معرفی و دانلود کتاب مکالمات روزمره چینی

عکس جلد کتاب مکالمات روزمره چینی
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مکالمات روزمره چینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مکالمات روزمره چینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مکالمات روزمره چینی

فاطمه خیراندیش در کتاب مکالمات روزمره چینی با زبانی ساده و به شکلی کاربردی به آموزش زبان چینی پرداخته و می‌کوشد تا خوانندگان خود را به تسلط نسبی بر روی مکالمات روزمره‌ی چینی برساند. شما با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید به الفبا و تلفظ‌های زبان چینی مسلط شده و به‌راحتی جملاتی ساده را به زبان بیاورید و درخواست‌های خود را در طول سفر به چین بیان کنید.

درباره‌ی کتاب مکالمات روزمره چینی

تصور می‌کنید سخت‌ترین زبان دنیا چیست؟ انگلیسی؟ قطعاً نه. عربی؟ زبان سختی است؛ اما باز هم نه. آلمانی؟ خب نمی‌شود منکر این شد که به‌خاطر سپردن دستور زبان‌های پیچیده و عبارت‌های متفاوت دشوار است؛ اما باز هم آلمانی در رده‌ی سخت‌ترین زبان‌های دنیا قرار نمی‌گیرد. حدستان در این باره چیست؟

آن‌طور که انتظار می‌رود، احتمالاً سخت‌ترین زبان دنیا، زبانی مهجور و ازیادرفته است که توسط افراد زیادی در دنیا مورداستفاده قرار نمی‌گیرد و یادگیری‌اش چندان کاربردی نیست؛ اما باید بدانید که این تصوری کاملاً اشتباه است. زبان چینی که در رده‌ی یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیا قرار دارد، به‌طور متوسط توسط یک میلیارد و چهارصد میلیون نفر در جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد و زبانی زنده و پویاست. چین چه از نظر گردشگری، چه از نظر اقتصادی و صادرات کشوری قدرتمند است و تاریخچه‌ای غنی و فرهنگی پربار دارد. آموختن زبان چینی می‌تواند هم برای سفرهای کاری و تفریحی به یاری افراد بیاید و کار را برای آن‌ها آسان سازد و هم به شکل پلی آن‌ها به فرهنگ چین پیوند دهد و دری به سوی تاریخچه‌ی دور و دراز آن کشور بگشاید.

اما چطور می‌توان این زبان سخت و دشوار را یاد گرفت؟ اصلاً آموختن زبان چینی ممکن است؟ فراگرفتن آن چقدر طول خواهد کشید؟ یک منبع خوب برای یادگیری این زبان باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

مریم خیراندیش در کتاب مکالمات روزمره چینی به سؤالات بالا پاسخ می‌دهد و با شیوه‌ای ساده به آموزش زبان چینی می‌پردازد. کتاب مکالمات روزمره چینی پر از گفتگوهای ساده اما به‌شدت کاربردی‌ای است که در طول سفر به چین به کار هر مسافری می‌آید و می‌تواند در شرایط سخت نجات‌دهنده‌ی او باشد. مریم خیراندیش در این کتاب از ابتدایی‌ترین نکات یعنی الفبا و تلفظ‌ها شروع به آموزش می‌کند و برای مطالعه‌ی آن‌ها نیاز به پیش‌زمینه‌ی خاصی نیست. در کنار هر حرف جدید نیز یک QR کد قرار گرفته که خواننده می‌تواند با اسکن آن به فایل صوتی تلفظ الفبا و اصوات دسترسی پیدا کند و به‌صورت حرفه‌ای‌تر تلفظ‌ها را بیاموزد.

کتاب مکالمات روزمره چینی توسط انتشارات سفیر قلم به چاپ رسیده و منتشر شده است.

کتاب مکالمات روزمره چینی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که می‌خواهند تا حد ابتدایی با زبان چینی آشنا شده و به گفتگوهای روزمره‌ی آن تسلط یابند، مناسب و کابردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب مکالمات روزمره چینی می‌خوانیم

چطور به زبان چینی سلام کنیم؟ این معمولا اولین سوالی است که به ذهن زبان آموزان می‌رسد. شناخته‌شده‌ترین روش برای سلام کردن، استفاده از 你好ا (nǐ hǎo) است. ترجمه کلمه به کلمه آن می‌شود: تو خوب. در واقع با گفتن این عبارت سعی داریم حال و احوال خوبی را برای طرف مقابل آرزو کنیم. از 你好 می‌توان برای سلام دادن به دوستان، همکاران و افراد غریبه استفاده کرد.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: الفبا و تلفظ حروف
بخش دوم: گرامر
بخش سوم: واژگان و مکالمات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مکالمات روزمره چینی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سفیر قلم
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-600-7435-85-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش لغات و اصطلاحات چینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مکالمات روزمره چینی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مکالمات روزمره چینی

برای دریافت کتاب مکالمات روزمره چینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.