معرفی و دانلود کتاب ما باغبان‌ها

عکس جلد کتاب ما باغبان‌ها
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما باغبان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما باغبان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما باغبان‌ها

اگر شما هم هر روز به رؤیاهای رنگارنگ‌تان فکر می‌کنید، شاید کتاب ما باغبان‌ها برای شما نوشته شده باشد! جوانا گینس، نویسنده‌ی این داستان جذاب، از رؤیای خودش و فرزندانش برای باغبان شدن می‌گوید. آن‌ها که به‌تازگی از پس رسیدگی به یک گیاه کوچک برآمده‌اند، حالا می‌خواهند هر طور که شده، شانس خود را در داشتن یک باغچه‌ی بزرگ و سرسبز امتحان کنند. گفتنی‌ست این کتاب از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است.

درباره‌‌ی کتاب ما باغبان‌ها

شاید شروع یک ماجراجویی جدید، یا تلاش برای رسیدن به یک رؤیای قدیمی در ابتدا پر از ترس و چالش‌ به‌نظر برسد، اما چه کسی می‌داند، شاید نتیجه‌‌ای که به دست می‌آید حتی فراتر از تصور ما باشد. جوانا گینس (Joanna Gaines) نویسنده‌ی کتاب ما باغبان‌ها (We Are The Gardeners)، از تجربه‌ی جذاب خود و فرزندانش برای به‌راه‌انداختن یک باغچه‌ می‌گوید.

معرفی و دانلود کتاب ما باغبان‌ها

جوانا و سه فرزندش باغبان‌های تازه‌کاری هستند. درحقیقت، آن‌ها جز تجربه‌ی پرورش یک گیاه کوچک در گلدان دیگر هیچ تجربه‌ای از کار باغبانی نداشته‌اند، اما وقتی پای رسیدن به رویا‌ها وسط باشد، چه کسی‌ است که بتواند جلوی این خانواده‌ی بامزه را بگیرد؟ البته زمانی که آن‌ها تصمیم گرفتند شروع به پرورش گیاه در خانه بکنند، اشتباهات کمی نداشتند؛ اما همین باعث شد که از همان ابتدا چیزهای زیادی هم یاد بگیرند. جوانا و بچه‌ها حالا سخت کار می‌کنند تا باغچه‌ی کوچکشان را خوب نگه دارند. کار آن‌ها هرروز با برنامه‌ریزی شروع می‌شود و با کاشتن گیاهان جدید و مراقبت از گیاهان قبلی ادامه پیدا می‌کند. البته که داشتن یک باغچه‌ی پر گل‌وگیاه چندان هم کار آسانی نیست، چراکه هرروز خرگوش و جانورهایی هستند که می‌خواهند هرچه خانواده کاشته‌اند را بخورند؛ اما در داستان ما باغبان‌ها، جایی برای ناامیدی وجود ندارد. پس آن‌ها درس‌‌هایی که یادگرفته‌اند را خوب به خاطر می‌سپارند و برای ما تعریف می‌کنند که عاقبت، چگونه به رمز داشتن یک باغچه‌ی سرسبز و موفق دست‌ پیدا کرده‌اند.

داستان ما باغبان‌ها، قصه‌ی همکاری و رسیدن به رؤیا‌هاست. جوانا گینس، نویسنده‌ی کتاب، قبول دارد که تلاش کردن برای چیزهای جدید همیشه آسان نیست، اما سخت‌ترین کار‌ها هم اغلب بیشترین پاداش را به همراه دارند. این کتاب اولین‌بار در سال 2019 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن نیز به همت نشر پرتقال به دست علاقه‌مندان فارسی‌زبان رسید.

نکوداشت‌های کتاب ما باغبان‌ها

  • کتاب ما باغبان‌ها از اهمیت صبر و اینکه چگونه می‌توان از اشتباهات خود درس گرفت می‌گوید. (وب‌سایت آمازون)

  • کتاب ما باغبان‌ها بسیاری از روش‌های دوست‌دار طبیعت در باغبانی را برجسته می‌کند. (وب‌سایت نقد ادبی honestlymodern)

  • خوانندگان چیزهای زیادی در مورد باغ‌ها، از دانه‌ها گرفته تا گرده‌افشان‌ها و ساکنان خاک، یاد خواهند گرفت. همچنین در مواقع سخت یا اوضاعی که همه‌چیز آن‌طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود، این کتاب از مقاومت در برابر سختی‌ها می‌گوید. (مجله‌ی کتاب‌خانه‌ی مدرسه)

  • پر از اطلاعات مفید در قالبی آسان برای درک، برای کودکان و بزرگسالان و کسانی که می‌خواهند در دنیای پرورش برخی گیاه و خوراکی‌ها سرمایه‌گذاری کنند. (نشریه‌ی بوک لیست)

کتاب ما باغبان‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ما باغبان‌ها پیشنهادی ویژه و آموزنده برای کودکانی عاشق باغ و گیاه است. همچنین کسانی می‌خواهند روزی به رؤیاهای شیرین‌شان برسند پیشنهاد می‌شود خواندن این کتاب را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب ما باغبان‌ها می‌خوانیم

بابا سرخسی جدید برایمان آورد و همراه آن سرخس، امید هم مهمان ما شد. این بار، گلدان را گذاشتیم روی پیانو، ته اتاق که دست آفتاب به آن نرسد. برای آب دادنش هم برنامه‌ریزی کردیم. نوبتی می‌رفتیم پیش گیاه‌مان و جوانه‌ی کوچکش و در گوشش حرف‌های قشنگ می‌زدیم. این طور شد که سرخس شماره‌ی دو زنده ماند، جان گرفت و رشد کرد برای همین هم مامان برایش گلدان کوچولویی آورد تا دوست سرخس باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما باغبان‌ها
نویسنده
مترجمنیلی انصار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274107-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما باغبان‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ما باغبان‌ها

برای دریافت کتاب ما باغبان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.