معرفی و دانلود کتاب غروب جاویدان

عکس جلد کتاب غروب جاویدان
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غروب جاویدان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غروب جاویدان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غروب جاویدان

کتاب غروب جاویدان، داستانی خواندنی درباره‌ی عشق و زندگی را در بر گرفته‌ است. پردیس رئیسی، نویسنده‌ی کتاب، با قلمی خواندنی، ماجرای دختری هنرمند و عاشق‌پیشه را در این اثر پیش روی خواننده قرار می‌‌دهد. علاقه‌ی شخصیت اول داستان به نوازندگی، اتفاق‌های هیجان‌انگیزی را در این داستان برای وی رقم می‌زند. پس از مطالعه‌ی کتاب غروب جاویدان، با فرازوفرودهای زندگیِ شخصیت‌های داستان همراه می‌شوید و خاطره‌ی ماجراهای آن‌ها تا مدت‌ها در ذهن شما باقی می‌ماند.

درباره‌ی کتاب غروب جاویدان

کتاب غروب جاویدان، ماجراهای دختری جوان و زیبارو را در بر گرفته است. این دختر جوان که در کتاب با نام آرتمیس آرمان، شناخته می‌شود، عاشق موسیقی است و برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در حوزه‌ی موسیقی، حاضر است خودش را به آب و آتش بزند. آرتمیس از دانشجویان برجسته‌ی دانشگاهِ موسیقی به‌حساب می‌آید و آینده‌ای درخشان در پیش رو دارد. موفقیت آرتمیس در حوزه‌ی موسیقی و استعدادش در بین دیگر دانشجوها، باعث می‌شود تا در نظر استادش، جلوه کند و پیشنهادی برای اجرا در یک کنسرت خیریه داشته باشد. شخصیت اول کتاب در ادامه‌ی داستان غروب جاویدان، پیشنهاد شرکت در این کنسرت خیریه را قبول می‌کند. این کنسرت در نگاه اول، مراسمی خیرخواهانه به‌نظر می‌رسد که آرتمیس می‌تواند با حضور در‌ آن، استعدادهای موسیقی خود را به رخ شرکت‌کننده‌‌ها بکشد. از قضای روزگار، حساب‌وکتاب آرتمیس درست از آب در می‌آید و هنرِ این دختر زیبارو، چشمِ استادی معروف را می‌‌گیرد. این استاد، به‌ بهانه‌ی‌ موسیقی، ارتباط بیشتری با آرتمیس برقرار می‌کند و به وی پیشنهاد همکاری‌ در سطح‌های حرفه‌ای موسیقی را می‌دهد. آرتمیس این پیشنهاد را با چشم بسته قبول می‌کند و امیدوار است که آشنایی او با استادِ برجسته‌ی موسیقی، درهای موفقیت و پیشرفت را به‌رویش باز کند.

در ادامه‌ی کتاب غروب جاویدان، ماجراهای پیش‌بینی‌نشده‌ای سر راه آرتمیس قرار می‌گیرد. این ماجراها، به‌اندازه‌ای هیجان‌انگیز و نفس‌گیر است که خواننده را تا انتهای رمان به ادامه‌ی مطالعه مشتاق نگه می‌دارد. پردیس رئیسی، نویسنده‌ی کتاب، شخصیت‌های باورپذیری در این رمان خلق کرده است. هر کدام از این شخصیت‌ها روحیه‌هایی متفاوت دارند و عمق بیشتری به داستان بخشیده‌اند. مولفِ این اثر، مشکلات اجتماعی را در داستان غروب جاویدان گنجانده تا با کتابی روبه‌رو باشیم که خواننده را به فکر درباره‌ی معضلات اجتماعی وا می‌دارد.

کتاب غروب جاویدان را انتشارات طلایه، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب غروب جاویدان برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های ایرانی، مخاطب‌های اصلی کتاب غروب جاویدان به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب غروب جاویدان می‌خوانیم

نگاهی به حرکات رادمان انداختم. با دقت ساز‌ها رو بررسی می‌کرد. فروشنده که از قضا دوست رادمان هم بود مثل من با دقت دنبال حرکت‌های رادمان رو گرفته بود بهش زل زده بود. آخر سر با بی‌صبری گفت:

-‌ ای بابا رادمان من که نمی‌خوام جنس بنجل به دوستم بندازم. خوب تو یه ساز آماتور ببر الان.

رادمان نوچی کرد و در جواب علی گفت:

- نه این خوب نیست.

- باشه الان یه ساز آس میارم عین همونی که خودت چند سال پیش خریدی. فقط یه مقدار باید خالی بشی دیگه برادر من!

کنار رادمان رفتم و آروم بغل گوشش گفتم:

- همین خوبه دیگه. راست می‌گن من الان آماتورم. بعداً که دستم راه افتاد حرفه‌ایش رو می‌خرم.

با تردید نگاهی بهم انداخت و یکی از سازها رو که نسبت به بقیه‌ى ساز‌هاى پیش روش گران‌تر بود برداشت. رو به فروشنده یا همون علی دوستش گرفت و گفت:

- پس همینو می‌بریم دیگه.

- قربونت رادمان جون همینی هم که داری می‌بری ساز آماتور نیست خیلی کیفیت خوبی ‌داره ساخت ایتالیا هم هست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غروب جاویدان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات632
زبانفارسی
شابک978-622-6539-21-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غروب جاویدان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غروب جاویدان

برای دریافت کتاب غروب جاویدان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.