معرفی و دانلود کتاب مکالمات روزمره ژاپنی

عکس جلد کتاب مکالمات روزمره ژاپنی
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مکالمات روزمره ژاپنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مکالمات روزمره ژاپنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مکالمات روزمره ژاپنی

کتاب مکالمات روزمره ژاپنی نوشته‌ی فاطمه اسماعیلی منبعی مناسب برای شروع یادگیری زبان ژاپنی است. خوانندگان با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانند الفبا و تلفظ‌های زبان ژاپنی را فراگرفته، با دستور زبان کاربردی و ضروری آن آشنا شده و بر مکالمات روزمره و پراستفاده‌ی زبان ژاپنی تسلط یابند.

درباره‌ی کتاب مکالمات روزمره ژاپنی

یادگیری هر زبانی، نیازمند طی کردن سلسله‌مراتبی است. برای یادگیری یک زبان ابتدا باید الفبای آن زبان را بیاموزید تا بتوانید بنویسید و کلمات را بخوانید. در مرحله‌ی بعدی نیاز است که بر دستور زبان آن تسلط یابید تا با استفاده از گرامر صحیح جمله بسازید و منظور خود را به آن زبان بیان کنید؛ اما باز هم کافی نیست. دستور زبان به شکل اسکلت یک ساختمان است و کلمات آجرهایی هستند که این اسکلت خالی را پر می‌نمایند. برای اینکه بتوانید جملات مختلف بسازید و به یک زبان جدید صحبت کنید نیاز است تا علاوه‌بر دستور زبان، کلمات زیادی نیز یاد بگیرید و بتوانید در لحظه آن‌ها را به‌خاطر بیاورید و استفاده کنید.

پیچیده و سخت به نظر می‌رسد؛ مگر نه؟ خب همین‌طور هم هست. یادگیری یک زبان جدید نیازمند صرف زمان زیاد و تلاش است و نمی‌شود پرونده‌ی آن را به همین سادگی‌ها بست؛ اما اگر چاره‌ای نباشد چه؟ راه میان‌بری برای این کار هست؟ آیا می‌شود در کمتر از چند هفته بر یک زبان تسلط یافت و مکالمات ساده‌ی آن را فراگرفت؟ خبر خوب این است که بله! اگر مسافر باشید و زمان زیادی برای یادگیری یک زبان جدید نداشته باشید، می‌توانید با صرف زمانی کوتاه، تنها مکالمات کاربردی آن زبان یاد گرفته و در صورت لزوم استفاده نمایید.

کتاب مکالمات روزمره ژاپنی نوشته‌ی فاطمه اسماعیلی به همین منظور به رشته‌ی تحریر در آمده است. فاطمه اسماعیلی که دانش‌آموخته‌ی زبان و ادبیات ژاپن در دانشگاه تهران است، در این کتاب به آموزش الفبا، تلفظ‌ها، گرامرهای کاربردی و مکالمات روزمره در زبان ژاپنی پرداخته و کوشیده تا با زبانی ساده این زبان پیچیده اما پراستفاده را به مخاطبان خود بیاموزد. خوانندگان می‌توانند بی‌هیچ پیش‌زمینه‌ای شروع به مطالعه‌ی کتاب مکالمات روزمره ژاپنی کرده و در انتها به یک تسلط نسبتاً خوب در مکالمه برسند. در این کتاب بیشتر مکالمات کاربردی در سفر مدنظر قرار گرفته و می‌تواند منبع خوبی برای مسافران عازم به کشور زیبای ژاپن باشد.

کتاب مکالمات روزمره ژاپنی توسط انتشارات سفیر قلم به چاپ رسیده و منتشر شده است.

کتاب مکالمات روزمره ژاپنی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که مایلند زبان ژاپنی را از صفر بیاموزند و آن را در سفر یا مکالمات روزمره‌ی خود مورد استفاده قرار دهند، مناسب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب مکالمات روزمره ژاپنی می‌خوانیم

زبان ژاپنی بعضی از پیچیدگی‌های گرامری زبان‌های دیگر را ندارد. برای مثال جنسیت اسامی در ژاپنی مطرح نیست. اسم‌ها در حالت مفرد و جمع به یک شکل نشان داده می‌شوند. گرچه نشانه‌ی جمع وجود دارد ولی به ندرت استفاده می‌شود. فعل‌ها از نظر شخص، صرف نمی‌شوند و فقط صرف زمان دارند.

از طرفی حروف اضافه در گرامر زبان ژاپنی نقش مهمی ایفا می‌کنند و هر نقشی در جمله با یک حرف اضافه نشاندار می‌شود. علاوه‌بر افعال، اسم‌ها و صفت‌ها نیز در ژاپنی صرف می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: الفبا و تلفظ حروف
بخش دوم: گرامر
بخش سوم: واژگان و مکالمات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مکالمات روزمره ژاپنی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سفیر قلم
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات337
زبانفارسی
شابک978-600-7435-90-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان ژاپنی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مکالمات روزمره ژاپنی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مکالمات روزمره ژاپنی

برای دریافت کتاب مکالمات روزمره ژاپنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.