معرفی و دانلود کتاب طراحی اسب‌ها

عکس جلد کتاب طراحی اسب‌ها
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی اسب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی اسب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی اسب‌ها

کتاب طراحی اسب‌ها به شما کمک می‌کند، از پایه، همه چیز را درباره‌ی نقاشی و طراحی اسب‌ها بیاموزید. والتر فاستر، مؤلف کتاب، آن را برای مبتدیان و همینطور طراحان حرفه‌ای نوشته است. او از معرفی ابزارهای طراحی و روش سایه‌زنی گرفته تا آنتومی بدن اسب و چگونگی طراحی آن در حالت‌های هیجانی گوناگون، هر آن چه برای طراحی حرفه‌ای اسب‌ها نیاز دارید، به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب طراحی اسب‌ها

اسب‌ها، همیشه یکی از سوژه‌های جذاب برای هنرمندان بوده‌اند. اسب، حیوان مورد علاقه‌ی بسیاری افراد است و کسانی که با اسب‌ها سروکار دارند، آن‌ها را دوستانی وفادار، باهوش و قدرتمند می‌دانند. همین است که حتی این روزها‌ هم، بسیاری از افراد، هزینه‌های زیادی را برای نگه‌داری از یک اسب در شهرهای بزرگ تقبل می‌کنند. تعداد زیادی اسب می‌شناسیم که از شخصیت‌های اصلی رمان‌ها و داستان‌ها بوده‌اند و نقش ناجی را برای صاحبانشان بازی می‌کرده‌اند. اما علاقه به اسب‌ها، فقط به خاطر وفاداری و توانمندی‌شان نیست. اسب‌ها، یکی از زیباترین حیوانات در دنیا هستند. تناسب زیبای اندام‌هایشان، هر هنرمندی را مجذوب خود می‌کند و خطوط منحنی عضلات و نحوه‌ی موزون حرکاتشان، رویای طراحی‌شان را بر صفحه‌ی کاغذ برای طراحان و نقاشان، زنده می‌کند. اما از طرفی، طراحی این حیوانات جذاب و دوست داشتنی، بسیار سخت است. باید کاملا بر آناتومی بدن اسب مسلط باشید و تناسب اندام اسب‌ها را به خوبی بشناسید تا بتوانید یک اسب زیبا را به خوبی طراحی کنید. والتر تامس فاستر (Walter T. Foster) در کتاب طراحی اسب‌ها (Horses: Learn to draw step by step) همه‌ی نکات ریز و درشتی را که باید درباره‌ی به‌تصویردرآوردن اسب‌ها بدانید به شما آموزش می‌دهد.

در کتاب طراحی اسب‌ها، ابتدا ابزارهای مورد نیاز شما برای طراحی، معرفی شده و سپس اصول طراحی و سایه‌زنی آموزش داده می‌شود. این بخش مخصوص افراد تازه‌کار است که می‌خواهند طراحی را از پایه بیاموزند. در بخش‌ بعد درباره‌ی آناتومی و تناسب اندام اسب بحث می‌شود. شما می‌بینید که استخوان‌ها و ماهیچه‌های اسب چگونه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و نسبتشان با یکدیگر به چه صورت است. با این کار، موقع نقاشی، می‌دانید که چه اتفاقی در زیر پوست درخشان این موجود دوست‌داشتنی می‌افتد و بهتر می‌توانید آن را نقاشی کنید.

در قسمت‌های بعدی کتاب شما یاد می‌گیرید، با ظرافت تمام، صورت اسب را طراحی کنید و حالات چهره‌اش را به خوبی روی کاغذ بیاورید. کشیدن اسب در حالت‌های هیجانی و حرکتی گوناگون هم کار سختی است. در هنگام دویدن، شیهه کشیدن و... اسب‌ها جذابیت خاصی پیدا می‌کنند. کتاب طراحی اسب‌ها به شما می‌آموزد اسب‌ها را در همه‌ی حالت‌های ممکن بکشید. سایه‌زنی و نحوه‌ی حجم‌دهی به کار برای هر چه رئالیستی‌تر شدن نقاشی‌تان هم، جزو آموزش‌های این اثر است.

کتاب طراحی اسب‌ها قدم به قدم آموزش را پیش می‌برد و شما با یک کاغذ و ابزارهای طراحی در کنارتان، می‌توانید یک به یک، همگام با کتاب پیش بروید و بدون هیچ آموزش قبلی در زمینه‌ی طراحی، با راهنمایی‌های کتاب، اسب‌های زیبایی را بکشید. کتاب طراحی اسب‌ها را بهروز سازور ترجمه و انتشارات برگ‌نگار، در مجموعه‌ی چگونه طراحی و نقاشی کنیم به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه طراحی و نقاشی کنیم انتشارات برگ‌نگار

کتاب‌های مجموعه‌ی چگونه طراحی و نقاشی کنیم، برای مبتدیان و افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی و نقاشی نوشته شده است و کتاب‌هایی گام‌به‌گام است که کشیدن نقاشی با موضوعی خاص را از پایه آموزش می‌دهد. این کتاب‌ها، از معرفی ابزار طراحی گرفته تا تکنیک‌های پایه و در انتها، همه‌ی جزئیات طراحی با موضوع خاص خود را به بهترین نحو ارائه کرده‌اند. با تمرین از روی هر کتاب، به‌سادگی می‌توانید موضوعات مختلف را به زیباترین حالت ممکن طراحی کنید. کتاب‌های طراحی اسب‌ها، طراحی پرندگان، گل‌ها و... در این مجموعه از انتشارات برگ‌نگار قرار دارد.

کتاب طراحی اسب‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب طراحی اسب‌ها برای همه‌ی کسانی که به طراحی و نقاشی کردن حیوانات و به‌ویژه اسب‌ها علاقه دارند، کاربردی است.

در بخشی از کتاب طراحی اسب‌ها می‌خوانیم

قبل از شروع طراحی، محل مناسبی با فضای کافی که دارای نور طبیعی فراوانی باشد، برای تمام ابزارها و مواد از خود در نظر بگیرید. حتما جایی که می‌نشینید به‌راحتی قابل دسترس باشد. از آنجایی که ممکن است برای ساعت‌ها در حالت نشسته باشید، یک صندلی راحت پیدا کنید. در صورت تمایل، گوشه‌های کاغذ طراحی را به میز یا تخته طراحیتان بچسبانید تا حین کار تکان نخورد. همچنین به منظور داشتن حاشیه‌های دقیق‌تر می‌توانید از خط‌کش استفاده کنید؛ این روش به شما کمک می‌کند تا از فضای کاغذتان به‌درستی استفاده کنید، به‌خصوص وقتی می‌خواهید کار نهایی را قاب کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی اسب‌ها
نویسنده
مترجمبهروز سازور
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-7352-26-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی اسب‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طراحی اسب‌ها

برای دریافت کتاب طراحی اسب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.