معرفی و دانلود کتاب طراحی پرندگان: آموزش گام به گام طراحی انواع پرندگان شگفت انگیز

عکس جلد کتاب طراحی پرندگان: آموزش گام به گام طراحی انواع پرندگان شگفت انگیز
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی پرندگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی پرندگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی پرندگان: آموزش گام به گام طراحی انواع پرندگان شگفت انگیز

کتاب طراحی پرندگان را موری آسنگ، به عنوان راهنمایی گام‌به‌گام برای کشیدن انواع مختلف پرندگان، از پرندگان عادی گرفته تا نادر، تألیف کرده است. این کتاب، از اصول پایه‌ی طراحی مثل معرفی لوازم طراحی، تا پیچیده‌ترین نکات طراحی پرندگان، لانه و موضوعات مربوط به آن‌ها را در خود جای داده است.

درباره‌ی کتاب طراحی پرندگان

پرندگان، همیشه یکی از سوژه‌های ناب و جذاب برای هنرمندان بوده‌اند. قابلیت پرواز در آسمان بی‌کران، آن‌ها را به موجوداتی افسانه‌ای و گاه حتی مقدس در میان انسان‌ها تبدیل کرده است. هر جزئیاتی که درباره‌ی پرندگان وجود دارد، آن‌ها را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد. زندگی در شاخه‌های درختان، لانه‌سازی، یافتن جفت، نگهداری از تخم‌ها، پرواز در میان ابرها، دانه‌چینی و... هر یک می‌تواند یک دنیا معنا خلق کند. از طرفی، پرندگان بسیار متنوع هستند و هر گونه، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد که طراحی آن به صورت واقع‌گرایانه، می‌تواند کار بسیار سختی باشد. پوشش پر، شکل پاها، فرم بدن در هنگام پرواز که برای هر پرنده متفاوت است و... فقط تعدادی از دشواری‌های کشیدن پرندگان است. کتاب طراحی پرندگانِ (Drawing: Birds: Learn to draw a variety of amazing birds step by step) موری آسنگ (Maury Aaseng) به شما کمک می‌کند که انواع مختلف پرنده‌ها را قدم به قدم طراحی کرده و آنچه را در ذهن یا روی صفحه گوشی می‌بینید، روی کاغذ به پرنده‌ای زنده که هر آن ممکن است بپرد، تبدیل کنید.

در کتاب طراحی پرندگان، شما از پایه با طراحی کردن آشنا می‌شوید. چند صفحه‌ی اول کتاب، به آموزش پایه‌ای‌ترین اصول طراحی می‌پردازد و در آن ابزارهای طراحی نظیر انواع مداد، پاک‌کن و... به شما معرفی می‌شود. در مرحله‌ی بعد، تکنیک‌های مهم در طراحی پرندگان، نظیر سایه‌زنی، طراحی منفی، هاشورزنی و... تدریس می‌شود. همین‌طور، مواردی که ممکن است در طراحی پرندگان به آن نیاز پیدا کنید، نظیر طراحی شاخه‌ی درخت، لانه، آب و... به شما آموزش داده می‌شود.

در ادامه‌ی مباحث کتاب، انواع مختلف پرندگان در حالت‌های مختلف، به صورت گام به گام طراحی می‌شود و شما یاد می‌گیرید چگونه از چند شکل ساده، به یک پرنده‌ی جاندار و پویا برسید. همین‌طور این کتاب، تکنیک‌هایی را که با آن می‌توانید عکس را به یک نقاشی زیباتر تبدیل کنید، نشانتان می‌دهد. موری آسنگ، رمز و راز خلاقیت را نیز به شما می‌آموزد و کمکتان می‌کند تا پس از این کتاب، بتوانید با استفاده از تکنیک‌های فراگرفته، خودتان صدها نقاشی دیگر از انواع پرندگان بکشید.

کتاب طراحی پرندگان از مجموعه‌ی چگونه طراحی و نقاشی کنیم انتشارات برگ‌نگار است و ترجمه‌ی آن را سحر اصلانی بر عهده داشته.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه طراحی و نقاشی کنیم انتشارات برگ‌نگار

کتاب‌های مجموعه‌ی چگونه طراحی و نقاشی کنیم، برای مبتدیان تا افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی و نقاشی نوشته شده و کتاب‌هایی گام‌به‌گام است که کشیدن نقاشی با موضوعی خاص را از پایه آموزش می‌دهد. این کتاب‌ها، از معرفی ابزار طراحی تا تکنیک‌های پایه و در انتها، همه‌ی جزئیات طراحی با موضوع خاص خود را به بهترین نحو ارائه می‌کند. با تمرین از روی هر کتاب، به سادگی می‌توانید موضوعات مختلف را به زیباترین حالت ممکن طراحی کنید. کتاب‌های طراحی اسب‌ها، طراحی پرندگان، گل‌ها و... در این مجموعه از انتشارات برگ‌نگار قرار دارد.

کتاب طراحی پرندگان برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب طراحی پرندگان برای همه‌ی کسانی که به طراحی و نقاشی کردن پرندگان مختلف علاقه دارند، کاربردی است.

در بخشی از کتاب طراحی پرندگان: آموزش گام به گام طراحی انواع پرندگان شگفت انگیز می‌خوانیم

طراحی پرندگان می‌تواند رعب‌آور به نظر برسد، با جزئیات بسیار ظریف برای ثبت و فراوانی رنگ‌هایی که غیرممکن به نظر می‌رسد که به رنگ سیاه و سفید دربیایند. دلسرد نشوید. لزوماً هر خطی که ترسیم می‌شود به طراحی شما ظاهری طبیعی نمی‌بخشد. نقش‌های قلم‌زنی مداد را در پرها ایجاد کنید، اغلب می‌توانید ناحیه‌ای بزرگ از یک پرنده را در مدت‌زمان کوتاهی پوشش دهید. نترسید از این که بعضی مناطق را سفید باقی بگذارید تا باعث ایجاد کنتراست برای برجسته‌کردن ویژگی‌های قابل‌توجه شود. به یاد داشته باشید که هر صحنه‌ای، بدون توجه به این که چقدر آشفته و شلوغ به نظر می‌رسد، مانند پرهای درهم‌تنیده یا بوته‌ای از شاخه‌های تمشک، می‌تواند به شکل‌ها و الگوهای ساده تجزیه شود. با از بین بردن رنگ، بافت‌های خام و سایه‌ها که ممکن است با پرنده ترکیب یا در تضاد باشند، می‌توانند مرحله‌ی میانی را طی کنند. از یک مرحله در یک زمان سرگرم باشید، و از کشف مهارت پیچیده‌ی اجرای روی صفحه‌ی نمایش هنگام طراحی پرندگان لذت ببرید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی پرندگان: آموزش گام به گام طراحی انواع پرندگان شگفت انگیز
نویسنده
مترجمسحر اصلانی
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-7352-14-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی پرندگان

برای دریافت کتاب طراحی پرندگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.