معرفی و دانلود کتاب میکرو طبقه بندی حرکات اصلاحی

برای دانلود قانونی کتاب میکرو طبقه بندی حرکات اصلاحی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میکرو طبقه بندی حرکات اصلاحی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میکرو طبقه بندی حرکات اصلاحی

کتاب میکرو طبقه بندی حرکات اصلاحی، مجموعه‌ای از تست‌های تألیفی و کنکوریِ طبقه‌بندی‌‌شده‌ی درس حرکات اصلاحی را دربرگرفته‌ است. عاطفه رحیمی جمال، سارا زینلی، سینا سعید عسکری، سیده زهرا معصومی و زهرا عسگری غنچه در انتهای این اثر نیز پاسخ تشریحیِ پرسش‌های مطرح‌شده در کتاب را گنجانده‌اند. با مطالعه‌ی کتاب حاضر برای آزمون کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی، آماده می‌شوید.

درباره‌ی کتاب میکرو طبقه‌بندی حرکات اصلاحی

کتاب میکرو طبقه‌بندی حرکات اصلاحی، اثری آموزشی برای آمادگی در آزمون‌‌های کنکور رشته‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است. عاطفه رحیمی جمال، سارا زینلی، سینا سعید عسکری، سیده زهرا معصومی و زهرا عسگری غنچه مجموعه‌‌ی تست‌های تألیفی و کنکوری طبقه‌بندی‌شده‌ی درس حرکات اصلاحی را در این اثر قرار داده‌اند.

مطالعه‌ی کتاب حاضر، داوطلبان آزمون‌های کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی را برای پاسخ به پرسش‌های درس حرکات اصلاحی، آماده می‌کند. مطالب این اثر به‌ گونه‌ای آماده شده تا مفاهیم آموزشی به بهترین شکل ممکن در ذهن خواننده نقش ببندد. درس حرکات اصلاحی به‌عنوان یکی از دروس تخصصیِ رشته‌ی تربیت بدنی، نقش بسیار مهمی در موفقیت داوطلبان آزمون‌های رشته‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقطع‌های مختلفِ این رشته ایفا می‌کند. تجربه ثابت کرده، درس حرکات اصلاحی، معمولاً ضریب بالایی در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی دارد. در نتیجه مطالعه‌ی کتاب حاضر و تسلط بر مفاهیم این درس می‌تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش نمره‌ی کل و قبولی در رشته‌ی دلخواه داشته باشد. پرسش‌های این اثر طوری طرح شده تا به مفاهیم پایه‌ی حرکات اصلاحی مانند آناتومی، فیزیولوژی، بیومکانیک و ارزیابی حرکتی مسلط شوید.

سوال‌هایی درباره‌ی مفاهیم پایه در حرکات اصلاحی را در بخش نخست کتاب مطالعه می‌کنید. در بخش بعدیِ کتاب، پرسش‌هایی درباره‌ی رشد جسمانی مطرح شده است. در ادامه‌ با پرسش‌هایی از بحث‌هایی مانند آناتومی عملکردی، ارزیابی وضعیت بدنی و حرکت و ناهنجاری‌های اندام فوقانی، روبه‌رو می‌شوید. این پرسش‌ها، تمامی مفاهیم آموزشیِ درس حرکات اصلاحی را پوشش داده‌اند تا چیزی از قلم نیفتد و مطالعه‌ی کتاب، آمادگی کامل دانشجویان را برای شرکت در آزمون به‌دنبال داشته باشد. پرسش‌هایی درباره‌ی ناهنجاری‌های اندام تحتانی، وضعیت بدنی نشسته، راه‌ رفتن، وضعیت بدنی و فعالیت‌های پزشکی، مطالب دیگری است که در ادامه‌ی کتاب میکرو طبقه‌بندی حرکات اصلاحی، گنجانده شده است. مطالب کتاب حاضر با سوال‌هایی درباره‌ی آشنایی با اصول طراحی برنامه‌ی حرکات اصلاحی و آزمایشگاه حرکات اصلاحی،‌ خاتمه پیدا می‌کند.

تمامی پرسش‌های مطرح‌شده در این کتاب به‌صورت چهارگزینه‌ای طرح شده‌اند تا حس‌و‌حال شرکت در کنکور در ذهن خواننده ایجاد شود. پاسخ تمامی این پرسش‌ها در بخش پاسخنامه‌ی کتاب میکرو طبقه‌بندی حرکات اصلاحی، قرار دارد. کتاب پیش رو را انتشارات حتمی، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب میکرو طبقه‌بندی حرکات اصلاحی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی داوطلبان شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های تربیت بدنی مخاطب‌های اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مفاهیم پایه در حرکات اصلاحی
فصل 2: رشد جسمانی
فصل 3: آناتومی عملکردی
فصل 4: ارزیابی وضعیت بدنی و حرکت
فصل 5: ناهنجاری‌های اندام فوقانی
فصل 6: ناهنجاری‌های اندام تحتانی
فصل 7: نشستن (وضعیت بدنی نشسته)
فصل 8: راه رفتن
فصل 9: وضعیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی
فصل 10: آشنایی با اصول طراحی برنامه حرکات اصلاحی
فصل 11: آزمایشگاه حرکات اصلاحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میکرو طبقه بندی حرکات اصلاحی
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات127
زبانفارسی
شابک978-600-355-698-0
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۷۴۵۰۰ ۵۲,۱۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میکرو طبقه بندی حرکات اصلاحی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب میکرو طبقه بندی حرکات اصلاحی

برای دریافت کتاب میکرو طبقه بندی حرکات اصلاحی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.