا می‌شویم. نوروپاتی‌ها به بیماری‌هایی اشاره دارد که می‌تواند اعصاب محیطی یا اعصاب مرکزی را درگیر کرده و باعث اختلالات حسی و حرکتی شود. نویسندگان کتاب در این بخش‌ها پس از معرفی و شرح هر بیماری، به توضیح روش و راهکارهای پیشگیری و درمان آن می‌پردازند.

این جلد کتاب به وسیله‌ی دنیس کاسپر (Dennis Kasper)، استفان هاوزر (Stephen Hauser)، لری جیمسون (Larry Jameson)، دن لونگو (Dan Longo)، آنتونی فاوچی (Anthony Fauci)، جوزف لوسکالزو (Joseph Loscalzo) نگاشته شده و توسط دکتر امیررضا نبی قدیم به فارسی ترجمه شده و با چاپ نشر تیمورزاده در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی اصول طب داخلی هاریسون

تینسلی هاریسون (Tinsley R. Harrison) نویسنده‌ی اولین ویرایش کتاب اصول طب داخلی هاریسون است که مجموعه به افتخار او نام گرفته است. این مجموعه در واقع یک جلد کتاب واحد و حجیم است که به معرفی انواع بیماری‌های داخلی و راه‌های درمان و پیشگیری آن‌ها پرداخته است. این مجموعه اولین بار در سال 1950 منتشر شده و دائماً با جدیدترین اطلاعات و کشفیات حوزه‌ی پزشکی ویرایش و به‌روزرسانی می‌شود. این کتاب دهه‌هاست که به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع علم پزشکی به وسیله‌دانشمندان از سرتاسر جهان مورد استفاده و ارجاع قرار می‌گیرد.

کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تمام دانشجویان و محققان حوزه‌ی علم پزشکی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی می‌خوانیم

درمان سندرم گیلن‌باره

در اکثر بیماران مبتا به GBS، درمان باید در اولین فرصت پس از تشخیص آغاز شود. زمان طاست؛ تقریباً 2 هفته پس از اولین علائم حرکتی، اثربخشی ایمونوتراپی با تردید همراه است. اگر بیمار قبلاً به مرحله کفه رسیده باشد، احتمالاً دیگر درمان اندیکاسیونی نداشته باشد، مگر این که بیمار ضعف حرکتی شدید داشته و نتوان احتمال وجود حمله ایمونولوژیک در حال پیشرفت را رد کرد. از آنجایی که ایمونوگلوبولین داخل وریدی با دوز باا (IVIg )یا پاسمافرز تأثیر یکسانی در GBS دارند، می توان هرکدام را برای بیمار آغاز کرد. ترکیب دو درمان ارجحیت قابل توجهی نسبت به درمان منفرد هرکدام نخواهد داشت. IVIg به دلیل سهولت استفاده و سابقه بی خطری بیش تر، اغلب به عنوان درمان ابتدایی انتخاب می شود. اطلاعات موردی نیز حاکی از برتری IVIg به تعویض پلاسما (PE) در گونه های AMAN و MFS سندرم گیلن باره است. IVIg به صورت 5 مرحله انفوزیون با دوز کلی kg/g 2 تجویز می شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 460: سندرم گیلن پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی
فصل 461: میاستنی گراویس و سایر بیماری‌های پیوستگاه عصبی_عضلانی
فصل 462e: دیستروفی‌های عضلانی و سایر بیماری‌های عضلانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی
نویسنده، ، ، ، ،
مترجمامیررضا نبی قدیم بناب
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-238-509-3
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی

برای دریافت کتاب هاریسون بیماری‌های اعصاب 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم گیلن‌ پاره و سایر نوروپاتی‌های وابسته به سیستم ایمنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.