معرفی و دانلود کتاب مهربونی

عکس جلد کتاب مهربونی
قیمت:
۱۸۰۰۰ ۹,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهربونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهربونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهربونی

سوده یامین در کتاب مهربونی به ما یادآوری می‌کند که چه‌طور باید به اطرافیان‌مان مهرورزی کنیم و برای مهربان بودن با عزیزان‌مان روی چه چیزهایی تمرین کنیم. همه‌ی ما دوست داریم تا اطراف آدم‌های مهربان باشیم. آدم‌های مهربان به جزئیات روحی ما توجه بسیاری دارند و در همه‌ی احوالات کنار ما هستند. اما آیا ما خودمان هم بلدیم که چه‌طور باید مهربانی کنیم؟

معرفی کتاب مهربونی

مهربان بودن یکی از بهترین خصیصه‌هایی است که هر فردی می‌تواند در زندگی داشته باشد. همه‌ی ما آدم‌ها دوست داریم که در میان دوستان‌مان و در جمع‌های مختلف پذیرفته شویم. مهربان بودن یکی از بهترین راه‌هایی است که از طریق آن می‌توان به دیگران نشان داد که به آن‌ها علاقمندیم و آن‌ها برای‌مان ارزشمند هستند. اما چرا همه‌ آدم‌های مهربان را دوست دارند؟ از قدیم اصطلاحی هست که می‌گوید: «از کوزه همان برون تراورد که در اوست.» و به این اشاره دارد که اگر کسی رفتار خوبی از خود نشان می‌دهد یعنی ذات خوب و مهربانی هم دارد و بنابراین می‌توان او را دوست داشت و به او اعتماد کرد.

سوده یامین در کتاب مهربونی از خصلت‌های آدم‌های مهربان صحبت می‌کند و به ما یاد می‌دهد که آن رفتارها را تمرین کنیم تا جزئی از وجودمان شوند. اما این به آن معنا نیست که اگر ما روش‌های محبت کردن به دیگران را بلد نیستیم لزوما آدم مهربانی هم نیستیم! ابدا این‌طور نیست. اتفاقا آن‌چه سوده یامین در کتاب مهربونی نیز به آن اشاره می‌کند همین مسأله است که خیلی از ما گاهاً فراموش می‌کنیم که چطور باید مهربانی کنیم، به چه جزئیاتی توجه کنیم یا آن‌که اصلا محبتی که در وجودمان نسبت به کسی داریم را چه‌طور با عمل به او نشان دهیم.

کتاب مهربونی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی‌که قصد دارند مهارت محبت و همدلی خود را تقویت کنند و نیروی مهر و محبت را در وجودشان پرورش دهند مناسب خواهد بود و به بهبود روابط‌شان نیز کمک شایانی خواهد کرد.

در بخشی از کتاب مهربونی می‌خوانیم

همه مون به مشکلاتی درطول زندگی مون برخوردیم و معجزاتی رو تو زندگی خودمون و بقیه دیدیم که با عقل و منطق جور نبود، ولی نشدنی، شدنی شد! اینا همه نشون میده که خدا انقدر بزرگ و بخشنده و مهربونه که به تک تک موجوداتی که خلق کرده، توجّه و عشق داره و هیچ کس رو به حال خودش رها و از مهربونیش محروم نمی کنه! شاید اگه به دید دلخوری کسی بیاد به زندگی خودش یا دیگری نگاه کنه، نتونه مهربونی های خدا رو ببینه، ولی حتّی همون موقع هم خدا با مهربونی نگاهش می کنه و محرومش نمی کنه! یا شاید گلایه کنیم که چرا به عده ای مهربونی بیشتری کرده و بهره و ثروت بیشتری نصیبشون شده و عده ای کمتر! همه‌ی اینا به همون چرخه ی انرژی برمی گرده! برای اینکه بتونیم انرژی مهربونی رو دریافت کنیم، باید این چرخه رو به گردش دربیاریم و هرچه بیشتر این چرخه رو بچرخونیم، انرژی بیشتری نصیبمون میشه.

منشأ مهربونی خداست و شروع کننده ی این چرخه خدا میشه. این مهربونی به ما می رسه و ما اگه پذیرا و ادامه دهنده‌ش نباشیم، انرژی رو می خوابونیم و وقتی منتقل نشه، انرژی های مهربونی جدیدی وارد زندگی مون نمیشه! وقتی مهربونی های خدا رو دیدیم، براش سپاس‌گزار بودیم و سعی کردیم به دیگران انتقالش بدیم، گردونه ای رو می چرخونیم که منفعتش اول به خودمون می رسه و بعدش می تونه عده ی زیادی رو مُنتَفِع کنه! ولی اگه این همه مهربونی رو که از زمین و آسمان برامون داره می ریزه، نخوایم ببینیم، چرخه ای به گردش در نمیاد تا بهره و ثروت فراوانی برامون به ارمغان بیاره و ما مشکلات روحی، روانی و جسمی فراوانی پیدا می کنیم!

فهرست مطالب کتاب

تا حالا شده به واژه «مهربونی» فکر کنی؟
مهربونی چیه؟
چرا مهربونی وجود داره؟
با پیشرفت علم، به این نتیجه رسیدیم که دنیا بر مدار انرژی می چرخه. یعنی چی؟
حالا چطور میشه مهربونی کرد؟
چطور مهربون باشیم؟
بهتره مهربونی رو تمرین کنیم. از چیزهای ساده برای کسایی که برامون عزیزند، شروع کنیم.
مهربونی از کجا شروع میشه؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهربونی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات50
زبانفارسی
شابک978-622-292-582-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۰۰۰ ۹,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهربونی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مهربونی

برای دریافت کتاب مهربونی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.