معرفی و دانلود کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی

عکس جلد کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی
قیمت:
۱۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی

کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی اثر آیلین آگاهی شامل قطعات موسیقی مختلفی در سطوح ساده و پیچیده برای پیانیست‌ها و علاقمندان به این ساز دل‌نشین است. موسیقی می‌تواند بهترین راه برای بیان خودمان باشد به‌خصوص در زمان‌هایی که نمی‌توانیم خودمان را با استفاده از کلمات ابراز کنیم. گاهی اوقات نت‌های آهنگین می توانند باعث شوند که احساسات خودمان را بهتر درک کنیم و این را مدیون موسیقی‌دانان پرتلاش این عرصه هستیم.

معرفی کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی

همه‌ی ما از گوش دادن به موسیقی لذت می‌بریم. موسیقی در روزهای شاد و تلخ زندگی به کمک ما می‌آید. ما در روزهای سخت به قطعاتی گوش می‌دهیم که بتوانند به ما کمک کنند تا از ناملایمات زندگی‌مان عبور کنیم. در لحظات شاد زندگی‌مان نیز به سراغ قطعاتی می‌رویم تا اشتیاق و لذت ما را بالاتر ببرد و به ما کمک کند تا در کنار عزیزان‌مان جشن بگیریم. موسیقی قدرت اعجاب‌انگیزی دارد تا مردم سراسر جهان را به هم متصل کند. همه‌ی ما بدون در نظر گرفتن نژاد، مذهب، جنسیت و ملیت می‌توانیم کنار هم به موسیقی گوش دهیم و لذت ببریم.

در این بین هنرمندانی هستند که سال‌های طولانی از عمرشان را وقف آموزش دیدن در عرصه‌ی موسیقی می‌کنند. آیلین آگاهی در کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی به‌ ارائه‌ی قطعاتی برای پیانیست‌ها می‌پردازد. این کتاب شامل قطعات موسیقی پیانو از سطح مقدماتی تا پیشرفته است؛ قطعاتی که ممکن است نام و موسیقی آن‌ها برایمان آشنا و خاطره‌انگیز باشد؛ مانند بهار دلنشین، تولد مبارک، بید مجنون، ای ایران، ساری گلین، تایتانیک و پدرخوانده.

موسیقی‌دانان بزرگ آثاری خلق می‌کنند که می‌تواند زندگی ما را رنگارنگ‌تر و خاطره‌انگیزتر ‌کند. ملودی نواخته‌شده توسط آنان برای روزها در ذهن ما می‌ماند. گاهی اوقات این آثار بزرگ چنان تاثیر عمیقی بر ما می‌گذارند که سال‌ها بعد نیز به یادمان خواهند ماند. کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی اثر آیلین آگاهی به ما کمک می‌کند تا با نت‌های برخی از این قطعات موسیقی ماندگار آشنا شویم.

این کتاب توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است.

کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقمندان به ساز پیانو و پیانیست‌های حرفه‌ای می‌توانند از مطالعه‌ی این کتاب نکات مفیدی بیاموزند و با تمرین قطعات موسیقی ارائه‌شده‌ی این کتاب به مهارت‌های بالاتری در نواختن قطعات پیچیده‌ی پیانو دست پیدا کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات191
زبانفارسی
شابک978-622-292-006-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش موسیقی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی

برای دریافت کتاب منتخب 65 قطعه پیانو تخصصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.